Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Mis mudelite pealt seda plastik alusplaati leida võib?
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
WTF is turbo taimer?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Aegrelee sisuliselt. Käib süüteahela vahele. Võtad võtme välja, lukustad uksed, mootor käib veel vastavalt niikaua kui seadistad ja suretab ise välja. Ehk siis turbo hüvanguks, jahutab ilusti maha, ei pea autos passima ja ootama. Enamasti pole küll vesijahutusega turbodele jahutust vaja, aga no parem karta kui kahetseda ja see midagi halvemaks ei tee kui jahutada.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Eks see selline mittevajalik tuuning ole. Muidugi juhul kui sa koguaeg maksimum pööretel ei liikle ja turbo mõnuga kuumaks oled ajanud.
Tavakasutuses on see täitsa mõtetu vigur.
Tavakasutuses on see täitsa mõtetu vigur.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
No turbol mis ei jahuta ennast veega pole isegi mingit maksimum pööret vaja, piisab sellest kui turbo õli täis on ja jahutamata seisma jätad, et see õli kanalitesse kinni põleks ja kärssaks.
Olen ka ilma turbotimerita alati ise maha jahutanud. Ja noh kui tean, et on liigun koju või kuhugi poodi vms, siis üldjuhul ei vajuta ka, kui tean, et on vaja välja kohe suretada. Olgu see siis vajalik või mitte, nagu mainisin halba see ei tee.
Olen ka ilma turbotimerita alati ise maha jahutanud. Ja noh kui tean, et on liigun koju või kuhugi poodi vms, siis üldjuhul ei vajuta ka, kui tean, et on vaja välja kohe suretada. Olgu see siis vajalik või mitte, nagu mainisin halba see ei tee.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Soe soovitus, originaal näidikutepaneel, näeb palju viisakam välja, kui praegune aretus:
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Seda praegust on vaja kohedada veidi, et viisakam oleks. Ei taha seda originaal paneeli, kuna tahan seda sahtli osa alles jätta (mis seal paremal on ja mille suurest sahtlist lühemaks tegin) telefoni jaoks, kuna mu maki aux juhe tuleb sinna sahtlisse ja ka telefoni laadimisjuhtme tahan sinna tuua.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
I got some carparts yesterday jei
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Vahepeal sain omale puidust käimari nupu. Viienda käigu nupp tuleb nüüd ainult sinna sisse aretada kuidagi.
Teisele poole sai kummilõdvikute asemele roostevabast toru tehtud.
Ja muidugi ka läikima aetud. Keevitused on koledad, aga kuna mulle meeldib ise asju teha, siis pasandasin ise need torud TIG-ga kokku, varem pole väga sellega keevitanud ka.
Ollu
Teisele poole sai kummilõdvikute asemele roostevabast toru tehtud.
Ja muidugi ka läikima aetud. Keevitused on koledad, aga kuna mulle meeldib ise asju teha, siis pasandasin ise need torud TIG-ga kokku, varem pole väga sellega keevitanud ka.
Ollu
- Romm
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2455
- Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
- Asukoht: rae vald,jüri lähedal
- Kontakt:
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Vasakpoolne pisurituli ei pöle
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Tänan:) Vaatan üle.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Väike teaser.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Auto on taas veidi erilisem teiste omasuguste seas.
Nimelt on lõppude lõpuks ees Usa versiooni nina. Tegelikult siis GTX nina, mida pakuti minu teada ainult skandinaavias ja üsna vähe.
Osadele kindlasti see nina ei meeldi, aga see ongi siuke love it or hate it. Ma ise ka kunagi vihkasin 200sel usa tüübi nina, aga mingil hetkel käis mingi klõps ära ja mulle hakkas ropult meeldima ja hakkasin detaile kokku ajama. Täna sai viimased detailid värvi ja laki alla, mis vaja veel oli ja sai nina ümber lapatud.
Ühtlasi sai ostetud tagasilda kõik uued puksid, homme vahetab need ära. Suured puksid juba vahetatud suve algul, aga kuna tourqe rodi puksid olid läbi omadega ja ka ülejäänud olid üsna pehmed, sai kõik uued võetud, 8 puksi 10-st mis täna ostsin, maksid 25 euri
Nüüd peab veel velgedega tegelema.
Ollu
Nimelt on lõppude lõpuks ees Usa versiooni nina. Tegelikult siis GTX nina, mida pakuti minu teada ainult skandinaavias ja üsna vähe.
Osadele kindlasti see nina ei meeldi, aga see ongi siuke love it or hate it. Ma ise ka kunagi vihkasin 200sel usa tüübi nina, aga mingil hetkel käis mingi klõps ära ja mulle hakkas ropult meeldima ja hakkasin detaile kokku ajama. Täna sai viimased detailid värvi ja laki alla, mis vaja veel oli ja sai nina ümber lapatud.
Ühtlasi sai ostetud tagasilda kõik uued puksid, homme vahetab need ära. Suured puksid juba vahetatud suve algul, aga kuna tourqe rodi puksid olid läbi omadega ja ka ülejäänud olid üsna pehmed, sai kõik uued võetud, 8 puksi 10-st mis täna ostsin, maksid 25 euri
Nüüd peab veel velgedega tegelema.
Ollu
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist