2. leht 6-st

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 09 Okt 2014, 11:40
Postitas thema55
Haruldane ja pilkupüüdev liikur kindlasti, aga kas nii vana autot rallitamiseks kahju pole kulutada? Ükskõik kui pommikindlaks tagaveolist peetakse, seostub mulle sõna "ralli" puhul hunnik allaandvat tehnikat, deformeerunud keredetailid, lisaks talvele ka armutu keskonnamõju autole...
Kere tundub väga heas korras olevat, kuidas lähedalt vaadates, mis korrastamist vajab? Korrosioonikaitse ikka plaanis?
Edu!

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 09 Okt 2014, 12:16
Postitas aibast
meil Ralli = uunikute talveralli näiteks. ei lõhu seal keegi oma masinat ära :D

Korrosioonikaitse jah tuleb korralikult ära teha, roostekohtasid on mis kiirelt tuleb ära teha, et edasi ei läheks. Hetkel on veel metalli mida parandada.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 09 Okt 2014, 14:11
Postitas aibast
no niih, kastiõli vahetusega läks asi paremaks. Hetkel pole veel probleeme esinenud. Karpat sai veidi keeratud, enam stabiilsel kiirusel vahele ei jäta.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 09 Okt 2014, 14:48
Postitas Siim
Kas sellest järeldada, et eelmine kastiõli ei sobinud hästi? Sinna sai mingi Midlandi sarnase viskoossusega õli, mis mul tööl käepärast oli.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 09 Okt 2014, 15:06
Postitas aibast
Sisse läks 80W90 Mobili manuaalkasti õli. Kast nüüd konkreetne ja vahetab käike kenasti. Eks vaatab pikemalt kasutusel mida tegema hakkab.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 12 Okt 2014, 20:40
Postitas simpson005
turboES kirjutas:Vägev, loodan et saame Laitses koos rallitata. Aga pane kindlasti tagasilda lukk.



Ma küll pidasin joonele silmas kõrvuti ühele joonele ja pilt teha :D ma ei julge sellisega üle 50 sõita :D

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 12 Okt 2014, 21:09
Postitas supp
misasja, 180kmh võid vabalt lasta sellega, ega see mingi xc pole mis pilpaid loobib sõites

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 12 Okt 2014, 21:14
Postitas simpson005
supp kirjutas:misasja, 180kmh võid vabalt lasta sellega, ega see mingi xc pole mis pilpaid loobib sõites


Eks näis, eks näis

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 17 Okt 2014, 18:12
Postitas turboES
aibast kirjutas:Sisse läks 80W90 Mobili manuaalkasti õli. Kast nüüd konkreetne ja vahetab käike kenasti. Eks vaatab pikemalt kasutusel mida tegema hakkab.

Tehas soovitab
10W40 mootori õli

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 17 Okt 2014, 19:22
Postitas aibast
uurisin ja sain erineva info - üks ütleb 80W90 käigukasti õli M40 ja 20W40 mootoriõli M41 jaoks. Hetkel toimetab kenasti kast.

Kui õige info on ei oska öelda.

"All 140 series Volvos (without overdrive) equipped with the M40 gearbox use SAE 80 gear oil, or if none is available, SAE 30 engine oil. All 140 series Volvos with overdrive and all 1800 series Volvos equipped with the M410 gearbox use SAE 30 or SAE 20W-40 engine oil. Model 164 Volvos, without overdrive, and equipped with the M400 gearbox use SAE 90 gear oil or SAE 40 engine oil.

1975 240 series Volvos equipped with the M40 transmission use SAE 80W/90 or SAE 80/90 gear oil, while all 1975 240 series Volvos equipped with the M41 overdrive transmission use SAE 30 or SAE 20W-40 oil."

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 17 Okt 2014, 20:15
Postitas Siim
Teil originaal käsiraamat olemas, vaadake sealt. Kuigi ka kohalikud, kes uuena sellise auto on ostnud, ütlevad et mootoriõli kärab ka seal kasutada.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 17 Nov 2014, 09:45
Postitas aibast
Matul sai grimm maha võetud:
Pilt

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 20 Nov 2014, 09:05
Postitas aibast
Pilt
Paar dioodi sai lisaks pandud ette, vaja nüüd siseruumi lüliteid. On kellelgi üle selliseid asju?
Palun anda teada PM kaugu näiteks.

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 20 Nov 2014, 09:10
Postitas simpson005
8) MATUUU ON RALLYAUTOOO....

Re: 142 Ralli-MATU

Postitatud: 20 Nov 2014, 18:28
Postitas siimik
Eestisse arvele ei tule?