Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Tekkis mõte üle pika aja mõnest enda sõidukist margifoorumisse teema teha. Auto on perekonnas olnud juba eelmise aasta sügisest, kuid teema avamiseks ei ole kunagi hilja . Esiteks saan ise hea ülevaate tehtud töödest ja tegemistest ning kindlasti on mitmeid kaaskannatajaid, kes oskavad oma kogemustega aidata.
Autost lähemalt:
Esmane registreerimine: 14.11.2003
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: universaal
Kere värvus: hall
Mootor: 2401 cm 3
Mootori võimsus: 120 kW
Kütus: diisel
Käigukast: manuaal
Veoskeem: esivedu
Mainist väärt lisavarustus:
- Poolnahkpolster (väidetavalt paremate küljetugedega)
- 4x el. aknad
- Püsikiirusehoidja
- 2x istmesoojendused
- Originaal xenon esituled
- Mootori eelsoojendus
- Teisaldatav konks
- CD-Box
Pärast ostu ootasid autot mitmed hooldus ning remonditööd.
- Mootoriõli koos filtriga
- Õhufilter
- Salongifilter
- Kütusefilter
- Aku
- Talverehvid
- Uus esituleklaas (vana oli katki)
Pärast seda sai ülevaatus probleemideta läbitud ning natuke aega ringi kulgetud. Siis hakkasid järgmised vead ilmnema, nimelt madalamatel pööretel ei olnud minek ikkagi õige ning eelsoojendus ei töötanud. Turbol oli geomeeetria kinnid, kuid risti kui ka pikilõtk olid liiga suured. Seega sai vahetatud järgnevad asjad:
- Kasutatud turbo
- Kasutatud turbo vaakumklapp(see mis juhib turbole vaakumit)
- Kasutatud ventilaator eelsoojendile (vana oli ära põlenud, ilmselt oli põlemine vale)
Pärast neid töid toimis auto probleemideta paar kuud, kuni tekkis käiguvahetusel kolks. Vahetusse läksid:
- Käigukasti alumine padi
- Mootori ülemine padi
- Käigukasti õli (lihtsalt hoolduse mõttes)
Külmade ilmadega tekkisid autole käivitumise probleemid, nimelt starter ei jõudnud mootorit vedada, kuigi aku oli uus. Igatahes starteril oli Volvodel probleemne + klemm ära murdunud ning auto käivitus väikese kaarleegiga . Auto küljes leidis koha kasutatud starter.
Kevade saabudes tundus autol olema probleeme ebaühtlase tühikäiguga. Viisin pihustid stendimisse ning seal tunnistati pihustiotsad kulunuteks. Igatahes lasin paigaldada uued otsad ning pihustid ära reguleerida. Mootori töö paranes tunduvalt, kuid autos oli liigne vibratsioon sellest hoolimata. Lahenduseks osutus kulunud vaakumpump, mis lisaks tegi kõrgematel pööretel ebameeldivat kolinat. Pärast neid töid mootor töötas ilusti, kütusekulu langes ning minek oli D5-le kohane. Lisaks paigaldasin autole 2 uut suverehvi, kuna teised 2 olid veel piisavalt korralikult selleks hooajaks.
Sõites oli autol mingine kahin tagapidurites, mis viitaks kulunud käsipiduriklotsidele. Tundus esialgu imelik, kuna eelmine omanik oli esimesed ja tagumised pidurid üle käinud. Sellest hoolimata võtsin lahti ning tulemuseks oli kinni jäänud P.T. support ning kulunud käsipiduriklotsid. Eelmine omanik ilmselt jättis klotside kinnitusklambrid vahetamata, mille tõttu klots lahkus omalt kohal. Igatahes vahetusse läksid käsipiduriklotsid, kinnituskomplekt, tagapiduriklotsid ning P.T. supporti remontkomplekt.
Mingil hetkel avastasin mootoris kahtlase tiksumise, mida ma üritasin diagnoosida. Kahtlustasin mitmeid erinevaid variante, kuid ükski ei viinud esialgu tulemuseni. Viisin pihustid uuesti stendi, proovisin teist vaakumpumpa, kuid tulemusteta. Kui heli juba valjemaks läks ning endal mõttes otsa said, tegin siia foorumisse teema viewtopic.php?f=18&t=38723. Pärast seda vahetasin nookurid ja tõukurid, kuna nendel olid tugevad kulumisjäljed. Kahjuks viga sellest hoolimata ära ei kadunud ning lõpptulemusena avastasin, et viienda silindri saale on ringi käinud.
Probleemiks on olnud ilmselt eelmise omaniku poolt puudulik hooldus, nimelt ostmisel oli õli alla normi. Pärast ostu sai kohe peale valatud ning natuke hiljem ka õlivahetus tehtud. Kahjuks ilmselt oli väntvõll selleks hetkeks juba piisavalt viga saanud. Imelikul kombel õlituli põlema ei läinud ning samuti oli õlirõhk eraldi mõõtes täiesti korralik.
Igatahes hetkel on auto laiali ning ootab uusi varuosi. Vahetusse lähevad:
- Mootoriplokk
- Hooratas koos sidurikomplektiga (hooratas on kulunud ning oleks tulnud lähiajal ära vahetada)
- Hammasrihm koos kõigega
- Soonrihm koos rullikutega
- Erinevad simmerlingid ja tihendid jms.
Lõppu lisan mõne pildi autost ka ikka. Esimesed pildid on müügikuulutusest võetud:
Hetkeseis on selline
Igatahes tehtud on omajagu, kuid sõita pole eriti saanud. Nüüd tuleb auto lõpuni kokku panna ning loodetavasti on sõidurõõmu pikemaks ajaks .
Autost lähemalt:
Esmane registreerimine: 14.11.2003
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: universaal
Kere värvus: hall
Mootor: 2401 cm 3
Mootori võimsus: 120 kW
Kütus: diisel
Käigukast: manuaal
Veoskeem: esivedu
Mainist väärt lisavarustus:
- Poolnahkpolster (väidetavalt paremate küljetugedega)
- 4x el. aknad
- Püsikiirusehoidja
- 2x istmesoojendused
- Originaal xenon esituled
- Mootori eelsoojendus
- Teisaldatav konks
- CD-Box
Pärast ostu ootasid autot mitmed hooldus ning remonditööd.
- Mootoriõli koos filtriga
- Õhufilter
- Salongifilter
- Kütusefilter
- Aku
- Talverehvid
- Uus esituleklaas (vana oli katki)
Pärast seda sai ülevaatus probleemideta läbitud ning natuke aega ringi kulgetud. Siis hakkasid järgmised vead ilmnema, nimelt madalamatel pööretel ei olnud minek ikkagi õige ning eelsoojendus ei töötanud. Turbol oli geomeeetria kinnid, kuid risti kui ka pikilõtk olid liiga suured. Seega sai vahetatud järgnevad asjad:
- Kasutatud turbo
- Kasutatud turbo vaakumklapp(see mis juhib turbole vaakumit)
- Kasutatud ventilaator eelsoojendile (vana oli ära põlenud, ilmselt oli põlemine vale)
Pärast neid töid toimis auto probleemideta paar kuud, kuni tekkis käiguvahetusel kolks. Vahetusse läksid:
- Käigukasti alumine padi
- Mootori ülemine padi
- Käigukasti õli (lihtsalt hoolduse mõttes)
Külmade ilmadega tekkisid autole käivitumise probleemid, nimelt starter ei jõudnud mootorit vedada, kuigi aku oli uus. Igatahes starteril oli Volvodel probleemne + klemm ära murdunud ning auto käivitus väikese kaarleegiga . Auto küljes leidis koha kasutatud starter.
Kevade saabudes tundus autol olema probleeme ebaühtlase tühikäiguga. Viisin pihustid stendimisse ning seal tunnistati pihustiotsad kulunuteks. Igatahes lasin paigaldada uued otsad ning pihustid ära reguleerida. Mootori töö paranes tunduvalt, kuid autos oli liigne vibratsioon sellest hoolimata. Lahenduseks osutus kulunud vaakumpump, mis lisaks tegi kõrgematel pööretel ebameeldivat kolinat. Pärast neid töid mootor töötas ilusti, kütusekulu langes ning minek oli D5-le kohane. Lisaks paigaldasin autole 2 uut suverehvi, kuna teised 2 olid veel piisavalt korralikult selleks hooajaks.
Sõites oli autol mingine kahin tagapidurites, mis viitaks kulunud käsipiduriklotsidele. Tundus esialgu imelik, kuna eelmine omanik oli esimesed ja tagumised pidurid üle käinud. Sellest hoolimata võtsin lahti ning tulemuseks oli kinni jäänud P.T. support ning kulunud käsipiduriklotsid. Eelmine omanik ilmselt jättis klotside kinnitusklambrid vahetamata, mille tõttu klots lahkus omalt kohal. Igatahes vahetusse läksid käsipiduriklotsid, kinnituskomplekt, tagapiduriklotsid ning P.T. supporti remontkomplekt.
Mingil hetkel avastasin mootoris kahtlase tiksumise, mida ma üritasin diagnoosida. Kahtlustasin mitmeid erinevaid variante, kuid ükski ei viinud esialgu tulemuseni. Viisin pihustid uuesti stendi, proovisin teist vaakumpumpa, kuid tulemusteta. Kui heli juba valjemaks läks ning endal mõttes otsa said, tegin siia foorumisse teema viewtopic.php?f=18&t=38723. Pärast seda vahetasin nookurid ja tõukurid, kuna nendel olid tugevad kulumisjäljed. Kahjuks viga sellest hoolimata ära ei kadunud ning lõpptulemusena avastasin, et viienda silindri saale on ringi käinud.
Probleemiks on olnud ilmselt eelmise omaniku poolt puudulik hooldus, nimelt ostmisel oli õli alla normi. Pärast ostu sai kohe peale valatud ning natuke hiljem ka õlivahetus tehtud. Kahjuks ilmselt oli väntvõll selleks hetkeks juba piisavalt viga saanud. Imelikul kombel õlituli põlema ei läinud ning samuti oli õlirõhk eraldi mõõtes täiesti korralik.
Igatahes hetkel on auto laiali ning ootab uusi varuosi. Vahetusse lähevad:
- Mootoriplokk
- Hooratas koos sidurikomplektiga (hooratas on kulunud ning oleks tulnud lähiajal ära vahetada)
- Hammasrihm koos kõigega
- Soonrihm koos rullikutega
- Erinevad simmerlingid ja tihendid jms.
Lõppu lisan mõne pildi autost ka ikka. Esimesed pildid on müügikuulutusest võetud:
Hetkeseis on selline
Igatahes tehtud on omajagu, kuid sõita pole eriti saanud. Nüüd tuleb auto lõpuni kokku panna ning loodetavasti on sõidurõõmu pikemaks ajaks .
Viimati muutis trykmann, 15 Juun 2016, 22:03, muudetud 2 korda kokku.
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Enam ma auto-ostu soovitusi ei jaga!
Hea näidisteema, et mida tähele panna kasutatud Volvo ostmisel
Vähemalt on nüüd auto heades kätes ja küll ta ka sõitma saad
Hea näidisteema, et mida tähele panna kasutatud Volvo ostmisel
Vähemalt on nüüd auto heades kätes ja küll ta ka sõitma saad
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Tunneli lõpus on näha valgust, ei ole vist lähenev rong.
Viimati muutis trykmann, 15 Juun 2016, 22:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Jõudu ja jaksu sulle oma ratsuga loodan, et saad lõpuks nautida muretuid kilomeetreid.
2000a. Volvo V40 1.9td 70kw
1997a. Mitsubishi Galant 2.0gls 100kw (müüdud)
1988a. Yamaha tzr 125 (varastati ära)
1990a. Opel Vectra 2.0 127kw (lõppes)
1980a. Ford Taunus 2.3 92kw (lõppes)
1997a. Mitsubishi Galant 2.0gls 100kw (müüdud)
1988a. Yamaha tzr 125 (varastati ära)
1990a. Opel Vectra 2.0 127kw (lõppes)
1980a. Ford Taunus 2.3 92kw (lõppes)
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Mootori vahetus on lõpule jõudnud ning töö kandis vilja . Hetkel töötab mootor täitsa hästi ning mingeid kõrvalisi helisid enam ei ole. Tagasilöökidest õnnestus vahetada ka üks pooltelg.
Sellest hoolimata tegemist ootavate tööde nimekiri ei ole veel lõpuni jõudnud. Tegeleda tuleb veel roolilatiga, kuna vahetasin seal roolikardaani juures olevat simmerlingi, kuid suutsin ühe hamba võrra lati nihkesse panna. Veermiku poolest tuleb vahetada nüüd esimesed õõtshoovapuksid, kuna praegused on mõrased ja pehmed.
Sellest hoolimata tegemist ootavate tööde nimekiri ei ole veel lõpuni jõudnud. Tegeleda tuleb veel roolilatiga, kuna vahetasin seal roolikardaani juures olevat simmerlingi, kuid suutsin ühe hamba võrra lati nihkesse panna. Veermiku poolest tuleb vahetada nüüd esimesed õõtshoovapuksid, kuna praegused on mõrased ja pehmed.
Viimati muutis trykmann, 15 Juun 2016, 22:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Kui tõesti ühe hambaga ainult valesti läks siis pole vast hullu? Eelmisel autol juhtus mul samamoodi. Sildasi reguleerimas käies keerati rool sirgu ja boonuseks kadus mul lõtk otse sõites. Rooli lõpuni keerates latil hambad egatahes otsa ei lõppenud. Kui väga lolli juttu ajan siis palun laitke mu sähvatus maha:D
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Teoorias on hea mõte, kuid varasemalt oli keegi seal midagi susserdanud vist. Igatahes ma panin esialgsest ühe hamba nihkesse ning lõpuks oli kaks hammast vist, mille tõttu rooliotsadel polnud piisavalt keeret silla reguleerimiseks.
Igatahes võtsin uuesti lahti ning panin õigesti, rool nüüd kenasti otse. Ilma mootorita oli seda tööd tunduvalt parem teha . Lisaks oli pidurites kerge vibra sees, lasin kettad üle treida ning probleem lahendatud .
