23. leht 23-st

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

Postitatud: 21 Mär 2021, 20:25
Postitas Tanel
kloox kirjutas:
Tanel kirjutas:Kuidas ÜV sellisesse asja suhtub?
Kuidas seadus ütleb selliste ümberehituste kohta?

Tõstetakse jah autosid aga esimest korda näen, et nii seda tehakse.

Seda ei karda, et poldi murdudes/ järgi andes silla risti alla keerab?

Seaduse kohta es tea,aga niimoodi tõstetakse masinaid juba ammusest ajast ja küsitakse palju klotsi selliste lahenduste eest maastikumasinatel.Ja enne annavad muud asjad järele,kui poldid.
Aga tubli ettevõtmine :coolt:

Nähtud ka neid “ise tehtud” masinaid mis tõstmisele järgnevalt raskes olus silla risti on keeranud.
Küsimus ei tulnud ka tühjadt kohast.
Polt on küll tugevam aga mänguruumi on ka rohkem tänu sellele

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

Postitatud: 21 Mär 2021, 21:20
Postitas Loff
Ainuke suhteliselt kindel lahendus on Unimogi portaalsillad eraldi raamiga ja P2 XC70 kere sinna peale. Aga see on juba ise uue auto ehitamine ja jutud.

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

Postitatud: 21 Mär 2021, 23:28
Postitas sanderk
Loff kirjutas:Ainuke suhteliselt kindel lahendus on Unimogi portaalsillad eraldi raamiga ja P2 XC70 kere sinna peale. Aga see on juba ise uue auto ehitamine ja jutud.


Lihtsam oleks lihtsalt õige auto osta :D

Tanel kirjutas:Tõstetakse jah autosid aga esimest korda näen, et nii seda tehakse.

Tanel kirjutas:
Nähtud ka neid “ise tehtud” masinaid mis tõstmisele järgnevalt raskes olus silla risti on keeranud.

Oled või ei ole näinud siis?

Ekstreemsetes oludes võib kõike juhtuda aga tuleb aru saada, et idee pole klaperjahil osalemine vaid põhifunktsioon on sellel 21 aasta vanusel autol paadi merre tagurdamine(nii kaugele kui võimalik. loe teemat alates 20lk). vahest käin sellega poes kah, sest ei raatsi diisliga lühikesega sõite teha. Lisaks see teema on huvitav minujaoks.
Poldi mänguruumi osas leevendavad tavaoludes poolraami puksid küll ja veel. Kui vastu palki maanduda esiratastega siis paratamatult on see nõrgim lüli kõigil. Jõudude vahed on ikka päris erinevad võrreldes suuremate masinatega(ja suuremate poolraami langetustega) et selle pärast muretsema peaks ;)

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

Postitatud: 22 Mär 2021, 07:16
Postitas kloox
Tanel kirjutas:
kloox kirjutas:
Tanel kirjutas:Kuidas ÜV sellisesse asja suhtub?
Kuidas seadus ütleb selliste ümberehituste kohta?

Tõstetakse jah autosid aga esimest korda näen, et nii seda tehakse.

Seda ei karda, et poldi murdudes/ järgi andes silla risti alla keerab?

Seaduse kohta es tea,aga niimoodi tõstetakse masinaid juba ammusest ajast ja küsitakse palju klotsi selliste lahenduste eest maastikumasinatel.Ja enne annavad muud asjad järele,kui poldid.
Aga tubli ettevõtmine :coolt:

Nähtud ka neid “ise tehtud” masinaid mis tõstmisele järgnevalt raskes olus silla risti on keeranud.
Küsimus ei tulnud ka tühjadt kohast.
Polt on küll tugevam aga mänguruumi on ka rohkem tänu sellele


Selle asja kohta on üks selline ütlus,et targem annab järele :D :D :D

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

Postitatud: 22 Apr 2021, 21:35
Postitas sanderk
173440792_447703442984140_8452881649472687213_n.jpeg

Käisin sillaregullis(laagri autoasi) ära ja olen nüüd mõnda aega sellega liigelnud. julgen nüüd tõdeda, et kuradi hea otsus sai tehtud :D
Veermik tihe, maanteel ja pikirööbastel mingit ujumist ega lainetamist pole, vibratsioone pole ja juhitavus on täitsa hea. Rehvid natukene müra teevad rohkem aga mitte häirivalt. Pooltelgede asend sai päris originaalilähedane ja nende eluiga pärast väga hirmu pole.

Kokkuvõttes täitsa sama mugav ja mõnus auto ja nüüd vaadates hakkan seda tihemini kasutama kui algne plaan.
Nüüd võib asja valminuks kuulutada ja ülejäänu on pigem pudipadi.

Eemaldasin hetkel eesmised flantsid, sest nendega hakkab koopas umbes keskkoha peal kraaapima enne lõpuni keeramist(ilma flantsiteta hakkab lõpus vastu käima). Sulatan koopa ringi ja lähevad tagasi. Varsti peaks summuti vahetusele mõtlema ja korraga tuleks selle eesmine kinnitus natuke ringi teha(silma järgi natuke pinges sukk pärast poolraami asendi muutmist)
Riiulis oma aega ootav vints tuletab ka ennast meelde vahel aga järjest enam tundub, et sinna ta jääbki.
Kardaani vahepukk on ka suht mäda ja selle võiks ka korraga madalamale tooma kui vahetuseks läheb.

Re: Sanderk XC60/XC70/XC90

Postitatud: 14 Juul 2021, 21:58
Postitas sanderk
xc60

Sai vaadatud ja mõteldud igat pidi ja otsus oli siis uuem generatsioon järgi ikka proovida. Põhi kriteerium oli bensiinimootor ja see kitsendas valikut oluliselt. Jäi silma tumepruun heleda sisuga 2017 187kw t5 ja koju toomisel pikka mõtlemist ei olnud :p
PiltIMG_3543 by sanderkikas, on Flickr
PiltIMG_3545 by sanderkikas, on Flickr
PiltIMG_3546 by sanderkikas, on Flickr

Eks näha kuidas see ennast õigustab. Esmamulje on egastahes väga hea.

Re: Sanderk XC60/XC70/XC90

Postitatud: 30 Juul 2021, 09:08
Postitas Indrekjj
Kui saladus pole, siis mitu raha sellise isendi eest küsitakse?

Re: Sanderk XC60/XC70/XC90

Postitatud: 01 Sept 2021, 20:08
Postitas sanderk
XC60
Hakkas sellist pulli tegema:

https://www.youtube.com/watch?v=P8Uv7pCDmqo

membraan.jpeg


Ehksiis sellist kurjakuulutavat vilet tekitab õlipüüduri küljes üks servast rebenenud kummist klapp. Loogiline, lihtne, odav variant(uus klapp ja alla minuti tööd) ei toiminud, sest klappi eraldi Eestist müügis ei leidnud ja välismaalt tellimine oleks ka liiga pikk protsess olnud. Midagi muud üle ei jäänud ja tuli Info-autost siis hapu näoga terve õlipüüdur osta :D

õlipüüdur.jpeg


Muusosas kõikidel autodel ülihuvitavad õlivahetused ja midagi muud põnevat pole .

Re: Sanderk XC60/XC70/XC90

Postitatud: 07 Okt 2021, 15:30
Postitas sanderk
xc70
Käisid tummised raksud tagasillas ja hakkas räige kahin pihta. Süüdlaseks osutus tuksis visco laager. Õnneks piisas ainult laagri vahetusest ja muud kurja teha ei jõudnud.

Endalegi üllatuseks lammutamine oli päris lihtne. Kardaani ots ja kolm polti diffri küljest lahti lasta siis käes see ongi. Ajakulu pooleldi mõlutades 1,5-2h. Nuudi otsast maha tõstes tuli diffrist paras ports õli ka välja ja asendasin uuega.

244633344_206099061592820_2136394192389895613_n.jpg

244677880_574929693826738_4005084607394941375_n.jpg


Harjumatult vaikne on küll nüüd. Juusiis oli ta päris pikalt mulle vihjeid teinud :D

Re: Sanderk XC60/XC70/XC90

Postitatud: 21 Nov 2022, 19:04
Postitas sanderk
Pole päris pikalt uuendanud

XC60
Sõidab

XC70
Mootoriga on vist probleeme. Külmalt käima pannes jääb õlituli põlema. Korra pedaali vajutada siis kustub ära. Pole rõhukellaga veel viitsinud uurida lähemalt.
Vahest kaob kiirendamisel jõud ära ja hakkab mingi vana kiirendava civicu häält tegema. 2 käiguga kuskil 5-6k rpm kiirendada siis käib sekundiks heli nagu maapähkleid blenderis purustaks ja siis jälle jõud tagasi ja kõik hästi mõneks nädalaks.

Tegelikkuses otsin vaikselt asendusmootorit sellele ja seepärast väga motivatsiooni pole probleemidega tegeleda. 400 000 spidokal ka juba(kurat teab palju tegelikkuses on. Hooldusraamatu kirjete järgi võiks kuskile 670 tkm kanti jääda) Saaksin siis uue enne garaazis pulkadeks võtta ja iga detail üle vaadata ja siis lõpuks ringi tõsta. Praeguse mootori sõidan ikka lõpuni.

Vahepeal käisin ka ülevaatusel. 4% käsipiduri tõhusus ülevaatajaid ei rahuldanud ja sain korduva(ei läinud arvesse ka see, kui ütlesin et mul pidurid veits peal ja need hoiavad ka ju midagi :D ). Läksid uued klotsid, vahepulgad, vedrud ja kõik trossid. Nüüd on täitsa kännu taga kinni.

Keskkonsoolis olev temp andur lõpetas mingil hetkel koostöö. Aju nägi üle 121+ kraadi soojust salongis ja igal vabal momendil üritas ventilaator seda maha jahutada (kuniks aku täiesti tühi). Oomipoest 10kohm ntc sensor ja probleem lahendatud.
312947270_1640010073119637_8818179527364497980_n.jpg


XC90
Ei oska väga midagi kurta. Elukaaslane kirub pöörderaadiust aga küll ära harjub lõpuks.

Kristiine keskuse parklas kellegil volvofanatil oli eluliselt oluline tulepesuri kate omale saada. Võttis asja ette liiga suurelt ja nüüd pean lisaks kattele ka pesuri tõstuki leidma ja natuke stanget poleerima

Re: Sanderk XC60/XC70/XC90

Postitatud: 05 Dets 2022, 19:53
Postitas sanderk
sanderk kirjutas:XC70
Mootoriga on vist probleeme. Külmalt käima pannes jääb õlituli põlema. Korra pedaali vajutada siis kustub ära.


Tegin õlivahetuse ja õlirõhk tuli tagasi.
Juu siis ei sobinud enam liqui moly special tec(kuigi koguaeg sama kasutanud), õlifilter või filtri korpuse küljes olev klapp jamas..