Tere,
Juba pikemat aega sai ringi sõidetud 1,4..1,5bar rõhuga, kogu pada püsis koos ja oli isegi ütlemata lõbus. igaks juhuks võtsin paar päeva tagasi nats rõhku maha kuna oli selline kahtlane tiks sees (mehhaanilise tõukuri hääl see ei olnud, aga lootsin et on). Eile aga keset kõige huvitavamat kohta (~4,5k rpm 1,2 bar) avastatud, et kolin läks palju suuremaks ning jõud rauges.
Kõik panused panin kepsu väändumisele ning selle tõttu kõige purunemisele:
Mis aga selgus paar tundi hilisemas analüüsis, on ennast lahti keeranud/lepingu omavoliliselt lõpetanud kepsu polt ja sellega on ka vändakaelalt keps kadunud:
niipalju kui neid kepsu purunemisi on olnud/ nähtud piltidelt
, ei tule ju üldiselt lahti kepsusilm vända küljest nii et vända kael poleks sinine / või et juurpõhjus oleks kepsu varre nõrkus.. seega selle 8mm kepsu reaalset jõupiiri ma ikkagi kätte ei saanud.
conf millega ringi liikusin siiamaani:
compression ratio: 9,8 (stock b230f)
Rods: 8mm
cam: vx3
max boost: 1,5bar (hoidis stabiilset max boosti alates 2500rpm)
AFR @ 1,5bar; 11,7..12
spark advance @1,5bar: 13.5
injectors: stock 317cc low imp.
käigukast: M46
vile: 13c (väga väike vile tegelt, pikemate boosti kasutustega tõusis sisselaske õhu temperatuur üle 50 kraadi)