'72 P1800ESTurbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
1800ES teine osa-Restaureerimine
Mis muud sellise ilmaga teha kui lammutada. Algus on tehtud. Piltidel on näha kolme päeva tulemus.
http://www.pbase.com/turboes/1800es_part_2
http://www.pbase.com/turboes/1800es_part_2
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Edeneb, peale 50 tundi lammutamist on auto päris tühi http://www.pbase.com/turboes/image/55888328
http://www.pbase.com/turboes/image/55888416
Järgmiseks mootor ja käigukast välja ja siis saab kere töödega alustada.
http://www.pbase.com/turboes/image/55888350
Leidsin ka mõned augud, mida peab keevitama aga eks nid tuleb välja veel. Kaks auku vasakul poritiival http://www.pbase.com/turboes/image/55888418
ja aku koht http://www.pbase.com/turboes/image/55888427
Senini suurim töö on olnud elektri juhtmestikuga. Iga juhe märgistada ja jooniseid teha. Eks enamus juhtmestiku tuleb välja vahetada ja ringi teha.
Muideks kuidas saab pildid otse siia forumi üles panna? Proovisin aga ei õnnestunud.
http://www.pbase.com/turboes/image/55888416
Järgmiseks mootor ja käigukast välja ja siis saab kere töödega alustada.
http://www.pbase.com/turboes/image/55888350
Leidsin ka mõned augud, mida peab keevitama aga eks nid tuleb välja veel. Kaks auku vasakul poritiival http://www.pbase.com/turboes/image/55888418
ja aku koht http://www.pbase.com/turboes/image/55888427
Senini suurim töö on olnud elektri juhtmestikuga. Iga juhe märgistada ja jooniseid teha. Eks enamus juhtmestiku tuleb välja vahetada ja ringi teha.
Muideks kuidas saab pildid otse siia forumi üles panna? Proovisin aga ei õnnestunud.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Kui ma lammutamise ette võtan, siis teen seda vihaga
Olen väga palju pilte teinud ja jooniseid. Ega seal midagi keerulist pole, see ju vana Volvo. Olen varem juba kogu auto üle käinud. Mootor, käigukast, sillad on korra pulkadeks käinud. Armatuur ise tehtud. Nüüd on siis kõigest kere jäänud...vähemalt ma ise usun, et saan selle ka veel kokku...kunagi.
Olen väga palju pilte teinud ja jooniseid. Ega seal midagi keerulist pole, see ju vana Volvo. Olen varem juba kogu auto üle käinud. Mootor, käigukast, sillad on korra pulkadeks käinud. Armatuur ise tehtud. Nüüd on siis kõigest kere jäänud...vähemalt ma ise usun, et saan selle ka veel kokku...kunagi.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
veidi offtopic, aga kui ma oma 244 keretöödest ja värvimisest kätte sain, oli selline kihk sõita, et panin juhitooli sisse, tuled stanged ette, ja kihutasin ringi, ilma et ükski detail oleks salongis olnud. Auto oli palju kergem ja värske kap. remont mootor kõrge surveastmega liigutas seda 7,5 sekiga sajani. Ausalt. Sellepärast ma ei viitsinudki kohe asju külge toppida. Oli ikka lõbu 2 käiguga jutte lasta. Aga jah, jõudu ehitamisel ja loodan et sa kokkupanemisega nii laisk ei ole
Seda kola on autodes ikka uskumatult palju. Masin umbes 5cm. kõrgemal. Tekitas mul kohe isu oma ühest Amazonist võidusõidu auto ehitada. Teha ikka täiesti tühjaks. Sees kaks korvtooli, rihmad ja armatuuris mõned ädavajalikud kellad.
Kas siin on keegi, kes on teadlik tänapäevastest värvidest ja pahtlitest? Mida tuleks kasutada paljale plekile, pärast rooste eemaldamist või peale keevitamist? Mis oleks see õige krunt puhtale plekile ja mis takistaks roostetamist?
Kasutasin USAs POR15 roostetanud kohtadele. See tegi pleki kõvaks ja ei lasknud edasi roostetada.
Loomulikult lõikan roostes kohad välja ja keevitan. Aga on ka kohti, kus rooste on ainult natuke sisse sõõbind aga ei ole mõtet välja lõikata ja keevtada. Mida teha selliste kohtadega?
Kas siin on keegi, kes on teadlik tänapäevastest värvidest ja pahtlitest? Mida tuleks kasutada paljale plekile, pärast rooste eemaldamist või peale keevitamist? Mis oleks see õige krunt puhtale plekile ja mis takistaks roostetamist?
Kasutasin USAs POR15 roostetanud kohtadele. See tegi pleki kõvaks ja ei lasknud edasi roostetada.
Loomulikult lõikan roostes kohad välja ja keevitan. Aga on ka kohti, kus rooste on ainult natuke sisse sõõbind aga ei ole mõtet välja lõikata ja keevtada. Mida teha selliste kohtadega?
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Kuule ma leidsin vanu faile sorides ühe skeemi. Vaevalt, et sul seda vaja läheb aga ikkagi
http://www.hot.ee/volvo760/72ES_wiring.jpg
http://www.hot.ee/volvo760/72ES_wiring.jpg
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist