36. leht 37-st

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 05 Mär 2017, 16:37
Postitas ants
torms kirjutas:Puur ka sisse?


Tänava autol ei tohi puuri sees olla nii kui ka ei tohi kasutada 4 punkti rihmasid (trakse).

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 05 Mär 2017, 19:17
Postitas Tanel
Oleneb puurist ja kuidas sa seda arkile selgitad.
Juhi selja taha tee või torudest vangla

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 05 Mär 2017, 19:57
Postitas Ollu
Poolpuur/turvakaar võib olla. Esiistmete taga siis. Auto muudetakse passis kahe kohaliseks ja tehakse märge "turvakaar".

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 11 Mär 2017, 21:45
Postitas Theimps
Kunagi ammusel ajal pakkus sõber seda autot mulle 500.- eest, oeh. Maja ehitus käis ja jäigi see masin sinna.
Super lux näeb välja nüüd.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 24 Mär 2017, 20:10
Postitas supp
Ollu kirjutas:Poolpuur/turvakaar võib olla. Esiistmete taga siis. Auto muudetakse passis kahe kohaliseks ja tehakse märge "turvakaar".

puuriga on ka see häda, et kui laksu paned ja kiivrit peas pole siis on pea lõhki kui kaalikas

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 24 Mär 2017, 23:59
Postitas Ollu
Eks see oleneb vähe puuri eripärast/ehitusest ka :D aga võib juhtuda tõesti.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 14 Veebr 2018, 18:40
Postitas Ollu
Kribaks sellest reest ka veidi.

Nipetnäpet vahepeal teind.

Mõniaeg tagasi jäi pihku Nardi käigukangu nupp. Sellele oli vaja leiutada süsteem kuidas overdrive endiselt toimima jääks. Sai siis leiutatud selline variant, et nuppu alla vajutades lülitab overdrive.
Pilt

Lisaks mõtlesin esituled välja vahetada. Kuna praegused ees olevad on sealed beamid ja pirni vahetada sees ei saa ning sain üsna lambi hinna eest kõik uued kuhu h4 sisse käib, sis eriti pikalt ei mõelnud sellele.
Pilt
Pilt

Muus osas pole peale kapotialuse suurt muutunud.

Kabo aluse suhtes on lood sedasi, et orig turbo juba suitses üsna pahasti ei näinud mõtet originaali otsida. Samas olin mõnda aega vajalikku kraami riiulisse vaikselt kogunud, seega oli õige hetk sellele kolale ruumi teha. Originaal cooleriga joppas, sain selle vägagi okei hinna eest maha müüa ning ostsin uue 550x230 cooleri. Selle installiks oli vaja natuke ninaraami kärpida ja õliradika asukohta muuta.
Pilt
Pilt
Pilt

Turboks sai mr2,celica peal leiduv ct26 twinscroll. Sain ühe diiliga ja otsustasin seda kasutada, et ei peaks eraldi midagi ostma hakkama. Sellega seis nii kaugel, et mu elu esimene kollektor pmst valmis ja downpipe flantsi külge dp algus ära tehtud, nüüd tuleb ülejäänud dp teha.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Plaanisin vahepeal. ümarate tuledega nina ette panna kus iluvõrel ja tulede raamidel kroom rant ümber. Aga need ümarad tuled mis mul olemas olid ei istunud kokku nende raamidega. Pildil tõin tule seibide ja vedrudega väljapoole et oleks nii nagu võiks aga tuli näitab puulatva nii. Ainus vahe mis leidsin on see, et ebays müüdava sama kompl on tulede taga veel plastik spacer. Muu tundub identne. Ja sellega see asi piirdus, panin need raamid ja tuled riiulisse tagasi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 14 Veebr 2018, 19:29
Postitas JanP
Mis see horsepower eesmärk nüüd pandud on ka?

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 14 Veebr 2018, 19:55
Postitas Ollu
Ausalt öeldes pole mingit numbrit eesmärgiks. Ehitan pigem lihtsalt seepärast et pakub huvi janoh nagu ehitamise pärast.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 20 Juun 2018, 10:31
Postitas Ollu
Pilt
Hetkeseis selline, et käivitub, saab liigutada, aga korralikule roadtestile pole veel joudnud. Hakkasime minema ja selgus, et pill ei boosti üldse. Peale.pikemat menetlust leidsime, et kuumakoja tiiviku labad murdunud, kuidas v miks on veidi selgusetu. Eks organiseerin uue südamiku ja sis vaatame edasi. Räägin lähemalt ja täpsemalt ülejäänud asjades, siis kui kõik toimib.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 20 Juun 2018, 10:51
Postitas JanP
Kas oled üle läinud progetavale juhtajule?

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 20 Juun 2018, 11:03
Postitas torms
Hakkab see auto kiiresti sõitma ka või lihtsalt näituste jaoks tehtud kapotialune?

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 20 Juun 2018, 11:21
Postitas Ollu
No mida sa kiiresti soitmise all silmas pead? Võistlusi? Siis võistlused mind väga ei huvita. Eks üritame dynos siukse seade saada mida saab, ressurssi on sest praegu kasutusel 840cc pihustid ja turbo voiks ka võimeline olla ca 300-350 hobujõudu puhuma. Originaal sidur ja käigukast jäävad kiirelt jalgu ja maksimum potensiaali nagunii hetkel siit võtta ei saa. Jääb see järgmisesse talve. Vaatab siis adapterplaadi bemari kasti ja m5 siduri ilmselt. Ja aju läks ja ms1 ms2 prosega mis mul oli paar a tagasi valmis ostetud ja riiulis aega ootas.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 20 Juun 2018, 11:43
Postitas torms
Ma mõtlen seda, et vaadates kliirensit, rehve, stance ja mis iganes siis kiiremat sõitu harrastades võib mõni auk või konarus ootamatult tulla ja siis on kahjustused kerged tulema. Et pigem parklas burnout ja tsutulutuu? Või rinka?

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 20 Juun 2018, 11:46
Postitas Ollu
On vana mootoriga ka peal hoitud ja pole hullu midagi. Eks kohta peab veidi valima, aga lausperses tee peal ei pauguta ka tehasekõrgusega dailyga niiet ei näe probleemi.