11. leht 13-st

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 15 Juun 2016, 09:31
Postitas kaak
ma vist isegi korra mõtlesin sellele aga meenutades viimast lahendust, siis polegi vaja eraldi sulgeda tegelikult kuna seal on simmerling juba õli peatamiseks olemas/paigaldatav:

http://i6.photobucket.com/albums/y218/B ... C03986.jpg
(pilt interneedusest)

mul jääb ta tulemüüri taha peitu ka nii et ei ole vaja muretseda "imeliku pöörleva vidina pärast", aga muidu saab seda vist katta whiteblock rida6 pealt pärineva korgiga või siis uuemate T5 pealt korkidega.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 17 Juun 2016, 08:29
Postitas aibast
pane ikka mingid katted ette, muidu jääb selline "poole P'ga" tegemise maik juurde asjale.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 17 Juun 2016, 09:50
Postitas KoitK
Alu lehest mingi plaadike ette freesida ja tihend alla? Kui sa mulle mõõdud võlud saad soodushinnaga...

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 29 Juun 2016, 13:33
Postitas kaak
Vahepealsetest nokitsemistest:

Auto käis enne jaanipäeva ennast näitamas Salongimeistri lõputöö raames Viljandi kutsekas lõputööde esitlusel:

13528397_900096290100179_3914770113131463871_o (2).jpg


hetkeseis:
Auto käib, pidurdab ja on manööverdatav. Puudu on veel mootori õhufilter, paisupaak, käsipidur, armatuuri kellad, esiratastele flantsid ja veel nipetnäpet.

koos muude elektritöödega sai ka loomulikult tuled põlema pandud:
esituled.jpg
tagatuli.jpg

numbrituled põleksid ka kui vaid oleks teadnud seda imepisikest pirni osta õigel ajal.


Herr Supp abil said ka sobilikud peeglid leitud, mida ma Tartu ürri raames veel külge ei julenud kruvida, kuna ei leidnud sobivat kohta:
peeglid.jpg



sai külge proovitud ka originaal salongi sissepuhke õhukopsikut:
õhk.jpg

arvatavasti teeb uue custom kopsiku veel sellel suvel, kuna väga suured rooste augud on tegelikult sees ja suht väsinud olemisega see kopsik


Külge sai ka kruvitud originaal stange, veits puhastatuna:
esistange.jpg

tagumine stange on hetkel nii kole et isegi pilti ei saanud teha, ebayst nägusam tulemas.


Lisaks esimestele vöödele on sellel masinal ka tagumised 3 punkti vööd, ikkagi pereauto ju.. :)
tagavöö2.jpg

tagavöö1.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 29 Juun 2016, 15:21
Postitas valus.
tõeliselt kena masin. kere värv on väga ilus ning salong ka sobib kenasti juurde.
Need valuveljed on kuidagi "võõrad" selle masina all ainult.

Midagi sellist passiks vb paremini vanakooli masina külge. maitse asi muidugi.
Pilt

Igaljuhul palju õnne kena saavutuse üle.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 29 Juun 2016, 15:22
Postitas Tanel
Veljed on võõrkehad, muidu 5+

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 29 Juun 2016, 15:50
Postitas kaak
need mustangi veljed on ausaltöelda koledad (sry), randiga velgi tõesti otsin aga mitte banaankodarategal.

Olemasolevate velgedega peate see aasta leppima ja ainult takka kiitma, ehk uueks aastaks koos väheke nobedama mootoriga saab autole lubatud ka uhkemad veljed...

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 29 Juun 2016, 16:00
Postitas wackou
Sa otsid midagi sellist?

Pilt

Pilt

Või pigem sellist:

Pilt

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 30 Juun 2016, 12:50
Postitas kaak
"pange veel"

vb midagi sellist :D
1fc1c1c2db5852e08ffc380475e26336cffa76b57dedf5d65c4e3976a3d4697c.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 30 Juun 2016, 16:41
Postitas Tanel
Ronal teddy siis juba

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 30 Juun 2016, 20:18
Postitas supp
korralik plekk ja ilukilp on igalajal parem kui valju junn, jalgratta kodar madala rehviga on ikka eriline okse, sellist solki suudab ainult tõrvapappi meenutava nahavärviga isend alla kruvida.
PS nooremale publikule: tõrvapapp pole kiriku tegelane

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 30 Juun 2016, 23:33
Postitas Tigro
Maitse üle ei vaielda ja omaniku enda asi ,mis ta sinna alla kruvib.
Kuid minu soovitus oleks midagi järgnevat.
Pilt
Pilt

Olid vist Pesukoti velgedest moditud.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 01 Juul 2016, 08:26
Postitas wackou
Kui turbs peale tuleb, saab nende kitsaste rehvidega vaid jutte joonistada :)

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 01 Juul 2016, 10:37
Postitas Tigro
Kui turbs peale tuleb, saab nende kitsaste rehvidega vaid jutte joonistada :)

Kõnealusel Pühakul ees 205/45R17 ja taga 235/40R17. Tagavelje laius 8,5". Kui laia sa ikka ilma kere oluliselt ümber ehitamata alla paned? Ka võimu jätkub sel autol parasjagu : 496Hp/595Nm.
Kel huvi, siis väga lahe teema sellest autost http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=687.0

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 01 Juul 2016, 10:44
Postitas wackou
OK, pildilt ei saa aru

Tigro kirjutas:
Kui turbs peale tuleb, saab nende kitsaste rehvidega vaid jutte joonistada :)

Kõnealusel Pühakul ees 205/45R17 ja taga 235/40R17.