Nii, pole tükk aega midagi kirjutanud, kuid auto kallal on nii mõndagi tehtud. Vahepeal on siis taastatud istmeraamid, värvitud armatuuri, piduriregulaatorid, istmeraamid, plus veel nipetnäpet asju. Samuti sai Voltas poldid ära tsingitud ning ka mõned kapotialla minevad vidinad. Supi käest sai tellitud/ostetud uued Esituled, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor ning poest riiulist ostsin ära viimase paari kollaseid 5.5" udutulesid, mille abiga peaks tulema replica GT iluvõre. Kari käest ostsin teise alumiiniumist esivõre. Detsembris andsin armatuuri nahkse osa Sideeffecti uuesti nahatamisse ning nüüd eelmine nädal sain nahatatud detaili tagasi...tulemus oli superluks. Armatuur nagu tehasetoodang nüüd. Paar nädalat tagasi üritasime vennaga volvot esimest korda käivitada, kuid üritus läks aia taha. Kõik nagu oli paigas kuid vedu ei võtnud, karpast lõi ainult vahel leeki välja ja muud ei midagi. Kuna karburaatori oli väga väsinud olekuga ja ei teanud selle seisukorrast midagi, siis sai see lahti kakutud ja tulemus käes, membraan oli mitmest kohast katki. Esimene käivitamise katse ebaõnnestus, õlled jäid joomata, meel nukker. Uuesti Tallinnasse tulles sai 2 karburaatorit kaasa võetud ja supi abiga uus membraan tellitud. Nädal hiljem taastasime töö juures karburaatori: Võtsime lahti, pritsisime soodaga üle ja pesime ultraheliga puhtaks. Suruõhuga kuivaks ning kokku tagasi. Paika timmisime veel ujuki tasapinna. Esimesest katsest 2 nädalat hiljem sõitsime Võrru, lootuses, et see nädalavahetus võtab volvo esimest korda pöörded üles. Laupäeva hommik, entusiastlikult garaazi, tunnike timmimist ja sättimist ning katse 2 võis alata.....olukord oli parem kui esimesel katsel, saime karpa paukuma ja tossu pahvis välja nagu vana auruvedur....endiselt oli midagi valesti. Paar telefoni kõnet targematele ja süüde 180 kraadi ringi visatud. Vend andis starterit ja mina olin jagaja ja gaasi hoovastiku kallal....usute või ei aga näod läksid naerule
See mida me kuulsime oli midagi uut, see oli see, mida me üritasime 4.5 aastat tagasi kuulda, kuid tookord tulutult. Me ei uskunud oma kõrvu, ta töötas ja veel päris ilusti....iseremonditud karpast me seda eriti ei oodanud(esimene remont siiski), kuid ta käis nagu šveitsi kell. Garaaz vingugaasi täis ja peas mõnus joovastus sättisime veel väheke juhtmeid ning otsustasime tuppa minna ja tähistada 1 õllega
Päev oli tõesti korda läinud..1 õllele jätkus 6 pakk ja saun ning siis ka veel väheke teravamat, et mootor ikka kestaks
Pühapäeval panime veel autole külge ka laepolstri ning sättisime armatuuri kokku.
Jutt sai pikk ning nüüd postitan mõned pildid + videod kuidas auto käivitus.
Videod:
Esimene video on esimene käivitamine pärast süüte muutmist, ja teine video on juba lihtsalt üks proovikatse.
http://www.youtube.com/watch?v=1ZWEV5SW ... er&list=ULhttp://www.youtube.com/watch?v=jHNt6puL ... e=youtu.beÄkki kellegil pakkuda vanema tüübi süütelukku ja süüteluku põhja, samuti otsin volvo 142 väikeseid suunatulesid ette, klaasid on mul uued olemas, aga otsin just seda tule põhiosa.