Sanderk XC60/XC70/XC90
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
A/T rehv näeb jah väga äge välja, nüüd väike tõste ja... Oeh, mul on ka vist üks P2 XC70 puudu
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
A/T rehviga pehme peal oled tegija, aga kõvaks sõidetud lumel ja jääl uisutad.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
sanderk kirjutas:Mõtlesin, et võtaks lammelid seekord(muidu naelausku aga soojad talved panid eksperimenteerima) ja ei osanud isegi selle peale tulla. Eks jälgin mis teevad
See on jah selline asi, mida kahjuks palju rehvimüüjad ei maini vaid müüvad tuimalt hinna pealt Lõuna-Euroopa lamelli. Tihti ongi tagajärjeks see kogemus, et "ostsin premium lamelli, aga pidamine ikka jura võrreldes naastuga". Aga loodame parimat, selliste talvedega nagu meil eelmine ja seni praegu olnud on, on täitsa ok rehv.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Pikema testini polegi veel jõudnud aga xc70 alla päris lepase reega need ei lähe. Esisillas pole probleemi- Koobas piisavalt suur, amordini ei ulatunud ja keerata saab ka täitsa mõistliku raadiusega. Probleem on tagasillas nagu väljamaa foorumites hoiatatud. Koopa eespoolse nurga ja rehvi vahe on olematu. Seal tuleb logarit ja koopaääre plastikut kuumapüssiga(või saega) mudida sobilikumaks. Kui tegelema hakkan nende kallal eks siis avastan raudselt mõne uue takistuse veel aga selline asi ei peagi kõik sujuma. Vähemalt endal huvitav ja lõbus tegevus
Kui kõrgendusplaadid ka paika saada siis ratas koopasse ei tohiks lüüa enam.
Kui kõrgendusplaadid ka paika saada siis ratas koopasse ei tohiks lüüa enam.
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Olen nüüd natuke uurinud jälle.
Esisillal peaks tulema püstakute otsa kas hdpe või tihedast kummist vaheplaadid(suht lõigata ja paigas). Lisaks amordi tugilaagril tuleb asendada poldid pikematega. Vedru pole mõtet vast puutuda esialgu.
Tagasillal teoorias esimene samm oleks copypaste esisillaga AGA lähemal uurimisel on sellel ikkagi nivomat vedrustus ja ülevaatusel mainiti just, et ühel näidud kahtlased ja pigem võiks vahetuse peale mõtlema hakata. Äkki panna korraga juba tavaamordid ja lihtsalt jäigemad vedrud? Või asendada üks hädine nivomat ja panna neile jäigad vedrud(seda tean et nivomati vedrud on väga pehmed aga kuidas jäigem vedru nivomatti mõjutab?)
Praegune rehv võrreldes originaaliga tõstis autot 32mm(ehksiis koopa ülemisele äärele lähenes sama palju). Kui lisada sama kõrged(või kõrgemad) kõrgendused siis koobaste vastu kraapimist olla ei tohiks ju.
Väga kõrgeks pole mõtet vast ka ajada ja tuleks leida selline kuldne kesktee, sest pooltelje otsasid küll vahetada ei viitsiks väga tihti.
Esisillal peaks tulema püstakute otsa kas hdpe või tihedast kummist vaheplaadid(suht lõigata ja paigas). Lisaks amordi tugilaagril tuleb asendada poldid pikematega. Vedru pole mõtet vast puutuda esialgu.
Tagasillal teoorias esimene samm oleks copypaste esisillaga AGA lähemal uurimisel on sellel ikkagi nivomat vedrustus ja ülevaatusel mainiti just, et ühel näidud kahtlased ja pigem võiks vahetuse peale mõtlema hakata. Äkki panna korraga juba tavaamordid ja lihtsalt jäigemad vedrud? Või asendada üks hädine nivomat ja panna neile jäigad vedrud(seda tean et nivomati vedrud on väga pehmed aga kuidas jäigem vedru nivomatti mõjutab?)
Praegune rehv võrreldes originaaliga tõstis autot 32mm(ehksiis koopa ülemisele äärele lähenes sama palju). Kui lisada sama kõrged(või kõrgemad) kõrgendused siis koobaste vastu kraapimist olla ei tohiks ju.
Väga kõrgeks pole mõtet vast ka ajada ja tuleks leida selline kuldne kesktee, sest pooltelje otsasid küll vahetada ei viitsiks väga tihti.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Tagaamorte vaheta ikka paariviisi, et töötaksid võrdselt.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
https://youtu.be/5qgoES7K2kU
Tal seal kanalilt mitu videot sellest ehitamisest. Taga peab üksjagu ümber tegema.
Tal seal kanalilt mitu videot sellest ehitamisest. Taga peab üksjagu ümber tegema.
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Iceman kirjutas:Tal seal kanalilt mitu videot sellest ehitamisest. Taga peab üksjagu ümber tegema.
