14. leht 18-st

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 29 Okt 2017, 07:00
Postitas allan
Klamber kirjutas:Lõpupilt võibolla.

Miks lõpupilt? Kere kõver?

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 29 Okt 2017, 09:23
Postitas Klamber
XC-st oli sedakorda juttu. Aga ega 850ga ka paremad lood pole. 2 down, 1 left :(

Traktorist kirjutas:Mul jäi swapist täitsa toimetav tomat üle, võta ühendust kui huvi.

Vaatab, kuidas motivatsiooniga on. Tänud pakkumast.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 11 Nov 2017, 16:09
Postitas Klamber
See asi sai nüüd ka põhimõtteliselt valmis, võiks ringi sõitma hakata kui ilm selline poleks. Võtsin mingid odavad kettad ligi. Supportid võiks veel üle värvida, aga kas tasub, hämmastav kvaliteet ikka tehasevärvil, 20a ja 0 korrosiooni, mingid kriimud aint peal.
Endiselt otsin ideaalset 17" velge, hea ET-ga.
Pilt
Muidu need 18sed IPD repsid istuvad väga hästi sinna ilma flantsita, ET43. Ketas kaob sisse ära ainult.
Pilt
Kodarast ca 2-3mm varu, ideaalne.
Pilt
Ja niisamapilt, visuaalselt polegi palju vahet, aga kaaluvahe on neil päris suur, 336x30 vs 302x26
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 11 Nov 2017, 18:22
Postitas no1
302'e kelgud üle?

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 14 Dets 2017, 14:30
Postitas Klamber
no1 kirjutas:302'e kelgud üle?

Üle pole midagi. Vaja talv kevadesse veeretada.

Some 850 love
Pilt

Sain uued rooliga ühilduvad kauaotsitud "puu"jupid ja seoses sellega oleks tervet käsipidurihoova ümbrist, kellelgi pole üle?
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 18 Jaan 2018, 23:26
Postitas Klamber
Kui veel kardaane teha osati 8) Ehk siis kaheks võetav kardaan 97a pilli alt. 98 vist enam polnud.
Pilt

Kurjajuur ise. Enne oli kindel vibra ~30kmh juures. Päris ära vajunud. Nagu kiri ütleb, siis konkreetne tugilaager käib ka mingi jaguari külge. Kardaani otsad on samad transitiga. Tore.
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 17 Mär 2018, 23:31
Postitas Klamber
Mõtlesin, et ei lase ikka XC-l veel surra ja vaatan, mis siis ikkagi juhtus. Järgmine talv äkki sõita vaja, see aasta ei õnnestunud.
Pilt
Näib, et satelliitide sõrm on pooleks läinud ja siis seal ringi lennanud.
Pilt
Õlifilter peenemat puru täis.
Pilt

Kui keegi nüüd mõtleb, kas sellega sõita ka sai, siis sai küll. Soojalt ainult kadusid 1-2 ja tagurpidi käik kadus üldse lõpuks ära, niiet viimane lõpp garaaži tuli käsitsi nügida. See ilmselt pigem madalast õlitasemest ja sodist. Muidu sõitis ilusti ja vaikselt.

Teine kast on ka juba olemas, nüüd mõtlen kas seda ka korra lahti võtta enne külgepanekut.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 21 Mär 2018, 23:27
Postitas Klamber
Winterbeater II ehk AWD on ka nüüd suvekonditsioonis.
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Mär 2018, 06:43
Postitas SinineVagun
Väga hea näeb välja :coolt:

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Mär 2018, 06:48
Postitas volvofan
Tõesti ülikõva :D

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 22 Mär 2018, 07:55
Postitas allan
Kust sellise raketi said?

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 18 Apr 2018, 15:30
Postitas Klamber
allan kirjutas:Kust sellise raketi said?

Ei saa kuskilt, tuleb ise teha :P

Strutbari kruvisin sellele ka külge ja millegipärast sellel kerel on väga hästi vahe tunda, erinevalt 850-st.

No ja siis rõõmustavam pilt ka, mootorisurvetest:
Pilt

Vahepeal piduritega pead vaevanud. Iseenesest kõik ok aga taipasin, et panin suportid valepidi külge (kolvid on sees vales järjestuses, suur ees väike järel ja kulutab klotsi ebaühtlaselt). Tuleb see sellest et originaalautol on roolilatt teiselpool silda. Aga selleks et suport teisipidi panna on vaja teist piduri voolikut. Leidsin impreza omad hästi sobivat, banjo poldiga variant.

Võrdlemisi kurva saatusega saavad vist olema need cometid, mis garaaziseinale sai skooritud. Minu käes olnud velgedest vaieldamatult kõige vähem ruumikad. Alla panekuks oleks vaja 10+mm flantsi. 17x7 et43 siis.
Pilt

Ja hoiatuseks: ärge jumala eest hiina päritolu laagreid külge pange, isegi kui tasuta saate. Esimese sain kiiruga, kui pooltelge vahetasin suvel. Sõita sai ca 5000km. Teise sain jälle hiinaka kuigi omaarust ostsin muud, sõita sai jälle 3-4000km. Nüüd panin saksa oma. Loodetavasti saan raha tagasi. Loks tuleb nii kiirelt sisse, ükspäev käis juba vastu ketast:
Pilt

Minu teised pegsi repsid, et46 väidetavalt, käib täpselt kirja kohaga vastu valget kirja suportil. Hädapärast saab viili näidata kodarale või pidurile:
Pilt

Ja siis lõpupilt kõige paremate ratastega, millest ma küll alguses peale loobuda kavatsesin, aga oma et43-ga jätkuvalt kõige parema kliirensi tagavad. Istuvad endiselt ilma flantsita. Ja õige nurga alt on päris maitse järgi mulle.
Pilt

Ega muud polegi, tahaks jõuda ükskord mootorini, et seda väheke peale keerata. Muidu üpris tüütu sõita selle naelakastiga alla 200kw ei taha liikuda. Ja suveks tuleb vist kardaan ka jälle seina äärde tõsta.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 18 Apr 2018, 21:26
Postitas marek555
Kui Comet velgedele paremat käekäiku soovid, müü need mulle-auto all ikka ilusamad kui seinal.

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 20 Apr 2018, 12:37
Postitas Klamber
Eks näis, ilus vaadata ikka.
Mootoripilt jäi enne panemata, s*tane aga ise olen rahul.
Pilt

Vahel läheb eriti hästi. Sain hüpno käest stange, millel parem krae oli olemas, vasaku tegin ise "blank" kattest ja stangest lõigatud pesast.
Tuleb veel näppudele valu anda enne kui päris külge panna saab. Aga põhiosa on tehtud.
Pilt

Aga puudu on kraed. Ei tea kust saaks. Uusi pole võimalik soetada nagu juba kombeks nende erilisemate juppidega :(
Pilt


Ja küljes
Pilt

Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD

Postitatud: 14 Juun 2018, 12:43
Postitas Klamber
Pilt
Keegi jagab teemat? Või jagab oma pilti? Mis gaasi surve peaks olema töö-seisu ajal? Tundub et rõhu andur otsad andnud. 24Bar rõhku süsteem vist vastu ei peaks :D Seisva mootoriga näitab -175kPa. Töötava mootoriga näit selline staatiline. Proovisin ka ühte teist teadmata seisukorras andurit, pm sama näitab. Pump töötab selliselt umbes 2-3min ja siis peab ootama ~5min ja töötab jälle natuke. Veakoodi viskab ka EFI-225 Air conditioning pressure sensor signal
Süüdlane peaks see olema 30767231