Enta 245

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas Volvov8 » 21 Dets 2011, 18:07

Õnnelik õnnetus et kõik peale auto terved. Ühele poole pole sul enam flantsi vaja. Ratas koopaga peaaegu tasa.
Good Job :D :thumbsup:
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Tags:

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 22 Dets 2011, 00:12

auto korrasja söidab:D umbes 1hpärast tuleb list purunenud juppidest!

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas Loff » 22 Dets 2011, 00:17

Plaanid uut pauku? Et siis uue paugu tulemus tunni pärast siin üleval? :mrgreen:
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 22 Dets 2011, 00:28

Lähme rommiga külgees söitma:D

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 22 Dets 2011, 01:31

rommi oli mul siin operaatoriks jah :D
tegelt oli asi suht jama, esimene ööts köver, diagonaal varras köver, kaks velge köverad.
rohkem polnudki midagi sellest paugust katki.
avastasin taga vedrudel väiksed vead, paugupoolsel oli kunagi ammu ülemine keerd ära murdund, vötsin keeru vahelt välja, idee oli teiselt poolt ka löigata, aga teiselpool oli kinnituse vahelt ära murdunud, vedru viimase aja ainult lootusega kinni seisnud,
keevitasin vedrule vana ära murdund jupi tagasi ja löikasin ülevalt keeru veel maha,
nende rehvidega söita on suht ujuv, mitte et libe oleks, aga laia velje peal see lai ja körge rehv oli hoopis parem.

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas -kj- » 22 Dets 2011, 18:18

Selle tagatulede vahetusel keevitatud pleki järeltöödd jätavad küll soovida, või tundub pildilt ainult, olen irl ka näinud seda autot, aga enam ei mäleta....

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 22 Dets 2011, 18:27

kinni punktitud, keevitus maha käiatud, epokrunt, krunt.
mida veel soovida on

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas -kj- » 22 Dets 2011, 21:47

No ma ei teagi, tavaliselt pannakse pahtlit ka vist :D

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 27 Jaan 2012, 23:43

pahtel on rikastele!

aga vahepeal igasugu pönevaid asju juhtunud,
karteri kaitse alla pandud, alt söidetud, uus leitud
gt lisa ette pandud, möra sisse söidetud,
kütusekulu vahepeal üle 20, praegu normis jälle 10-12
ölituli ei pöle kui süüde sisse panna - viga pole otsima hakanud
summuti kaks korda ühe koha pealt pooleks söitnud.
esiklaasi sain ämbliku
esisilda hunnik uusi juppe ostetud, pooled paigaldamata
kaardilugejale lamp paigaldatud,
lisa odomeeter lugemiga käigukastist kindalaekasse kaardilugejale pandud(ekse teisest 10 km kohta 200 meetrit, 100km kohta üle 7 kilomeetri)
külmaga juhi uks külmub kinni, puldist vöimatu lahti teha, vötmega teeb teised lahti, aga juhiust mitte.
vahepeal seisis ka nädalakese, tööle pannes polnud elektrit, st kojamehed ja suunad ei töödanud. salongi soojenedes hakkasid tööle

täna plaanisin panna ette lisatuled talveralli jaoks, aga ei näe seal stange peal kenad välja,
keskele kaks hella julbot, äärtesse ümmargused ringi töötuled.
aga pole ilus silmale vaadata, vöib juhtuda, et ei pane, homme vaatan korra veel üle.
variant B katusele reelingu külge kinnitada.

el. vent otse akust nuppu viidud, ühe nupu suutsin maha pöletada, relee panek vahele pooleli, juhtmed veetud, relee puudu.

leho käest sain mingi hetk söjaväe vanad lamellid, paar päeva kannatas söita, parem kui naelteta plastikust rehvid,
peale seda läksid alla utiilist leitud naelad, nendega suhteliselt hea juba söita.
nüüd vaja veel leida ainult kaks korralikku lamelli 195/65/15 mööduga, siis saan teha teise auto rehvidega vahetus diili ja panna alla korralikud sisse söidetud nokian haakelpitta 4-jad.

muidu nagu pole vigagi.

