Tervitus üle pika aja!
Paar nädalat tagasi panin esimesed porikaitseplekid ja rattalaagrid paika, ning siis tundus esisild juba piisavalt komplektne et sild auto alla paigaldada. Saigi siis teisipäeval Tallinnast ostetud rehvid mõõduga 165/65/R15, tootjaks Bridgestone. Rehvid on vähekasutatud ja korralikud. Rehvid käes ja kolmapäevane Võrrusõit vennaga võis alata. Plaanid olid kurjad....nimelt panime eesmärgiks 3 garaazipäeva jooksul volvole süda ja esisild paika panna. Mõeldudtehtud! Neljapäev algas siis sellega, et kuna tükk aega polnud garaazi juures käinud siis olid ukselukud täiesti ära külmunud, sai meisterdatud tõrviku taoline asi ja lukkudele tuld
Umbes 30 minuti pärast olime garaazis sees ja diiselpuhur tööle pandud. Kerge soe sisse ja alustasime mootori puhastamisega. Mees, kes teostas mootoriremondi, sellele puhastamisele rõhku ei olnud pannud ja mõtlesime, et väga rokane mootor jääb kapotiall silma riivama. Neljapäev möödus mootori ja käigukasti puhastamisega, võtsime maha veel mõned vidinad, et parem tulemus jääks. Teipisime kinni olulised kohad, mis ei tohiks värvi saada. Neljapäeva õhtupoole sai mootor punase värvi selga. Reedene päev algas jällegi garaazi luku lahti jebimisega. Kuid nüüd olime juba kogenud ja tulime kohe tõrvikumõtte peale
Reedel tegelesime enamasti käigukasti puhastamisega ning muude detailide korrastamisega. Otsisime üles vajalikud poldid, mutrid, seibid ning puhastasime keermed üle. Reede õhtuks olid valmis värvitud mootor ja käigukast, Värvitud klapikambrikaas, starter, mootoripadja kinnitused, käigukastipadja tala. Reedel lasime peale panna ka Tallinnast ostetud rehvid. Seega kõik vajalik oli laupäevaks valmis seatud. Eesmärk oli laupäevaks seatud ning kõik sujus selle suunas, et volvo saab endale mootori peale. Plaan nägi välja selline, et esisillale rattad alla, mootor sillapeale tõsta, ning liigutada mootor koos sillaga auto kere alla õigesse asendisse, ning seejärel kere sillale ja mootorile peale lasta. Kõik läks hommikul nii nagu pidi ja sujus. kuid kui jõudsime niikaugele, et sillatala kere külge kinnitada siis tekkisid esimsed probleemid. Tuli välja, et sillatala kinnitusaugud on raami sees olevatest aukudes 5mm kitsamad, seega kaks auku läksid ilusti paika, kuid 2 auku ei klappinud üldse
Mõtlesime, proovisime, vaatasime, painutasime, üritasime igat moodi aga augud ei klappinud, see oli fakt!!! Lõpuks sai painutatud sillatala ning suutsime kolmanda poldi auku panna. Seega neljast kolm kinni, tulemus seegi
Neljandat auku tegime grammi ovaalsemaks ja keerasime keerme üle ning tulemuseks oli see, et sild paigas. Tuju oli hea, vaatamata väikestele vastuoludele, nüüd said volvo esirattad maad puudutada. Seega jäime ise väga rahule ja kõik liigub sellesuunas, et kevadel ei pea enam volvot ainult tõstukikäppade peal nägema. Järgmine nädalavahetus tahaks tagasilda külge panna, eks näis kuidas asi õnnestub. Praeguseks panen teile ka korraliku pildimaterjali, et saaksite ülevaate teostatud töödest.
PS: Pilt kus volvol on mõlemad rattad all, on ainult väike unisutus selle auto madaldusest!!! Mulle nii meeldiks, aga tegelikult jääb auto kõrgem.
Uuendasin ka oma pildi üleslaadimissüsteemi, et lugejatel oleks mugavam suuri pilte vaadata