16. leht 18-st

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 28 Mai 2019, 20:13
Postitas volvofan
Siia vajutaks- Like :D

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 29 Mai 2019, 15:51
Postitas tiks
Väga informatiivne lugemine. Paluks võimalusel rohkem pilte ja videomaterjali kaaskannatajatele. Jõudu tegemistes!

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 01 Juul 2019, 13:25
Postitas Klamber
Vähe sellest, et pidurivoolik ees läbi laskma hakkas tartus ürituse ajal, hakkas ka tagant koledat häält tulema. See on see, kui auto poolteist aastat seisab, enam ei mäleta isegi mis tehtud ja mis pooleli.
Pilt
Õhukopsiku ehitus edeneb ka 3" mafi jaoks. Tartu dünos siis umbes 205kw mootorist ja see on ka täpselt piir originaal mafiga. Diisli kopsik tundus hea toorik, aga päris 1:1 bensuka alumise poole külge ei istu, väheke käsitööd. Paar silikoon põlve ja jupp alutoru ja saab käima panna.
Pilt
Kleepsutuuningut ja ajalugu tuleb ikka ausees hoida ka siin:
Pilt
Pärineb mõistagi siit:
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Aug 2019, 18:18
Postitas Klamber
Lõpuks sain liikuma. Hammustasin ajus probleemist läbi. Umbes 350hj minu kalibreeritud arvutuste järgi :P
https://www.youtube.com/watch?v=EdzzxNl21A0
Rõhk kuskil 1,3bar. Logist näha et 5700rpm alates hakkab midagi piirama, huvitav huvitav kas stock sisselase. Aga natuke proovin veel suruda rõhku ja eemaldada paar kitsaskohta sisselaskes. Tahaks ikkagi selle rõhuosuti allapoole keerata ja 400 lähedale saada.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Aug 2019, 19:14
Postitas Tanel
Mis su setup on?

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Aug 2019, 20:02
Postitas j0hanne5
Mul on siin 225kw/305hp, saab 9-5 hirschi vâljalaske ja tarkvaraga - tundub grammike nobedam kui see arvatav 350..lihtsalt kw võrdluseks.

https://youtu.be/m8NNheYn85o

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Aug 2019, 23:33
Postitas Klamber
Tanel kirjutas:Mis su setup on?

Pole midagi muutnud ehk endine.

j0hanne5 kirjutas:Mul on siin...

Saab tundub videos päris kiire. Mu videost näed, et alla 5000 aint 1 bar ka (skaala lõpp), mis ongi midagi sinna 200 kopikatega kw kanti kui nii piirajani käiks. Tegelikult võib sinna rahulikult 1,4bar teha, kui süütesüsteem kannatab. Praegu vaatasin 100-160 logist oli 7,7s umbes mis tõesti ei vasta 350jõule, u 10% puudu. Ma arvan mu momendi graafik on selline hj kõvera sarnane. Üritan vea parandada.

Ja kuna 440 pihustid on ka kohe otsas siis lähevad nüüd 550-sed. Praegu oli duty 87% (edit: siiski otsas polnud, otsas oli kütusepump)
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 29 Aug 2019, 14:25
Postitas Klamber
Natuke wheelporni ka. Leidsin kauaotsitud 18" Pegasused ja AMR tuiskas hyper silveri selga. Ise olen hetkel rahul.

Pilt
Pilt

Kedagi huvitab siis sellise värviga saab suhteliselt volvo originaali bright silver sarnase tulemuse. Poole kallim kui tavaline pulber, aga on väärt.

Ja tõmbasime sõbraga õhtul rehvid ka peale 215/35R18
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 01 Sept 2019, 01:09
Postitas immadis
Kas gramm kõrgem rehv ja/või flants ei teeks üldpilti paremaks?
Või on see minu isiklik maitsemeel mis nii arvab? :D

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 01 Sept 2019, 01:36
Postitas Klamber
Ütleme nii et see on kõige optimaalsem variant, et saaks sõita igalpool. 225/35 võiks ka proovida. 215/40 juba liiga suur. Üldiselt olen kõik mõõdud ära proovinud, logareid seest ja väljast lõhkunud. Et pildi peal hea oleks peaks madalam olema, aga siis hakkab nina vastu maad käima. Taha võibolla panen vahele 7mm. Ees juba 8 lai velg hakkab vaikselt välja tulema ja loobib külje ka (tõlkimatu rõve sõim) täis. Mulle tegelt meeldib praegu, 850 moodi ja võimalikult daily.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 01 Sept 2019, 09:31
Postitas marek555
Ei seal pole vaja muuta enam midagi, kena köik. 5+

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 19 Sept 2019, 19:54
Postitas Klamber
Siiamaani ei uskunud et 850 paaki 70L läheb, üldiselt 60L oli piir.. AWD-ga olen juba korra sellise numbri saanud, 850 suhtes olin ettevaatlik, kuna juba olin kord teele jäänud.
Pilt
Aga nüüd peale pumba vehtust sai põleva tulega üle 100km sõita ja paaki ruumi juurde teha:P
Vana pump tundus visuaalselt juba et oli kõrgemal kui peaks. Pumbavahetuseni viis kütusenälg, tundub et 320-330hj oli selle piir. Uus filter oleks tegelikult ka ilmselt aidanud. Mõõtsin vooluhulkasid järjest vahetades pumba ja siis filtri. Kokkuvõttes paranes asi 2x.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 19 Sept 2019, 22:30
Postitas Volvo75
Krt naeb hea valja kyll. Sul madaldused?

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 20 Sept 2019, 10:49
Postitas Klamber
Jah, tavaline -40mm.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 20 Sept 2019, 17:39
Postitas Volvo75
Ees ja taga 40mm jah? Velg tundub kohati suurem kui mu s70 19 tolliga ja stock vedrustusega :)