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas maan » 28 Jaan 2012, 02:28

enta kirjutas:pahtel on rikastele!

aga vahepeal igasugu pönevaid asju juhtunud,
karteri kaitse alla pandud, alt söidetud, uus leitud
gt lisa ette pandud, möra sisse söidetud,
kütusekulu vahepeal üle 20, praegu normis jälle 10-12
ölituli ei pöle kui süüde sisse panna - viga pole otsima hakanud
summuti kaks korda ühe koha pealt pooleks söitnud.
esiklaasi sain ämbliku
esisilda hunnik uusi juppe ostetud, pooled paigaldamata
kaardilugejale lamp paigaldatud,
lisa odomeeter lugemiga käigukastist kindalaekasse kaardilugejale pandud(ekse teisest 10 km kohta 200 meetrit, 100km kohta üle 7 kilomeetri)
külmaga juhi uks külmub kinni, puldist vöimatu lahti teha, vötmega teeb teised lahti, aga juhiust mitte.
vahepeal seisis ka nädalakese, tööle pannes polnud elektrit, st kojamehed ja suunad ei töödanud. salongi soojenedes hakkasid tööle

täna plaanisin panna ette lisatuled talveralli jaoks, aga ei näe seal stange peal kenad välja,
keskele kaks hella julbot, äärtesse ümmargused ringi töötuled.
aga pole ilus silmale vaadata, vöib juhtuda, et ei pane, homme vaatan korra veel üle.
variant B katusele reelingu külge kinnitada.

el. vent otse akust nuppu viidud, ühe nupu suutsin maha pöletada, relee panek vahele pooleli, juhtmed veetud, relee puudu.

leho käest sain mingi hetk söjaväe vanad lamellid, paar päeva kannatas söita, parem kui naelteta plastikust rehvid,
peale seda läksid alla utiilist leitud naelad, nendega suhteliselt hea juba söita.
nüüd vaja veel leida ainult kaks korralikku lamelli 195/65/15 mööduga, siis saan teha teise auto rehvidega vahetus diili ja panna alla korralikud sisse söidetud nokian haakelpitta 4-jad.

muidu nagu pole vigagi.

Päris huvitav lugemine, muud nagu polegi öelda :D

kaarelsi
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Dets 2008, 06:29

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas kaarelsi » 29 Jaan 2012, 12:10

Kuidas sa lisa tripmeetri lahendasid? Eriti just väljavõtu.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 29 Jaan 2012, 14:43

88 aasta versiooni autol tuleb spido näidiku info juba tagasillast,
seega oli kaks varianti, kas panen spido juhtmetele ühe pistiku veel juurde vöi kasutan käigukastist välja tulevat, mis on trossiga.
kuna tross oli olemas ja mehaanilisi spido kellasid jalaga segada siis panin selle mehhaanilise. tulemüür nagu söelapöhi, auke igas kohas, siis polnud raskusi ka augu otsimisega kust läbi vedada

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 16 Veebr 2012, 20:06

talveralli lähenemas, seega kapoti alla löke
ehk siis konkreetsemalt sai raplas summuti alt ära söidetud, seega seda oli vaja modida, peale mida testring.
köva mehhaanik nagu ma olen jätsin aku kinnitamata, tömbas august läbi söites juhtmetest mida mul seal väga palju ja edasine oli juba pisike löke kapoti all. suht suur osa juhtmestikku läks kärssama, kuskil mönus lühis, tänase seisuga sain auto tööle, vaja veel isoleer paela puistata ja el. vent tagasi järgi ühendada.

haakelpitta neljad on ka velgedel juba, ootavad auto alla minekut, ehk suurem kiirus = sügavamal kraavis

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas Volvo75 » 16 Veebr 2012, 22:03

Vaevalt see kuut endale sellist viimast elujärku oskas oodata :D
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Enta Winter Beater 245

PostitusPostitas enta » 17 Veebr 2012, 21:28

ega jah, see vöis talle suure üllatusena tulla. ega need automaadid oska sellist asja karta ka.

aga muidu, täna läks külge roostevabam kapott, tsingitud tuuletöketega.
ja juhtmestik sai ''korda''

peab väga mötlema summuti muutmisele veel


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist