Klamber 850/70-d
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Ei suutnud kiusatusele vastu seista ja ikka oli 2 otsa vaja.
Aga puudu on kraed. Ei tea kust saaks. Uusi pole võimalik soetada nagu juba kombeks nende erilisemate juppidega
A ja siis 70 numbrituledele tegin fixi, mis oodatust lihtsamaks osutus. Erinevalt peavoolu led-i maaniast jäin w5w juurde. Uued klemmid sai 1,50€ pistikutest välja sikutada ja volvo pesa sisse lükata Mingid sellid olid eelnevalt muidugi p****t teinud, õnneks sai pesadest asja. Soovitan teistelegi, sest need on vast kõigil läbi.
Aga puudu on kraed. Ei tea kust saaks. Uusi pole võimalik soetada nagu juba kombeks nende erilisemate juppidega
A ja siis 70 numbrituledele tegin fixi, mis oodatust lihtsamaks osutus. Erinevalt peavoolu led-i maaniast jäin w5w juurde. Uued klemmid sai 1,50€ pistikutest välja sikutada ja volvo pesa sisse lükata Mingid sellid olid eelnevalt muidugi p****t teinud, õnneks sai pesadest asja. Soovitan teistelegi, sest need on vast kõigil läbi.
Tags:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kuna AWD alla oli keegi unustanud nivomati vedrud tavaliste amortidega (vedrud ja amordid silma järgi max 1-2a all olnud), mis andis tulemuseks tegelikult maaga paralleelse kere, aga ilus oleks kui tagant väheke kõrgem oleks, siis tuli midagi ette võtta. Ühesõnaga tõin poest Lesjöforsi tavavedrud, mis on 0,5mm paksemad, jäikuses teeb see ca 1,3-1,4 kordse vahe (hea, saab teinekord midagi pagassi ka tõsta). Mida ma ei osanud arvestada, et tegelikkuses oli uus vedru veel ühe keeru võrra pikem.
Kuna XC alla panin samad vedrud siis nii kõrget taguotsa ka ei tahtnud ja tõmbasin ühe keeru maha. Ja alla nad läksid.
Tundub, et sai enamvähem hea. 2cm ideaalis tahtsingi tõstet. Hetkel kuskil tsut üle 2cm, loodetavasti väga ära ei vaju. Aga ilmselt vajub
Kuna XC alla panin samad vedrud siis nii kõrget taguotsa ka ei tahtnud ja tõmbasin ühe keeru maha. Ja alla nad läksid.
Tundub, et sai enamvähem hea. 2cm ideaalis tahtsingi tõstet. Hetkel kuskil tsut üle 2cm, loodetavasti väga ära ei vaju. Aga ilmselt vajub
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Üks õnnestunud lüke ka, vahepeal sai LPT aju kiibistatud, misiganes stage 1. Tänavatel edukalt tõestatud - 165kw A6Q tdi igatahes on aeglasem nüüd Seda soovitan küll kõigile, madalal moment on ikka oluliselt kasvanud, selle raske AWD puhul väga positiivne muutus. Rõhku puhub u 0,8 (korra ka 0,9 näinud, sõltuvalt ilmast) erinevalt eelnevast 0,4st. MAF-i järgi 200g/s võiks eeldada et ca 250hj.
Ja siis kogu seda meeletut jõudu toetav modifikatsioon aastast 93
Ja siis kogu seda meeletut jõudu toetav modifikatsioon aastast 93
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
XC seisis märtsist saati, nüüd paras aeg välja ajada ja vead üle vaadata enne talve. Viimati tekkis mingi kahtlane õlileke, õli voolas nurkreduktori ja mootori vahelt, lõhna järgi mootori õli, mitte kasti. Lähemalt vaatlusel nüüd selgus, et lekkis väljalaske nuka tagumine simmer, pealtvaadates seda ei näegi, peidus nukaanduri taga. Edasisel uurimisel selgus, et karterisurve ilmselt oli selle paigast lükanud, tihend ise juba paras plastik ka. Tundub, et see mootor pole lahti käinud kunagi. Nüüd siis paras aeg peale 350tkm läbisõitu. Kuna ka surve oli veesärgis ja jahutusvedelikku ikka pidi peale valama, siis tundus mõistlik vaadata, mis kaane all toimub. Ainuke viga, mis otseselt silma hakkas võiks olla see, 5 silinder:
Samamoodi on siit näha, et miskit toimub viiendas:
Mõte oleks shimming hülssidele teha, et saaks natuke muretumalt jõudu juurde keerata.
Muu paistab hea, klapisääred ära vahetada ja võibolla ka kaas lihvida ja kokku tagasi. Võibolla ka teise turbo panema, olemasolev 13G lekib sisselaskesse, mitte üle mõistuse palju aga siiski, väike ka.
Seinad täitsa viisakad 300+ sõitnud mootori kohta:
Samamoodi on siit näha, et miskit toimub viiendas:
Mõte oleks shimming hülssidele teha, et saaks natuke muretumalt jõudu juurde keerata.
Muu paistab hea, klapisääred ära vahetada ja võibolla ka kaas lihvida ja kokku tagasi. Võibolla ka teise turbo panema, olemasolev 13G lekib sisselaskesse, mitte üle mõistuse palju aga siiski, väike ka.
Seinad täitsa viisakad 300+ sõitnud mootori kohta:
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kallid aga ägedad
http://europeantuning.luondo.nl/en/11800707/carbon-fiber-exhaust-trim--volvo-v70r-awd--00
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Oi jah, päris edevad. Mul vist pole päris see projekt millesse raha nii loopida. Aga noh teine variant, mis ma hetkel ette kujutan, on 3D scan+print, mis ka suures plaanis odavam ei tulegi, kui kere värvi tahta.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kuna velje sees valitses tühjus ja ühed suportid jäid ette siis juhtus nii.
Tegu e38 sadulaga. Netis vist Lotus Brembo all rohkem tuntud. Leidub ka Skyline ja Ferrari all
Mõõdult veidi väiksemad kui Alfa, Evo, Porsche jms 4 kolvised.
Istuvad volvo käändmiku otsa päris hästi võrreldes Alfa omadega. Saaks ka 320mm kettaga kasutada, ruumi on.
Ketas on veel vale 320ne tegelt läheb sinna 336x30. Support on ise 28mm jaoks, näis kas pressib sinna 30mm vahele, või peab viili appi võtma. Või treipingi ja kettad õhemaks laskma.
Muidu istub suht nii nagu plaanitud:
Väiksema kettaga oleks olukord kehvem veel olnud. Suurem aga ei mahu enam. Pole võtta ka midagi sinna normaalse hinnaga. Nüüd valmis adapteriga vaatan et tegelt pressiks sinna 350mm ketta ka ära 17" sisse siis.
Tegu e38 sadulaga. Netis vist Lotus Brembo all rohkem tuntud. Leidub ka Skyline ja Ferrari all
Mõõdult veidi väiksemad kui Alfa, Evo, Porsche jms 4 kolvised.
Istuvad volvo käändmiku otsa päris hästi võrreldes Alfa omadega. Saaks ka 320mm kettaga kasutada, ruumi on.
Ketas on veel vale 320ne tegelt läheb sinna 336x30. Support on ise 28mm jaoks, näis kas pressib sinna 30mm vahele, või peab viili appi võtma. Või treipingi ja kettad õhemaks laskma.
Muidu istub suht nii nagu plaanitud:
Väiksema kettaga oleks olukord kehvem veel olnud. Suurem aga ei mahu enam. Pole võtta ka midagi sinna normaalse hinnaga. Nüüd valmis adapteriga vaatan et tegelt pressiks sinna 350mm ketta ka ära 17" sisse siis.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Miks siis R kettaid ei kasuta?
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Need on vapsee 32mm, ei mahu kuhugi. Üritasin valida optimaalse, mis saada on tavapoest. Vaatasin ka Jaguari kettaid, aga need ei lähe üldse. Kui aus olla siis tuleks valida mingi tagaveolise kettad, et saaks suportit veel sissepoole viia. Puurid uued augud ja võibolla ka keskava üle ja ongi hea.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Bmw
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kes sulle adapterid tegi?
Mis hinnaga sellised suportid kätte tulevad?
Mis hinnaga sellised suportid kätte tulevad?
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Lõikas flantsi Kenny, ise tegin disaini.
Hind on nagu ikka seinast seina sõltuvalt seisukorrast ja värvist 0-400.
Hind on nagu ikka seinast seina sõltuvalt seisukorrast ja värvist 0-400.
- arturjarn1
- Kõva postitaja
- Postitusi: 179
- Liitunud: 12 Okt 2016, 13:07
- Asukoht: Rakvere prügimägi
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Üks võimalus on ka panna W220 S600 brembo pidurid ette. Adaptereid polegi vaja, ja ketta suurus sobib 320mm aga kui võtta s500 pealt siis sobib ainult 316mm ketas. Saumti üks supporti kõrv jääb veidi august kaugemale, selle puurid suuremaks ja ongi kõik, mingid nüansid olid veel seal juures mida vaja teada aga hetkel rohkem ei oska õelda. Olen ise ka uurinud siin igasuguseid variante, oleks äärepealt ebayst ostnud "Big Reds" brembod mis on porsche 991 turbo pealt aga uurisin veidi ja selgus , et tegemist oli tegelikult vabalthingava porschega ja ei toeta 320mm suurust ketast siis kuidagi see soov kadus ära. Kuigi väiksem ketas oleks ka sobinud , oleks igaljuhul parem pidurdamine kui stocki omadega. Big redsi lõbu läheb 800-1200 euro ringis maksma, aga w220 brembod saab ebayst paarisaja euroga. Äkki kellegil veel mingiseid variante pakkuda ?
850R FWD 2.0 155kw
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kaalu siiski 330mm r ketta kasutamist, 336mm kettal on jahutamine halvem, kui r ketastel
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Just
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist