2. leht 3-st

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 30 Mär 2014, 20:01
Postitas ants
Ära proovi, pärast pikk nimekiri, mis kõik auto juures teha tuleb :(

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 30 Mär 2014, 22:14
Postitas ddig
Selles mõttes ma ei muretse, et olen praegu kõigi viie auto eesmärgiks võtnud "Stage0" ning mingit edasist tuunimist ei plaani.

Ehk siis miilisõidu tulemuse pärast pükstest välja ei poe :)

Pigem olengi antud juhul positiivselt üllatunud, sest olen kunagi samasugust und näinud oma 16VT 960-e kohta ning see jooksis miili peale ilusti 200 välja. 4k tomatiga kolmeliitrisest nii kõrget tulemust ei oodanud.

Selles valguses säilib kahtlus, et sel autol ikka midagi teisiti on kui tavalisel kolmeliitrisel. Ega ennem teada ei saa kui doonori doonori pealt teist originaalaju proovin. Siis näeb ära kas on mingeid erinevusi. Nii tagumikutunde järgi hinnates on erinev see kuidas mootori kõrgematel pööretel käitub - kuidagi väga kergelt jookseb pöördesse võrreldes mu teiste praeguste ja endiste kolmeliitristega.

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 21 Apr 2014, 21:46
Postitas ddig
Pühade ajal sai tagapamperi kroomliist vahetatud ning haagisekonksu pistik ja juhtmekimp tagasi paigaldatud. Konksu ennast siiski veel kasutada ei saa, sest keegi on ilmselt enne pulbervärvimist konksuraami valesti kokku pannud ja konks läheb hetkel külge vaid muna allapoole :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 22 Veebr 2015, 14:34
Postitas ddig
Direktori auto pidas ennast suhteliselt hästi üleval ja sai eelmisel aastal ka üksjagu mööda kodumaad ning korra ka sünnimaale tagasi reisida.

Mingil hetkel hakkas streikima starter ning see sai ära remonditud.
Veidi tõsisemaks peavaluks kujunes alguses hästi töötanud automaatkast, mis hakkas terve rea veateadetega tervitama ning aeg-ajalt ka avarireziimi lülituma. Elementaarsed asjad said hooldatud (PNP-lüliti) aga ühtlase kiirusega sõites (nt. 70-80) hakkas mingi hetk konverteri lukk sisse-välja lülituma ja sai taas vilkuvat noolekest ning 3-nda käiguga paigaltvõttu nautida. Sai otsustatud doonori-doonorilt kast võtta, sest see töötas häireteta ning tänaseks on lõpuks uus kast paigas ja loodetavasti saab selle mure nüüd unustada.

Praegu igal juhul töötab kõik hästi ja vahelduseks on päris mõnus ühekäeautoga sõita :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 04 Mär 2015, 17:31
Postitas ddig
Direktori autoga käisin pidureid testimas, sest tagumiste efektiivsus tundus ebapiisav. Taguotsatunne ei valetanud ning natuke võiksid paremad olla. Kaalumistulemus tühja paagiga (10/80) 873/759. Täis paagiga võiks siis ca 70kg tagasillale juurde panna ja oleks juba nitsego. Muidu pidi nagu uus auto olema :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 04 Mär 2015, 19:00
Postitas ants
(10/80) , aga kuhu 10 kadus?

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 04 Mär 2015, 20:24
Postitas ddig
Kümme ei kadunudki kuhugi, see on veel paagis :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 03 Juun 2015, 08:40
Postitas ddig
Vanakooli tehnika andis taaskord põhjust rõõmustamiseks.
Autol on peal tehase alarmseade aga ühtegi pulti kahjuks polnud säilinud.

Ühel viimati ostetud doonoritest on peal samasugune alarmseade ning kindalaekast leidus ka kaks pulti ja kasutusjuhend (lähemal uurimisel selgus, et ka Direktori auto mapis oli see juhend olemas).

Pilt

Pilt

Natuke raamatut sirvida ja voila :) Töötab.

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 03 Juun 2015, 10:21
Postitas snakey
No näed siis, kui on käed õigest kohast välja kasvanud, siis saab hakkama..

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 03 Juun 2015, 10:25
Postitas ddig
snakey kirjutas:No näed siis, kui on käed õigest kohast välja kasvanud, siis saab hakkama..

Kõik ei ole paraku nii õnnelikena siiia ilma tulnud :)

Aga tänud snakey´le abi eest. Kirjuta meile nüüd oma uuest autost ka natuke :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 03 Juun 2015, 11:11
Postitas snakey
eks ma lasen natuke seemnel idaneda..

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 14 Juun 2015, 23:54
Postitas ddig
Loetud päevad enne miilisõitu otsustas puruvanakese veepump lekkima hakata ning kuigi leke on väga väike ei riskinud ma sedasi tehnilisse kontrolli minna.

Kuna aga hammas oli juba verel, siis said puruvanakese alt kiired rattad Direktori autole tõstetud:'

Pilt

Pilt

ja viimasega ka starti mindud:

Pilt

Lootused olid kõrged, ent realistlikud ja tänu ühele vanale mersule päris viimaseks ei jäänud :)

Käigukast lülitab sportreziimis põhjagaasiga neljandale ca 180km/h juures kuid selle kiiruse juures jääb juba koguma. 1km kiirus 172 ja miili kiirus 192 toovad selle ka selgesti välja.
Suurema ülekandearvuga peaülekanne võimaldaks sellest mootori ja kasti kombost parema tulemuse saavutada aga see ilmselt ei olnud inseneride taotlus.

Ilm oli ilus ja auto veel ilusam ning üritusega võib igati rahule jääda:
Pilt

Pilt

Loodetavasti OMC II-etapi ajaks on puruvanakesel kõik taas kombes ja saab minna uut summutit testima. Direktori autol laseme edaspidi oma väärikate ülesannete juures püsida.


Direktori autol sai äsja vahetatud roolilatt, mis juba ostmisest saati oli mõningase lõtkuga endast märku andnud ja viimaks lekkima hakkas. Praeguse seisuga peaks kõik mahlad omal kohal püsima ja kuigi tagasild võiks veidi tihedam olla, siis midagi ei kolise ega klobise. Vaid tugevama külgtuulega saab maanteesõidul aru, et natuke kipub tagaots ujuma. Kui nö ideaalset tulemust tahta, siis tuleks tagasillaga sama ooper ette võtta, mis sai möödund aastal puruvanakesel tehtud, kuid selleks peab veidi hoogu võtma - pukside eelarve paneb natuke kukalt sügama :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 08 Okt 2016, 01:45
Postitas ddig
Taaskord on palju vett vahepeal merre voolanud ning pole aega/meeles olnud tegemistest raporteerida.

Viimane aasta on ajalukku märkinud järgnevat:
1) tagumised pidurid ja seisupidur olid lahjad - vahetatud tagumised pidurikettad, klotsid, sadulad - nüüd nagu uus
2) mitu kuud juba mõtlesin, et mis küll selle esisillaga valesti on, et sedasi paremale kisub - ülla-ülla, ei olnudki midagi muud, kui parempoolne pidur kinni jäänud (juunis ülevaatusel oli veel kõik vinks-vonks). Nüüd vahetatud ka esimesed kettad-klotsid, pidurivedelik ning liugurtapid hooldatud.
3) Välistemperatuuri hakkas mingist hetkest näitama -188 ja nii jäigi. Lõpuks oli meeles andurile pihta vaadata ning selgus, et see rippus sõna otseses mõttes juuksekarva otsas. Juhtmed lapitud ja nüüd toimib.

Vahetamist ootab pikisilmi k.kasti tugipadi ning pean lihtsalt ära otsustama kust see tellida. Skandix ja IA laiutavad selle koha peal käsi.

Tagantjärele saab öelda, et oli ikka väga tark otsus see auto taastada, kuigi ta algselt sai puruvanakesele doonoriks toodud. Tõeliselt väärikas sõiduvahend.

Ma ei väsi kordamast- auto ei pea olema uus, vaid peab olema nagu uus :)

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 15 Apr 2021, 11:11
Postitas Indrekjj
Viimasest postitusest mitu head aastat möödas. Kas Direktori auto veel liigub või on pinsile ära saadetud?

Re: ddig 960 ´92 Direktori auto

Postitatud: 15 Apr 2021, 12:24
Postitas ddig
Auto on täitsa kenasti liikluses ning parem kui kunagi varem :-)

Pärast viimast postitust jõudis korra uuesti miilisõidulgi käia ning tulemus sai parandatud aga 1% jäi siiski ideaaltulemusest puudu.
https://www.youtube.com/watch?v=ye36eqqVhI8

Pärast sõitu sai tellitud refurbished originaalosana uus AMM ning nüüd peaks justkui uuesti proovima :-)

2018 möödus rahulikus tempos aga 2019 kujunes suhteliselt segaseks perioodiks ning auto jäi vahetamist vajava summuti ja hooldust vajavate piduritega seisma ning seisis peaaegu kaks aastat kuni nüüd mõni nädal tagasi sai uuesti liiklusesse.

Seismine autole hästi ei mõju ja piduriosa sai suures osas uuendatud. Uus on ka summuti, kütusepump - ja torud-voolikud. Veermik sai üle käidud ja kahtlased asjad vahetatud jne. Ülevaatuselt läks läbi märkusteta ning sõita on hiiglama mõnus.

Natuke on jõudnud juba töödki teha:
Pilt