13. leht 15-st

Re: Enta 245

Postitatud: 21 Veebr 2014, 20:26
Postitas supp
no ma olen enne ka ikka igasugu liikuritega sõitnud, aga vanakooli turbo ikka lajatab, algselt oleks nagu 49kw ja siis kohe 149kw, kunagi oli ühe nissan sx sama effect

Re: Enta 245

Postitatud: 21 Veebr 2014, 21:07
Postitas ddig
supp kirjutas:vanakooli turbo ikka lajatab, algselt oleks nagu 49kw ja siis kohe 149kw

Tänapäevastel turbo vaid kompenseerib mootori hõredust - ei saagi pauku teha.

Re: Enta 245

Postitatud: 23 Veebr 2014, 15:43
Postitas supp
norm talveralli tiim oli, ehk siis kuskil puus olid taganurgaga käinud ja autos oli vist 4 inimest ja nad olid kõik alasti- jah just alasti, täiesti alasti (noh ok, alukad olid jalas ja saapad) veebruari kliimas

Re: Enta 245

Postitatud: 23 Veebr 2014, 19:30
Postitas aibast
kuhu puu otsa maanduti????

Re: Enta 245

Postitatud: 23 Veebr 2014, 23:51
Postitas enta
puust jäi 40cm puudu, aga selle eest kolm pöldu ja üks kiviaed

Re: Enta 245

Postitatud: 24 Veebr 2014, 11:00
Postitas aibast
ei tea kuidas te küll sellega hakkama saite. Me püsisime kogu aeg teel ning ei libisenud ka kõige hullemates kohtades teelt välja (loe: sõitsime nagu penskarid). Loodetavasti jäi suurem osa masinast ikka terveks teil.

Re: Enta 245

Postitatud: 24 Veebr 2014, 16:43
Postitas enta
Datsun vajab mootorit ka selleks, et sõita mingit muud moodi kui penskarid, aga naljad naljadeks, tegelt sellel märjamaa nissi teel hoidsin jala koguaeg põrandas. Ja ei hakka ka ütlema et tagarehv oli tegelikult kulumispiiri järgi juba suvekas, muidugi oli funnifaktoriks ju veel kemppi ja labidaks seljas turbokraan. Automotost lugesin, et sul tagaosa olevat olnud kui tallesaba .
Aga jaa paar mõlki tuli ringrajal juurde,
Eraldus üks tagasuport, murekohtadeks veel turbo, plokikaane tihend ja juhiistme seljatugi

Re: Enta 245

Postitatud: 24 Veebr 2014, 19:58
Postitas aibast
probleem polnud datsunil nii palju pidamises kui just hirmjäikadest lehtvedrudest - nina läks igast august üle nii et ei saanud arugi, tagaots aga põrkas pidevalt ringi. Lisaks sai lastud suht tagaotsa libisemise piiri peal. Laiad rehvid mudas pole kah just parim lahendus, hiiglasliku loksuga juhtsüsteem tahtis pidevalt omaendale teed valida.

Aga jah, kuid videot vaatad, siis sai pidevalt kapoti all käidud asju regullimas. Enne väikest mootoriremonti oli pidev probleem, et kütusesegu liialt rikas. Nüüd probleem, et on pidevalt liialt lahja. Ehk kõiksugu asjad tihedamalt koos ning suudab kahmata rohkem õhku sisse.

Teie kadusite kohe alguses eest ära ja egas me järgi kah ei üritanud jõuda. Agas lisakatsel teist väga kaugele ei jäänud, sai sealt stabiilselt pidevast külglibisemises lastud. Teil seal vist oli pidev rattas ringi kampaania. Selleks ajaks kui seda rada üritasime läbida olid juba augud ja mudakiht julm. Enne lõppu S'is oli nii suur auk, et lõi muda üle kapoti serva ja esivedrustuse põhja.

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 08:28
Postitas enta
möned pildid.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 10:02
Postitas kirsipuu
Täiesti õige lähenemine, et enne maha ei lase kui puu küljelt pori maha lükkab.

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 10:06
Postitas taavi
aga minuarust järgmise aasta kalendrisse võib ühe pildi juba välja pakkuda:
Pilt

:)

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 10:07
Postitas aibast
vähemalt julge hundi rind on haavleid täis - kui juba siis täiega.

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 11:26
Postitas enta
pääsesime selle pildiga ka ametlikku sotsi 2014 meene kalendrisse

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 13:23
Postitas Berit
millegipärast meenub ansamblinimi "homod ojas".

Re: Enta 245

Postitatud: 25 Veebr 2014, 14:34
Postitas Priit_P
Mida iganes te seal tarbite, peab ikka kange kraam olema :mrgreen: