15. leht 18-st

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 15 Juun 2018, 00:11
Postitas aixxia
Lisan oma masinast tehtud pildid.
Süsteem on täidetud 3 või 4 aastat tagasi, täpselt enam ei mäleta.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 18 Juul 2018, 12:19
Postitas Klamber
Tänud aixxia-le.
Läks kuu aega mööda, vahepealsed ilmad ei tõstnud motivatsiooni seda asja lõpule viia. Igatahes proovisin 3 einevad andurit, 2 aju, võtsin 2 korda pumpa maha :P
Selgus et aju vigane, sest näitab kliima surves selliseid teibaid. Teise ajuga kõik õige.
Selgus, et kliima sidur oli ka kulunud, 1,1mm oli vahe, nüüd sai 0,5mm peale ja toimib. Ja see vigane aju nagu tööd tundub et ei mõjutagi.
Nüüd vähemalt +30ga muretu ummikus tiksuda.

Meeleolupilt ka. Nii on hea pumpa teha. Samas vahetasin ka õliradika torusid ja nipet-näpet veel.
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 31 Juul 2018, 12:34
Postitas Klamber
Lõhkusin kogemata AWD esiklaasi ära siin vahepeal ülemist tihendit välja nokkides. Lammarist jäi näppu päris sile klaas, millel peal 850/V70 kiri.
Aga peale ettetõstmist selgus see. Oleks võinud ju vana klaasiga võrrelda aga..
Pilt
Krt ma olin ise ka sedameelt enne, et neil klaasid samad, mida kinnitas ka selline kleebis kunagisel 850 klaasil
Pilt
VS V70 oma
Pilt
Aga võta näpust, alumine serv erinev.
Võibolla kellelgi kasu sellest infost tulevikus. 850 päris sile esiklaas üle, kui keegi peaks vajama.
Niisiis pidin ikkagi uue soetama. Õnneks ettetõstmine on peale eeltööd kõige lihtsam.
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 23 Aug 2018, 12:20
Postitas Klamber
10 kuud ja sõit võib jätkuda.
DSC_0399.JPG
DSC_0399.JPG (62.34 KiB) Vaadatud 12309 korda

Peab veel omajagu korrigeerima seda jama, mis värvitöökojas tehti.
Ei pidanud kiusatusele vastu ja pidin uusi jalavarje proovima, mis juba ammu ootamas olid.
Pilt
Telefoni kaamera fookuskaugus muidugi venitab pildi nii ära kui saab.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 18 Sept 2018, 12:09
Postitas Theimps
Kraed defkad jah, isegi otsin tükk aega , sain mõlemad pooled , küll eesti eri otstest aga olemas nüüd.
3D scan oleks hea mõte, neil turgu oleks huviliste seas kindlasti.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 20 Sept 2018, 13:10
Postitas Klamber
850 nüüd tänavalegaalne üle mõningase aja. Ülevaatusel, nagu kombeks, küsitakse naljakaid küsimusi, siis seekord velgede kohta. Pidin vastama, et veljed on nii originaalid kui olla saavad 8) Kui nüüd järele mõelda, siis natuke ikkagi valetasin, sest veljed on aastast 97.
Pilt

Ja siis selline asi juhtus. Ma olen alati seda kõige mõttetumaks mootori kinnituseks pidanud, vahel ka ilma selleta sõitnud. Aga tundub et mingit tööd ta ikkagi teeb. Võibolla lihtsalt Propartsi tehases oli kehv päev.
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC

Postitatud: 12 Okt 2018, 22:48
Postitas Klamber
Klamber kirjutas: Pilt

Lammutasin ühe 99 XC tagasilla ära. Keegi äkki igatseb oma RWD silda seda? Ma muidugi ei tea kui täpselt see paika istub, aga lootust on.
Pilt Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 12 Okt 2018, 22:57
Postitas ddig
Küllap ta istub aga vajab vist väga täpset tuunimist seibidega jms.

Asjast endast, siis läbivuse aspektist ilmselt üks parimaid lahendusi diffri lukustamiseks.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 13 Okt 2018, 08:55
Postitas Tanel
Esimese gen awd olid kõik lukuga tagasildadega.
Insenerid vist mõtlesid: küll nüüd minnakse nelikveoga ronima ja kulub marjaks ära

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 20 Okt 2018, 13:21
Postitas Klamber
Tanel kirjutas:Esimese gen awd olid kõik lukuga tagasildadega.
Kas R ja S ka olid ikka?

Insenerid vist mõtlesid: küll nüüd minnakse nelikveoga ronima ja kulub marjaks ära

Väga õigesti mõtlesid:
Pilt Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 20 Okt 2018, 15:35
Postitas Tanel
Vist oli nii et nendel oli taga lukk millel oli visco kõhuall.
Vähemalt I gen

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 12 Nov 2018, 11:28
Postitas Klamber
Kuna AWD suvest saati esiveoline olnud, sest vabakäigu sidur oli katki ja tagurpidi ei kerinud, siis huvi pärast sai kinni keevitatud. See aga ei õnnestunud liiga hästi, vibra tekkis sisse. Ilmselt tuleb pingis teha või vähemalt auto all, niiet tagumine ots on diffris kinni. Igatahes vahepeal paar viskot juurde leitud. Alguses uuema '99 tüübi oma, millele juba ka flantsi sai valmis projekeeritud, aga nüüd leidsin ka õige '98 oma. Tagavara peab olema.
Pilt
Isegi 97 ja 98 omad veidike erinevad.
Meeleoluvideo ka, mida kõike prügimäelt ei leia. Ennetavalt olgu öeldud, et nüüd on see juba tuunikalakonserviks tehtud.
https://www.youtube.com/watch?v=eRvWPCXYWAo

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 29 Nov 2018, 11:26
Postitas Klamber
Ärge ostke Nissensi radikaid. Või siis pressige valtsid kokku enne paigaldust :P
Pilt
Igatahes peale 50km läbimist jooksis nagu mahlakask, kui temp üle 100 läks, madala tempiga pidas pärast edasi. Keerasin niplid eest ära ja pressisin need üle, näis kas jääb pidama. Garantii ka läbi kohe 2a (mul seisis see poolteist aastat riiulis) ja arve kadunud :x

Edit: ei jäänud pidama, kraad üle 100 läheb ja rõhk juba sees siis laseb nagu mahlakask..
Edit 2: kuna uut radikat jälle ei näinud pointi osta, siis kangutasin vanni lahti, puhastasin tihendi ja pinnad (tihendil olid mingid ebaühtlased muljumise jäljed küll, enam ei tea kas läbijooksu kohal) ja panin kokku tagasi. Esialgu peab. Kuna enne pole volvo radikat lahti võtnud, siis oli äraütlemata huvitav õhtu :P
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 06 Mai 2019, 16:10
Postitas Klamber
Pea pool aastat jälle läinud, ühtteist ka nokitsetud.
Peategelase ehk siis 850 järgiaitamine vahepeal seisis, nüüd kere enamvähem koos, saab edasi tegeleda. Liikluskindlustusest ja keretööde kvaliteedist võiks siin lehekülje kirjutada aga tegeleme põnevama teemaga.
Ehk siis oleks natuke jõudu juurde vaja ja otsustasin praegu 20T kasuks, aga üks hetk läheb ka loodetavasti riiulisse kunagi varutud 22T käiku.
Igatahes keskosa on parajaks treitud ja õige koda soetatud. Turbiini ratas jääb siis 9 labaga ja kompressoril 11. Näis kuidas käitub.
PiltPiltPilt
MAFi korpuse peab suurema panema, olemasolev toetab väidetavalt gramm üle ~200kw. Külge läheks ennast tõestanud V8 buumeri oma, on keegi äkki teinud seda? Kuidagi tuleb õhufilter ja lugeja üheks liita, et stock look säilitada. Ja siis on vaja aju korda teha. Olen vahepeal M4.4 näppimisse intensiivsemalt süvenenud, äkki saab asja. Ei jäänud muud üle, keegi ei viitsi sellega tegeleda siin mail. Üks komistuskivi on veel pihustid, mul on seal mingid tobedad Delphi 01D030B pihustid, praegu on tühikäik külmalt jube rahutu, aga vast saab uue ajuga paremaks ja kui ei saa, siis tuleb rohelised boschid panna. Kui need asjad on tehtud, siis äkki lõpuks saab öelda, et auto on peaaegu "valmis".

Vahel õnnestub ka mõned koos pildile saada:
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 27 Mai 2019, 22:24
Postitas Klamber
Tegin 850-le uue aju ka valmis, OBD-ga kuna sellist asja 95ndal aastal veel ei paigaldatud. Lisa 2 otsa ka boosti ja wideband signaali jaoks, logimise eesmärgil. Kasutan vist boosti kella anduri signaali või siis panen uue MAP anduri mingi. Wideband jääb ka ainult kontroller, ei ole kuhugi neid lisakellasid armatuuris panna. Peaks veel mingi tahvli otsima windowsiga kus kõik kellad peal. OBD juhe on 6din audio pistikuga, pikendusega saab tuppa vedada või siis obd juhtme kapoti alla. Tuppa ei hakka käigukangi ette pistikut panema, liiga moodne :P Seal on hea väike laegas sodi hoidmiseks.
Pilt Pilt
Turbo sai ka vahetatud paar päeva tagasi ja kohe saab sõitma minna :) Natuke numbreid ajus sättima ja peaks hea saama alustuseks. Tegelikult oleks vaja kohe ka COPidele ümber teha, sest jagajaga tundub et saab särts otsa 1,4+bari peal juba praegu. Natuke infot puudu selle koha pealt veel, aga ei tohiks üle liia keeruline olla. Isegi mingid R6 poolid on olemas aga ilmselt tuleb VAG omadele minna nagu seda kogu maailm teeb.