Uurisin seda jah. 32 tolli läheb juba liiga retsiks
Esimene takistus lahendatud. Koopaäär(nii palju kui sellest veel alles oli) sai tiigrit, plekikääre ja haamrit. Plastikud kuumutasin vedelaks ja voltsin ringi
Enne:
Pärast:
Nüüd sai auto liikuma ja proovisõidu ära teha. Müra tekitavad aga tunduvalt vähem kui mingid vallai protid, Kiirendus on tuntavalt aeglasem, maanteel kannatab isegi ringi keerata. Kuskile ronima pole mõtet muidugi veel minna
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
ants kirjutas:Palju Sa keskelt kõrgemaks said kliirensi?
Sorri ma olen mitu korda möötma läinud aga iga kord läheb meelest Nüüd hilja ka vist juba..
Kui vaba hetke on olnud siis olen paari tunni kaupa toimetanud auto kallal.
Võtsin esialgu tagasilla siis ette.
Kõrgendused tegin amortide vahele POM(Polyoxymethylene) 32mm materjalist. Enda cnc jookseb kohe umbe sellega ja tuli tikksaega siis õige kuju välja nüsida.
Amordid võtsin tavalised gaasivedrud ja nivomatid lähevad vanarauda(Kui keegi tahab siis 2 vedru ja üks amort terve).
Vedrudeks valisin kõige jäigemad mis silma jäid. Ehksiis KYB tugevdatud 15mm.
Varusin hunniku pukse jms mida korraga vahetada võiks. Ainukesena ei õnnestunud koduste vahenditega raami eesmiseid õõtsa pukse kätte saada(õnneks olid suht korralikud ka veel). Südamerahuks lasin need puksid polüuteraani täis ja ladusin kõik uuesti kokku.
Siis hakkas häirima, et mul pole seda spoilerit tagaluugi küljes. Pika otsimise peale leidsin aga koos luugiga ja valet värvi. natuke värvimist ja täitsa ilus sai. Kui keegi seda aukudega luuki kasvõi niisama tahab siis andke teada(mul ta üleliigne ja jalus)
IMG_0247 by sanderkikas, on Flickr
Nüüd võib ütelda, et 50% valmis Praegu näeb nii jube välja, et lükkasin pärast pildi tegemist garaazi tagasi peitu.
IMG_0287 copy by sanderkikas, on Flickr
IMG_0285 by sanderkikas, on Flickr
IMG_0286 by sanderkikas, on Flickr
Järgmine vaba hetk siis hakkan esiotsaga vaikselt mässama.
Vaatasin, et instagramis päris palju selliseid kiiksuga tüüpe ja otsustasin ise ka sinna eraldi konto teha kuhu hakkan siis pilte rohkem panema @liftedxc70
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Palju siis tõstet kokku tuli taha? Silma järgi üle vist 10cm.
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Kuskile sinna kanti peaks jääma jah. Koopa ääreni on maast hetkel 87cm. Kui kellegil viitsimist siis võib mööta enda oma millel õige rehv ja kõrgenduseta. Täitsa huvitav oleks teada palju jäik vedru juurde andis.
Plaat ja rehv peaks loogiselt 62mm andma kokku
Plaat ja rehv peaks loogiselt 62mm andma kokku
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
Küljelt vaadatuna näeb päris äss välja
Tagaots tundub natuke võõras ja nagu liiga kitsas, vbl on asi pildi tegemise nurgas. Laiema mulje tekitaks näiteks porilapakad ja selle aja originaal tagastange alumiinium lisa Originaal porilapakad ehk ei sobigi sellisele tagaosale ning võiks sobida hoopis offroad masinate stiilis.
Tagaots tundub natuke võõras ja nagu liiga kitsas, vbl on asi pildi tegemise nurgas. Laiema mulje tekitaks näiteks porilapakad ja selle aja originaal tagastange alumiinium lisa Originaal porilapakad ehk ei sobigi sellisele tagaosale ning võiks sobida hoopis offroad masinate stiilis.
Re: Sanderk XC90 R-design / XC70
maan kirjutas:Küljelt vaadatuna näeb päris äss välja
Tagaots tundub natuke võõras ja nagu liiga kitsas, vbl on asi pildi tegemise nurgas. Laiema mulje tekitaks näiteks porilapakad ja selle aja originaal tagastange alumiinium lisa Originaal porilapakad ehk ei sobigi sellisele tagaosale ning võiks sobida hoopis offroad masinate stiilis.
Nurk ka mõjutab vaadet aga ma arvan et Sind tegelikult tagavaates häirib flantside puudumine Ise jõudsin selle mõtteni.
Selle eraldiseisva alumiiniumist stange lisa küsimusega olen kõik romulad ära tüüdanud ja nagu näha siis seda mul veel pole pakuti küll fl tagastanget hõbedase plastikuga aga see mulle väga ei istu.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist