P1800S 1969 - kaak
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: P1800S 1969 - kaak
Nagu arutanud oleme siis see värv on igati viisakas. Toob kere kumerused kenasti välja ning valguse käes paneb lausa ilsatama
Kroomi küll veel küljes pole aga olen enam kui 100% kindel, et see ka sobib siia
Well Done Kaak
Kroomi küll veel küljes pole aga olen enam kui 100% kindel, et see ka sobib siia
Well Done Kaak
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Tere Taas üle mitme kuu,
P1800 juures midagi olulist vahepeal juhtunud pole. Kui mootorit sai kunagi peale planeeritud, siis esimene prioriteet oli see, et mootor oleks sirgelt peal- see tähendab et 90 kraadi maa suhtes ja mitte kaldu nagu ta tavaliselt tagaveolistel volvodel on. Loomulikult oli mõte selles, et juhuks kui tulevikus peaks olema mõttes mõnda suurt toredat vilet peale sobitada, oleks ka ruumi selleks. Praegu on aga probleeme sisselaske kollektori peale mahutamisega- tingitud mu varasematest otsustest. Kahjuks ei sobi peale mitte ükski tehasest valmistatud R5 sisselase ja seega tuleb midagi ise leiutada.
Natukene ka pildimaterjali:
Progresseeruvatest asjadest... -> Paigaldatud sai enamus mürasummutusest:
P1800 juures midagi olulist vahepeal juhtunud pole. Kui mootorit sai kunagi peale planeeritud, siis esimene prioriteet oli see, et mootor oleks sirgelt peal- see tähendab et 90 kraadi maa suhtes ja mitte kaldu nagu ta tavaliselt tagaveolistel volvodel on. Loomulikult oli mõte selles, et juhuks kui tulevikus peaks olema mõttes mõnda suurt toredat vilet peale sobitada, oleks ka ruumi selleks. Praegu on aga probleeme sisselaske kollektori peale mahutamisega- tingitud mu varasematest otsustest. Kahjuks ei sobi peale mitte ükski tehasest valmistatud R5 sisselase ja seega tuleb midagi ise leiutada.
Natukene ka pildimaterjali:
Progresseeruvatest asjadest... -> Paigaldatud sai enamus mürasummutusest:
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
Mitusada kilo kaalu juurde tuli selle müramati arvelt?
Minu endine 700-ne ikka liigub või on omanikku vahetanud?
Minu endine 700-ne ikka liigub või on omanikku vahetanud?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Loff kirjutas:Mitusada kilo kaalu juurde tuli selle müramati arvelt?
Minu endine 700-ne ikka liigub või on omanikku vahetanud?
Õige tähelepanek! Et mitte väga kaaluga priiskama hakata, kasutasin 1,5mm STP materjali. Nendes kohtades kus kahtlustan suuremat vibratsiooni tekkimist (tulemüür, rattakoopad, käigukasti tunnel, veermiku kinnituskohad...), nende kohtade vaigistamiseks panen topelt materjali. Kokku võtsin 16m2, praeguse ühekordse kihi alla panekuks kulus 11m2 materjali. 16m2 materjali kaal peaks olema 48 kg speci järgi.
700 sõidab igapäevaselt minu valduses endiselt!
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
kavatsed autos mürama hakata, et matid sisse panid
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: P1800S 1969 - kaak
supp kirjutas:kavatsed autos mürama hakata, et matid sisse panid
Müramatid, kaak teeb autot Matidele müramiseks.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
supp kirjutas:kavatsed autos mürama hakata, et matid sisse panid
Ei tohi kunagi head müramise võimalust tühjalt mööda lasta
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Väike update vahepeal:
Auto on nüüd Salongimeistri juures.
Plaan salongiga:
kasutame 2 värvitooni (must ja kere tooni oranz "Begonia"), 4 erinevat tüüpi kattematerjale (must vaip, must nahk, oranz nahk ja perforeeritud must), 2 värvi niiti (must ja oranz).
Lagi: perforeeritud (aukudega) must
Armatuur: ülemine osa must, alumine osa oranz
Polstsrid: armatuuri ülemise servani must, allapoole oranz, revers värvi tepinguga ruudustik oranzil (oranzile must teping)
Esimesed ja tagumised istmed: tagumine osa ja külgmine osa must, keskosa oranz. mõlemal toonil revers värvi teping (mustal oranz ja oranzil must)
Vaip salongis ja pagasnikus: peenekiuline must, kanditud/ overlokitud servadega olenevalt kohast.
käigukasti tunnel: must nahk oranzi tepinguga.
kui kõik kulgeb plaanipäraselt, saan kostidada piltidega aprilli esimel nädalal.
Terv,
kaak
Auto on nüüd Salongimeistri juures.
Plaan salongiga:
kasutame 2 värvitooni (must ja kere tooni oranz "Begonia"), 4 erinevat tüüpi kattematerjale (must vaip, must nahk, oranz nahk ja perforeeritud must), 2 värvi niiti (must ja oranz).
Lagi: perforeeritud (aukudega) must
Armatuur: ülemine osa must, alumine osa oranz
Polstsrid: armatuuri ülemise servani must, allapoole oranz, revers värvi tepinguga ruudustik oranzil (oranzile must teping)
Esimesed ja tagumised istmed: tagumine osa ja külgmine osa must, keskosa oranz. mõlemal toonil revers värvi teping (mustal oranz ja oranzil must)
Vaip salongis ja pagasnikus: peenekiuline must, kanditud/ overlokitud servadega olenevalt kohast.
käigukasti tunnel: must nahk oranzi tepinguga.
kui kõik kulgeb plaanipäraselt, saan kostidada piltidega aprilli esimel nädalal.
Terv,
kaak
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
Jääme ootama.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: P1800S 1969 - kaak
Väga uhke värk
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Volvol vaikselt midagi toimub
Pidurdamatu custom mehena sai ka auto tüüpi näitav logo salongi välja mõeldud. See logo läheb tagumiste istmete vahele (pildil veel proovikas, autosse minev logo saab tihedama tikandi ning ühtlasema punase joone):
baseeritud siis loomulikult auto enda tagumikul oleval logol:
ja need keda huvitab sama logo kasutamine ilma mitmeid tunde photoshopis jauramata:
logo pdf formaadis
Väike plaanimuutus minu poolt on ka seoses niidi värviga, punane tundub ikka lahedam olevat. Siin pildil siis istme serva teping vaikselt tekkimas:
Pidurdamatu custom mehena sai ka auto tüüpi näitav logo salongi välja mõeldud. See logo läheb tagumiste istmete vahele (pildil veel proovikas, autosse minev logo saab tihedama tikandi ning ühtlasema punase joone):
baseeritud siis loomulikult auto enda tagumikul oleval logol:
ja need keda huvitab sama logo kasutamine ilma mitmeid tunde photoshopis jauramata:
logo pdf formaadis
Väike plaanimuutus minu poolt on ka seoses niidi värviga, punane tundub ikka lahedam olevat. Siin pildil siis istme serva teping vaikselt tekkimas:
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Väike uuendus taas:
Kuna originaal tihenditest jne pudinatest suurt kasutamiskõlblikku ei ole uuele ringile võtta, tegin hanke VP autoparts lehelt. Ei saa jätta mainimata et detailsuse valik ja haruldaste juppide hinnaklass on lihtsalt super! Müüdavad tihendid jne oleks justkui äsja vormist võetud, lausa soovivad auto külge minna!
Kuna originaal tihenditest jne pudinatest suurt kasutamiskõlblikku ei ole uuele ringile võtta, tegin hanke VP autoparts lehelt. Ei saa jätta mainimata et detailsuse valik ja haruldaste juppide hinnaklass on lihtsalt super! Müüdavad tihendid jne oleks justkui äsja vormist võetud, lausa soovivad auto külge minna!
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Väike update taas:
saabus ka vaktsiin monomähkuri nähtuste likvideerimiseks:
Tegemist Eaton Detroit Truetrac ehk torson diffriga, abiks ikka!
saabus ka vaktsiin monomähkuri nähtuste likvideerimiseks:
Tegemist Eaton Detroit Truetrac ehk torson diffriga, abiks ikka!
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Väike update,
Sai otsustatud punane teping kõikjale teha- must hakkas liigselt "hakkima" ilusat begoniat. Pildid veits moonutavad "oranzi ehk begonia" värvitooni, reaalseim olukord tundub olevat sellel esimesel pildil:
Polstrid ka tepituna, usun et päris cool saab! Kui ukselingi osa/ümbrus hakkab liigselt määrduma, tuleks seal tumedamat nahka kasutada, aga esialgu väldin liigse musta toomist salongi:
Sai otsustatud punane teping kõikjale teha- must hakkas liigselt "hakkima" ilusat begoniat. Pildid veits moonutavad "oranzi ehk begonia" värvitooni, reaalseim olukord tundub olevat sellel esimesel pildil:
Polstrid ka tepituna, usun et päris cool saab! Kui ukselingi osa/ümbrus hakkab liigselt määrduma, tuleks seal tumedamat nahka kasutada, aga esialgu väldin liigse musta toomist salongi:
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist