Enta 245
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Volvov8
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 320
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
- Asukoht: Keila/Saue/Anija vald
Re: Enta Winter Beater 245
Õnnelik õnnetus et kõik peale auto terved. Ühele poole pole sul enam flantsi vaja. Ratas koopaga peaaegu tasa.
Good Job
Good Job
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint
92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V
https://www.facebook.com/AirPPaint
92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V
Tags:
Re: Enta Winter Beater 245
auto korrasja söidab:D umbes 1hpärast tuleb list purunenud juppidest!
Re: Enta Winter Beater 245
Plaanid uut pauku? Et siis uue paugu tulemus tunni pärast siin üleval?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Enta Winter Beater 245
Lähme rommiga külgees söitma:D
Re: Enta Winter Beater 245
rommi oli mul siin operaatoriks jah
tegelt oli asi suht jama, esimene ööts köver, diagonaal varras köver, kaks velge köverad.
rohkem polnudki midagi sellest paugust katki.
avastasin taga vedrudel väiksed vead, paugupoolsel oli kunagi ammu ülemine keerd ära murdund, vötsin keeru vahelt välja, idee oli teiselt poolt ka löigata, aga teiselpool oli kinnituse vahelt ära murdunud, vedru viimase aja ainult lootusega kinni seisnud,
keevitasin vedrule vana ära murdund jupi tagasi ja löikasin ülevalt keeru veel maha,
nende rehvidega söita on suht ujuv, mitte et libe oleks, aga laia velje peal see lai ja körge rehv oli hoopis parem.
tegelt oli asi suht jama, esimene ööts köver, diagonaal varras köver, kaks velge köverad.
rohkem polnudki midagi sellest paugust katki.
avastasin taga vedrudel väiksed vead, paugupoolsel oli kunagi ammu ülemine keerd ära murdund, vötsin keeru vahelt välja, idee oli teiselt poolt ka löigata, aga teiselpool oli kinnituse vahelt ära murdunud, vedru viimase aja ainult lootusega kinni seisnud,
keevitasin vedrule vana ära murdund jupi tagasi ja löikasin ülevalt keeru veel maha,
nende rehvidega söita on suht ujuv, mitte et libe oleks, aga laia velje peal see lai ja körge rehv oli hoopis parem.
Re: Enta Winter Beater 245
Selle tagatulede vahetusel keevitatud pleki järeltöödd jätavad küll soovida, või tundub pildilt ainult, olen irl ka näinud seda autot, aga enam ei mäleta....
Re: Enta Winter Beater 245
kinni punktitud, keevitus maha käiatud, epokrunt, krunt.
mida veel soovida on
mida veel soovida on
Re: Enta Winter Beater 245
No ma ei teagi, tavaliselt pannakse pahtlit ka vist
Re: Enta Winter Beater 245
pahtel on rikastele!
aga vahepeal igasugu pönevaid asju juhtunud,
karteri kaitse alla pandud, alt söidetud, uus leitud
gt lisa ette pandud, möra sisse söidetud,
kütusekulu vahepeal üle 20, praegu normis jälle 10-12
ölituli ei pöle kui süüde sisse panna - viga pole otsima hakanud
summuti kaks korda ühe koha pealt pooleks söitnud.
esiklaasi sain ämbliku
esisilda hunnik uusi juppe ostetud, pooled paigaldamata
kaardilugejale lamp paigaldatud,
lisa odomeeter lugemiga käigukastist kindalaekasse kaardilugejale pandud(ekse teisest 10 km kohta 200 meetrit, 100km kohta üle 7 kilomeetri)
külmaga juhi uks külmub kinni, puldist vöimatu lahti teha, vötmega teeb teised lahti, aga juhiust mitte.
vahepeal seisis ka nädalakese, tööle pannes polnud elektrit, st kojamehed ja suunad ei töödanud. salongi soojenedes hakkasid tööle
täna plaanisin panna ette lisatuled talveralli jaoks, aga ei näe seal stange peal kenad välja,
keskele kaks hella julbot, äärtesse ümmargused ringi töötuled.
aga pole ilus silmale vaadata, vöib juhtuda, et ei pane, homme vaatan korra veel üle.
variant B katusele reelingu külge kinnitada.
el. vent otse akust nuppu viidud, ühe nupu suutsin maha pöletada, relee panek vahele pooleli, juhtmed veetud, relee puudu.
leho käest sain mingi hetk söjaväe vanad lamellid, paar päeva kannatas söita, parem kui naelteta plastikust rehvid,
peale seda läksid alla utiilist leitud naelad, nendega suhteliselt hea juba söita.
nüüd vaja veel leida ainult kaks korralikku lamelli 195/65/15 mööduga, siis saan teha teise auto rehvidega vahetus diili ja panna alla korralikud sisse söidetud nokian haakelpitta 4-jad.
muidu nagu pole vigagi.
aga vahepeal igasugu pönevaid asju juhtunud,
karteri kaitse alla pandud, alt söidetud, uus leitud
gt lisa ette pandud, möra sisse söidetud,
kütusekulu vahepeal üle 20, praegu normis jälle 10-12
ölituli ei pöle kui süüde sisse panna - viga pole otsima hakanud
summuti kaks korda ühe koha pealt pooleks söitnud.
esiklaasi sain ämbliku
esisilda hunnik uusi juppe ostetud, pooled paigaldamata
kaardilugejale lamp paigaldatud,
lisa odomeeter lugemiga käigukastist kindalaekasse kaardilugejale pandud(ekse teisest 10 km kohta 200 meetrit, 100km kohta üle 7 kilomeetri)
külmaga juhi uks külmub kinni, puldist vöimatu lahti teha, vötmega teeb teised lahti, aga juhiust mitte.
vahepeal seisis ka nädalakese, tööle pannes polnud elektrit, st kojamehed ja suunad ei töödanud. salongi soojenedes hakkasid tööle
täna plaanisin panna ette lisatuled talveralli jaoks, aga ei näe seal stange peal kenad välja,
keskele kaks hella julbot, äärtesse ümmargused ringi töötuled.
aga pole ilus silmale vaadata, vöib juhtuda, et ei pane, homme vaatan korra veel üle.
variant B katusele reelingu külge kinnitada.
el. vent otse akust nuppu viidud, ühe nupu suutsin maha pöletada, relee panek vahele pooleli, juhtmed veetud, relee puudu.
leho käest sain mingi hetk söjaväe vanad lamellid, paar päeva kannatas söita, parem kui naelteta plastikust rehvid,
peale seda läksid alla utiilist leitud naelad, nendega suhteliselt hea juba söita.
nüüd vaja veel leida ainult kaks korralikku lamelli 195/65/15 mööduga, siis saan teha teise auto rehvidega vahetus diili ja panna alla korralikud sisse söidetud nokian haakelpitta 4-jad.
muidu nagu pole vigagi.
Re: Enta Winter Beater 245
enta kirjutas:pahtel on rikastele!
aga vahepeal igasugu pönevaid asju juhtunud,
karteri kaitse alla pandud, alt söidetud, uus leitud
gt lisa ette pandud, möra sisse söidetud,
kütusekulu vahepeal üle 20, praegu normis jälle 10-12
ölituli ei pöle kui süüde sisse panna - viga pole otsima hakanud
summuti kaks korda ühe koha pealt pooleks söitnud.
esiklaasi sain ämbliku
esisilda hunnik uusi juppe ostetud, pooled paigaldamata
kaardilugejale lamp paigaldatud,
lisa odomeeter lugemiga käigukastist kindalaekasse kaardilugejale pandud(ekse teisest 10 km kohta 200 meetrit, 100km kohta üle 7 kilomeetri)
külmaga juhi uks külmub kinni, puldist vöimatu lahti teha, vötmega teeb teised lahti, aga juhiust mitte.
vahepeal seisis ka nädalakese, tööle pannes polnud elektrit, st kojamehed ja suunad ei töödanud. salongi soojenedes hakkasid tööle
täna plaanisin panna ette lisatuled talveralli jaoks, aga ei näe seal stange peal kenad välja,
keskele kaks hella julbot, äärtesse ümmargused ringi töötuled.
aga pole ilus silmale vaadata, vöib juhtuda, et ei pane, homme vaatan korra veel üle.
variant B katusele reelingu külge kinnitada.
el. vent otse akust nuppu viidud, ühe nupu suutsin maha pöletada, relee panek vahele pooleli, juhtmed veetud, relee puudu.
leho käest sain mingi hetk söjaväe vanad lamellid, paar päeva kannatas söita, parem kui naelteta plastikust rehvid,
peale seda läksid alla utiilist leitud naelad, nendega suhteliselt hea juba söita.
nüüd vaja veel leida ainult kaks korralikku lamelli 195/65/15 mööduga, siis saan teha teise auto rehvidega vahetus diili ja panna alla korralikud sisse söidetud nokian haakelpitta 4-jad.
muidu nagu pole vigagi.
Päris huvitav lugemine, muud nagu polegi öelda
Re: Enta Winter Beater 245
Kuidas sa lisa tripmeetri lahendasid? Eriti just väljavõtu.
Re: Enta Winter Beater 245
88 aasta versiooni autol tuleb spido näidiku info juba tagasillast,
seega oli kaks varianti, kas panen spido juhtmetele ühe pistiku veel juurde vöi kasutan käigukastist välja tulevat, mis on trossiga.
kuna tross oli olemas ja mehaanilisi spido kellasid jalaga segada siis panin selle mehhaanilise. tulemüür nagu söelapöhi, auke igas kohas, siis polnud raskusi ka augu otsimisega kust läbi vedada
seega oli kaks varianti, kas panen spido juhtmetele ühe pistiku veel juurde vöi kasutan käigukastist välja tulevat, mis on trossiga.
kuna tross oli olemas ja mehaanilisi spido kellasid jalaga segada siis panin selle mehhaanilise. tulemüür nagu söelapöhi, auke igas kohas, siis polnud raskusi ka augu otsimisega kust läbi vedada
Re: Enta Winter Beater 245
talveralli lähenemas, seega kapoti alla löke
ehk siis konkreetsemalt sai raplas summuti alt ära söidetud, seega seda oli vaja modida, peale mida testring.
köva mehhaanik nagu ma olen jätsin aku kinnitamata, tömbas august läbi söites juhtmetest mida mul seal väga palju ja edasine oli juba pisike löke kapoti all. suht suur osa juhtmestikku läks kärssama, kuskil mönus lühis, tänase seisuga sain auto tööle, vaja veel isoleer paela puistata ja el. vent tagasi järgi ühendada.
haakelpitta neljad on ka velgedel juba, ootavad auto alla minekut, ehk suurem kiirus = sügavamal kraavis
ehk siis konkreetsemalt sai raplas summuti alt ära söidetud, seega seda oli vaja modida, peale mida testring.
köva mehhaanik nagu ma olen jätsin aku kinnitamata, tömbas august läbi söites juhtmetest mida mul seal väga palju ja edasine oli juba pisike löke kapoti all. suht suur osa juhtmestikku läks kärssama, kuskil mönus lühis, tänase seisuga sain auto tööle, vaja veel isoleer paela puistata ja el. vent tagasi järgi ühendada.
haakelpitta neljad on ka velgedel juba, ootavad auto alla minekut, ehk suurem kiirus = sügavamal kraavis
Re: Enta Winter Beater 245
Vaevalt see kuut endale sellist viimast elujärku oskas oodata
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Enta Winter Beater 245
ega jah, see vöis talle suure üllatusena tulla. ega need automaadid oska sellist asja karta ka.
aga muidu, täna läks külge roostevabam kapott, tsingitud tuuletöketega.
ja juhtmestik sai ''korda''
peab väga mötlema summuti muutmisele veel
aga muidu, täna läks külge roostevabam kapott, tsingitud tuuletöketega.
ja juhtmestik sai ''korda''
peab väga mötlema summuti muutmisele veel
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist