JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas siimik » 23 Mär 2018, 21:11

Pane el.vent ka, see annab kõvasti särtsakust juurde.

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas JanP » 12 Apr 2018, 23:09

Teemauuendusena võib ära märkida surnud AW70 kasti.
2x240

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas aibast » 12 Apr 2018, 23:29

Kuidas see kast siis otsad andis?
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas KoitK » 13 Apr 2018, 09:27

Pilt

M47 olemas?

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas JanP » 13 Apr 2018, 10:26

Kast surm oli +T puhul suhteliselt hästi ette nähtav ka. Pisut tavasõitu, lisaks natuke piitsutamist ja niimoodi see kast jonnima hakkas. Esialgu libises läbi, siis kadusid N ja R ära.

Asemele olen mõelnud M47 kasti ühe doonorauto pealt. Murran nüüd pead ainult sellega, missugune korvi/ketta kombo sinna panna. Kas kohe KLRacingust midagi vingemat või siis mõni originaal turbokale mõeldud kompott.
2x240

Kasutaja avatar
callaway
Kõva postitaja
Postitusi: 105
Liitunud: 04 Juul 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas callaway » 13 Apr 2018, 10:37

See m47 kast peab Sul päeva kauem vastu kui automaat.
Kui Sul stockilaadne setup, siis M90, aga ega seal ka pikka pidu pole.

Alles lendas 180kw redblocki otsas üks m90 laiali. Lõppkokkuvõttes kavalam need 500+euri kulutada ja bmw kast panna ning kange sidur.
Saad mootorit näppida väga kaua, enne kui see osa nöökima hakkab.

M90 kahemassilise hooratta kange korv on riiulis olemas, arvatavasti saab väikse treipingi tööga ka ühemassilisele panna.

Aga kui KL'st soove, siis kirjuta mulle siia või order@badassparts.ee
AE86 ‘83, PS13 ‘89

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas JanP » 13 Apr 2018, 14:02

See kõlab isegi mõttena. Kuna BMWndus on kauge kaarega minust mööda käinud, siis mis numbritega kastide poole BMW valikust vaadata võiks?
2x240

Kasutaja avatar
callaway
Kõva postitaja
Postitusi: 105
Liitunud: 04 Juul 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas callaway » 13 Apr 2018, 14:49

Kõige lihtsam mudelite järgi:
E36 E34 2,5tdsi kast
E39 2,5tdsi kast

Kui tahad kuute käiku, siis E46 2,0diisli pealt kuuene manu.

Ja kui rohkem raha ja kõige tugevamat tahad, siis E39 3,0diisli pealt 5ne manu.

Täpsed kastikoodid jään hetkel võlgu.
AE86 ‘83, PS13 ‘89

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas 164 » 13 Apr 2018, 16:40

tasub kuklas hoida - BMW kastidel on 5 käik 1:1 (olgu kastil 5 või 6 käiku), ehk 5k kasti puhul on tegemist pm. ülekande mõistes neljase kastiga.
Niipalju kui ise uurinud, siis 6käigulised ZF37 ja ZF53 ühed parimad.

Kasutaja avatar
callaway
Kõva postitaja
Postitusi: 105
Liitunud: 04 Juul 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas callaway » 13 Apr 2018, 19:06

AE86 ‘83, PS13 ‘89

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas 164 » 14 Apr 2018, 23:50


Kasutaja avatar
callaway
Kõva postitaja
Postitusi: 105
Liitunud: 04 Juul 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas callaway » 18 Apr 2018, 00:15

Jepjep. Lugesin ennist valesti. Sain aru, et üldiselt viimasest käigust räägid.
AE86 ‘83, PS13 ‘89

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas JanP » 10 Juun 2018, 18:53

Mis siis vahepeal juhtunud on?

Kuna hirmus suur soov oli auto ikka suveks sõitma saada, läks esialgu alla doonori küljest M47 kast. 900 turboka korv ja Pidurimeistris taastatud ketas.
Küljes ka uued esitulede reflektorid ja uus lambdaandur. Rootsist tuleb ka uus do88, turbosse sisse mineva õhu silikonlõdvik.
Paagisisese pumba asendasin DeatschWerks DW200 pumbaga ja põhjaaluse kaotasin üldse ära.

Võrreldes automaadiga, on ikka hoopis teine hingamine masinal. Üldiselt võiks käia nüüd ka rullidel ära, kas 16.06 üritusele tulla saan, ei tea veel.

Ja täna tegi politsei ka 32 eurot trahvi tehnoülevaatuse puudumise eest.
2x240

H.E
Kõva postitaja
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Sept 2014, 11:30

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas H.E » 11 Juun 2018, 14:13

JanP kirjutas:uued esitulede reflektorid


Kust sellist asja saab ja mitu raha maksab?
Raketibaas | www.raketibaas.com

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T

PostitusPostitas JanP » 11 Juun 2018, 14:34

H.E kirjutas:
JanP kirjutas:uued esitulede reflektorid


Kust sellist asja saab ja mitu raha maksab?

Mina tellisin grupitellimusega siit:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... t/1002340/

Aga peaks Tln Motonetis ka kohapeal olema.
2x240


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 22 külalist