tiksu roosa V70
Postitatud: 26 Dets 2014, 01:29
Vist ei ole siinsetele foorumlastele suurt mõtet seletada, et Volvo ostmine on äärmiselt emotsionaalne tegevus. Ka minuga juhtus nii. Jooksin oma regulaarset amokki auto24 peal ja jäi silma roosa V70. Pisike mõte oli soetada miski V70 maanteekruiiseriks, aga jupi maad teises hinnaklassis. Otse loomulikult see roosa peletis sõidutas katuse kus kurat ja sisse istudes oli teadmine, et seesama roosa ongi minu Volvo, suhteliselt kohe kohal.
![Pilt](https://lh6.googleusercontent.com/-W6bVyW8ptac/VJyag_XGsWI/AAAAAAAAG5A/nbB0YzPZqoY/s640/roosa%2520volvo%2520crop.jpg)
Proovisõit lõppes ARKis. Nagu karta oligi. ARKist värske roosa Volvo omanikuna minema sõites mõtlesin küll natuke, et milleks seda nüüd vaja oli, omal seisab uus neliveoline hoovis, aga pikapeale hakkab pilt selgemaks saama ka selles suhtes. Siinkohal vist oleks paslik ära märkida, et rohkem kui 10 aastat tagasi oli mul 740 (mitte väga roosa) ja Volvode omamine on asi, mis tuleb kaarega tagasi, kui kord juba libastunud oled...
Tehnilise poole pealt: scandix.de vin dekooder pakub selliseid andmeid:
Car Model Volvo V70 P26 (2001 to 2007)
Body shape 5-Doors
Model year 2006
Factory code 2
Engine type D5244T5
Transmission type TF-80SC
Ehk siis maakeeli, 120kW D5 mootor, mis on paaritatud Geartronic 6 käigulise automaatkastiga.
See on minu esimene diiselmootoriga sõiduauto; eelnevad kogemused diislitega jäävad 20 aasta taha, mil sai T150K jm masinate mootoreid aja peale lahti võetud ja kokku pandud. Aeg muidugi on oma tööd teinud ja juba tol ajal oli tegelikult õpitu/omandatu umbes 20 aastat ajast maas, kui läänega võrrelda, siis ilmselgelt umbes 40. Aga see selleks.
Ülevaatusel selgus lisaks mõnele mittetöötavale pirnile ka õlileke mootorist. Lausa lahinal pidi tulema, helistasin kiirelt läbi kõik volvoteadlikud remondikohad, sain Inchcapesse aja ja läksin diagnoosima. Tuli välja, et kõik simmerid, mis mootori esiotsas on, lekkisid. Seda oli "müügieelselt" püütud mingi plögaga parandada muidugi ka, nagu ikka vanamehe autodel, millega on usinalt pühapäeviti kiriku vahet sõidetud. Igatahes, kui juba trumm läks, saatsin pulgad ka järele ja mõni aeg hiljem kruiisisin Peetri poolt linna poole tagasi. Uued simmerid, uus õli, rihma vahetus ja kõik muud asjad ka (kuigi ma arvelt veepumpa eraldi välja ei lugenud?), mootor tegi väga mõnusat nurruvat häält ja kogu see roosa krempel läks kordusülevaatusest lenneldes läbi. Muud asjad olid esimesel korral üle mõõdetud, pidurid, gaasid, amordid jne - kõik okei.
Teretulemast taas Volvo omanike sekka mulle teie kõigi poolt.![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Pilt](https://lh6.googleusercontent.com/-W6bVyW8ptac/VJyag_XGsWI/AAAAAAAAG5A/nbB0YzPZqoY/s640/roosa%2520volvo%2520crop.jpg)
Proovisõit lõppes ARKis. Nagu karta oligi. ARKist värske roosa Volvo omanikuna minema sõites mõtlesin küll natuke, et milleks seda nüüd vaja oli, omal seisab uus neliveoline hoovis, aga pikapeale hakkab pilt selgemaks saama ka selles suhtes. Siinkohal vist oleks paslik ära märkida, et rohkem kui 10 aastat tagasi oli mul 740 (mitte väga roosa) ja Volvode omamine on asi, mis tuleb kaarega tagasi, kui kord juba libastunud oled...
Tehnilise poole pealt: scandix.de vin dekooder pakub selliseid andmeid:
Car Model Volvo V70 P26 (2001 to 2007)
Body shape 5-Doors
Model year 2006
Factory code 2
Engine type D5244T5
Transmission type TF-80SC
Ehk siis maakeeli, 120kW D5 mootor, mis on paaritatud Geartronic 6 käigulise automaatkastiga.
See on minu esimene diiselmootoriga sõiduauto; eelnevad kogemused diislitega jäävad 20 aasta taha, mil sai T150K jm masinate mootoreid aja peale lahti võetud ja kokku pandud. Aeg muidugi on oma tööd teinud ja juba tol ajal oli tegelikult õpitu/omandatu umbes 20 aastat ajast maas, kui läänega võrrelda, siis ilmselgelt umbes 40. Aga see selleks.
Ülevaatusel selgus lisaks mõnele mittetöötavale pirnile ka õlileke mootorist. Lausa lahinal pidi tulema, helistasin kiirelt läbi kõik volvoteadlikud remondikohad, sain Inchcapesse aja ja läksin diagnoosima. Tuli välja, et kõik simmerid, mis mootori esiotsas on, lekkisid. Seda oli "müügieelselt" püütud mingi plögaga parandada muidugi ka, nagu ikka vanamehe autodel, millega on usinalt pühapäeviti kiriku vahet sõidetud. Igatahes, kui juba trumm läks, saatsin pulgad ka järele ja mõni aeg hiljem kruiisisin Peetri poolt linna poole tagasi. Uued simmerid, uus õli, rihma vahetus ja kõik muud asjad ka (kuigi ma arvelt veepumpa eraldi välja ei lugenud?), mootor tegi väga mõnusat nurruvat häält ja kogu see roosa krempel läks kordusülevaatusest lenneldes läbi. Muud asjad olid esimesel korral üle mõõdetud, pidurid, gaasid, amordid jne - kõik okei.
Teretulemast taas Volvo omanike sekka mulle teie kõigi poolt.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)