Kuidas esimest amordi tugilaagrit kõige paremini kontrollida? Hetkel tuleb pööramiste ajal mingine omapärane kolks ning kahtlustan tugilaagrit, kuna kõik ülejäänud detailid peaksid korras olema.
Igatahes võtsin uuesti lahti ning panin õigesti, rool nüüd kenasti otse. Ilma mootorita oli seda tööd tunduvalt parem teha . Lisaks oli pidurites kerge vibra sees, lasin kettad üle treida ning probleem lahendatud .
Kuidas esimest amordi tugilaagrit kõige paremini kontrollida? Hetkel tuleb pööramiste ajal mingine omapärane kolks ning kahtlustan tugilaagrit, kuna kõik ülejäänud detailid peaksid korras olema.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Autol töötab mootor pärast remonti väga kenasti, kuid natuke liiga palju tuleb vibratsiooni keresse. Vaakumiga töötavate patjade hermeetilisuse kontrollisin üle, mingeid lekkeid vaakumsüsteemis ei olnud. Mida või kuidas tuleks veel kontrollida?
Tuleval nädalal tuleb ilmselt tugilaagrid ära vahetada, kuna kolks on kõvemaks juba läinud.
Tuleval nädalal tuleb ilmselt tugilaagrid ära vahetada, kuna kolks on kõvemaks juba läinud.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Tugilaagrid vahetatud, suurem kolin kadus õnneks ära. Vanadel laagritel käega katsudes loksu ei tuvastanud, kuid laagrid ise enam korralikult ringi ei käinud.
Mingites situatsioonides on veel mingit kolksu tunda, seda ei oska hetkel veel tuvastada. Enamik veermiku detaile on kontrollitud ning lähiajal lähevad vahetusse veel õõtshoovapuksid. Lisaks tunduvad vaakumiga mootoripadjad lihtsalt kehvad olema. Vaakumit nad hoiavad, kogu süsteem on lekkevaba ning pump koos juhtklapiga töötavad korralikult. Sillatala katsudes on tunda, et läbi patjade kandub sinna mootori vibratsiooni.
Mingites situatsioonides on veel mingit kolksu tunda, seda ei oska hetkel veel tuvastada. Enamik veermiku detaile on kontrollitud ning lähiajal lähevad vahetusse veel õõtshoovapuksid. Lisaks tunduvad vaakumiga mootoripadjad lihtsalt kehvad olema. Vaakumit nad hoiavad, kogu süsteem on lekkevaba ning pump koos juhtklapiga töötavad korralikult. Sillatala katsudes on tunda, et läbi patjade kandub sinna mootori vibratsiooni.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Otsisin oma samasugusel kuradi remondirõõmul fantoomkolksu taga. Uue omaniku käes sai vist lahenduse - esimese stabika kondid.
Kolks avaldas ennast vasakule pöörates.
Kolks avaldas ennast vasakule pöörates.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Arulageda maakodus on avatud autode iseteeninduslik pesula:
Viimati muutis trykmann, 15 Juun 2016, 22:05, muudetud 1 kord kokku.
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Plaan oli istmete nahka värskendada pisikese hooldusega Selle käigus oli mõtekas juba terve masin ära puhastada
Kevadel kerge poleer, siis särab nagu uus:)
Kevadel kerge poleer, siis särab nagu uus:)
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Rõõm lugeda, et säärane isend on nüüd heades kätes
Jõudu!
Jõudu!
"Chuck Norris would do it" is not an excuse for bad behavior.
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Viimased puudujäägid likvideeritud:
-Esimesed õõtshoovapuksid vahetatud (Lemförder)
-Esirataste piirajad tõstsin omavahel ringi
-Uus kütusefilter
Lisaks läbis vahepeal probleemideta ka tehnoülevaatuse. Ehk nüüd tuleb pikem periood, kus ei pea midagi näppima enam...
-Esimesed õõtshoovapuksid vahetatud (Lemförder)
-Esirataste piirajad tõstsin omavahel ringi
-Uus kütusefilter
Lisaks läbis vahepeal probleemideta ka tehnoülevaatuse. Ehk nüüd tuleb pikem periood, kus ei pea midagi näppima enam...
Re: Volvo V70 D5 120kw 2003. trykmann
Maani teemas on lahatud esivedrude all olevaid kummipatju. Enda autol olen veermiku kontrollinud ning samuti ülevaatusel kangutati, kolina põhjust ei leitud. Täna panin talverehvid alla ning avastasin, et mu omal polegi neid patju seal. Ainult alumise keeru ümber olev voolik oli mõlemal pool kenasti olemas. Kas see võiks olla kolina põhjustajaks??
Muus osas on olnud kalla-talla režiim
Muus osas on olnud kalla-talla režiim
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist