Pea pool aastat jälle läinud, ühtteist ka nokitsetud.
Peategelase ehk siis 850 järgiaitamine vahepeal seisis, nüüd kere enamvähem koos, saab edasi tegeleda. Liikluskindlustusest ja keretööde kvaliteedist võiks siin lehekülje kirjutada aga tegeleme põnevama teemaga.
Ehk siis oleks natuke jõudu juurde vaja ja otsustasin praegu 20T kasuks, aga üks hetk läheb ka loodetavasti riiulisse kunagi varutud 22T käiku.
Igatahes keskosa on parajaks treitud ja õige koda soetatud. Turbiini ratas jääb siis 9 labaga ja kompressoril 11. Näis kuidas käitub.
MAFi korpuse peab suurema panema, olemasolev toetab väidetavalt gramm üle ~200kw. Külge läheks ennast tõestanud V8 buumeri oma, on keegi äkki teinud seda? Kuidagi tuleb õhufilter ja lugeja üheks liita, et
stock look säilitada. Ja siis on vaja aju korda teha. Olen vahepeal M4.4 näppimisse intensiivsemalt süvenenud, äkki saab asja. Ei jäänud muud üle, keegi ei viitsi sellega tegeleda siin mail. Üks komistuskivi on veel pihustid, mul on seal mingid tobedad Delphi 01D030B pihustid, praegu on tühikäik külmalt jube rahutu, aga vast saab uue ajuga paremaks ja kui ei saa, siis tuleb rohelised boschid panna. Kui need asjad on tehtud, siis äkki lõpuks saab öelda, et auto on peaaegu "valmis".
Vahel õnnestub ka mõned koos pildile saada: