diivani 340 CVT

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

Re: diivani 340 CVT

PostitusPostitas diivan » 30 Juul 2017, 23:46

Täna sai üle väga väga pikaaja autot liigutatud. Sõidab sama hästi kui 4 aastat tagasi :D . Tegelt vist vahepeal olen ikka korra sõitnud ka.
Peale "edevamate" reg,numbrite külge kruvimise pole midagi jõudnud teha...


https://www.dropbox.com/home?preview=volvo.jpeg
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

Re: diivani 340 CVT

PostitusPostitas diivan » 13 Jaan 2019, 20:51

Möödunud (2018) suvel sai isegi ringi põristatud. Läbisõitu kogunes ca 1000kmi. Üv-eks suurt midagi teha polnud vaja,just in case vahetame ka pidurivooliku ära lõppes loomulikult puurimise/keermestamisega lisaks usual hooldus pärast seismist.
Üv-el juhiti tähelepanu ka heitgaasidele, aga arvestades et paagis oli ca 5 seisnud küte ja enne ÜV-ed väga sõinud polnud siis eeldaks et viga seal. Eks nüüd kevadel selgub.
Riiulist sai elektriantenn külge pandud, üle jäänud vidainad ootavad oma aega. Õnneks leiba ei küsi ja hapuks ka ei lähe.
Sidur tuleb kindlasti ära reguleerida, sest sügisel tuli taha kuskil 1400-1500rpm juures. Idekas oleks selline 1000.

Sai ka soetatud mk2 kapsariiv, kuigi mõõtude poolest mk2 ja mk3 erinevus väike siis reaalelus ikka pääris väike see rest mk3 akna peal. Hetkel üle ja ilmselt läheb müüki.
Soomes, Vatnaa kandis oli ühel müüdaval 300jasel isegi mk3 riiv küljes. Algselt oli somm nõus ka riivi ilma autota müüma, kuid lõpuks otsustas endale jätta ja tehing jäi katki. Oli juba transport kokkulepitud kuidas riiv Eesti tuleks. So close, but still far away. Kahjuks tel. number enam ei vasta, google seda kuulutust ei salvestanud ja screenschoti ei taibanud teha, et reg. nr järgi asja edasi majandada.

Siis veel many thanks ja pai kodanik kirsipuule kes kinkis oma comu jäägid mulle. Sealt saab kiiruseanduri, mis mul puudu oli.

https://www.dropbox.com/s/694umoaqbm3qgec/volvo.jpeg?dl=0
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: diivani 340 CVT

PostitusPostitas aibast » 13 Jaan 2019, 21:00

vinge, et 300 seeria ka veel elus on.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

Re: diivani 340 CVT

PostitusPostitas diivan » 05 Nov 2019, 13:11

Rihmavolvo täitsa elus ja terve.
Suve jooksul sai ca 3 paaki bensiini läbi karpa lastud,mis teeb siis ca 1000kmi.
Sisuka postituse lõppu üks pilt enne garaazi panekut.
Jätkuvalt võib igast 300ja kola mulle pakkuda.

https://www.dropbox.com/s/ace8hwj2nm8ytti/IMG_20191021_163211.jpg?dl=0
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

Re: diivani 340 CVT

PostitusPostitas diivan » 13 Dets 2020, 13:24

Auto juba mõnda aega garaazis seismas, kuid mõne rea vb vast kirjutada selle aasta meenutuseks. Läbisõitu tuli ca 2000kmi ja õlivahetusi sai tervelt kaks tehtud:D
Põhjus õli temp anduri mõra, suurt loiku maha ei jäänud, kuid märgatav märg laik ikkagi.
https://www.dropbox.com/s/4msbepahtkix8fi/IMG_20201117_182942.jpg?dl=0
Uus andur oli uue disainiga, plastik osa on asendadud metalliga.Sama viga vast järgneva 20a jooksul siis ei kordu.
Lisaks sai vahetatud kasti ja diffri õlid, lisaks siduri vahet regullitud. Kuna mul sõites on olnud pööre kõrgem kui manual ette näeb ja seda juba algusest saadik, siis sai vähe tõsisemalt lahendust otsitud. Ise pakuks et rihmad on veninud, kuid sai läbi interneti viga otsitud UK foorumi spetsiga siis tema hinnagul on viga vaakumis. Ideaalis võiks olla pöörded 2100@50km/h, siis mul on ca 2500. Sai igast trikke tehtud, kuid lõppes sellega, nagu vanasõna ütleb, „Töötavat asja ei tasu torkida“. Igatahes nüüd on pöörded 90km/h @4000rpm, enne remonti olid näiteks 3300 juures:D Mis juhtus, pole aimugi:D
Igatahes sai käigukasti aju kaasavõetud, saab siis talvel uurida. Kui keegi sarnase vidina garaazist leiab vb mulle pakkuda. Relee külmjooted ja vaakumi osa tihendid tuleb ilmselt ülevaadata, need siis tüüpvead, kuigi auto küljes teste tehes tundusid need ok.
https://www.dropbox.com/s/hc2noengkcmc3ex/IMG_20201117_182802.jpg?dl=
Lisaks on eelmisel talvel kaduma läinud tagapidurite pidurdusjõud, või noh ebapiisav. Sai pulkadeks võetud ja õhutatud, kuid ei midagi. Kässar on kõvem kui jalapidur taga, ees peab nagu vaja.
Ilmselt siis see jaotur kinni jäänud mis pidurdusjõudu ette ja taha jaotab? Ei teagi kumb on lihtsam kas vahelt ära võtta või uus panna.
Lõpetuseks üks niisama pilt
https://www.dropbox.com/s/kk7cuvdblbnmved/IMG_20200626_080327.jpg?dl=0
Kuna 10a juba üleval olevate velgedega sõidetud, siis õnnestus Soomest üks sett r13 orikaid hankida.
https://www.dropbox.com/s/hp1jaj81a7qhz5z/IMG_20201205_073316.jpg?dl=0
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

Re: diivani 340 CVT

PostitusPostitas diivan » 30 Okt 2021, 15:12

Väike postitus ka, enne kui 2021 aasta läbi saab. CVT nüüd ca nädal juba garaazis ja ootab kevadet.
Kuna eelmisel sügisel loobus kast või õigemini kasti juhtimine koostööst, ootas kevadel ees sügavam tutvumine cvt hinge eluga.
Läbi V3M foorumi aitas T/Si läbi viia ka üks hollandi cvt spets ,kes lõpuks arvas et viga on kindlasti kuskil vaakumis. No tore, ole ainult mees ja leia üles. Sai siis tellitud EMV-le ( vaakumi juht "junn"). Oli isegi pilt sellest, aga nüütseks see kadunud. Aga pilt netist-https://www.volvo340onderdelen.nl/en/volvo-300-serie-emvk-volvo-340-gereviseerd.html
Igatahes vigu oli mitmeid:
gaasi pedaali mass oli lahti (ups), emv sees ,
paremal pool on mähis,millel oli traat katki. Sai siis traat maha keritud rullilt teisele rullile,et traat jälle ära ühendada. Täpselt ei tea, palju meetreid seal traati oli 50m või 100m aga rohkem seda teha ei taha :D
Ja kolmandaks olid emv vedrud väsinud mida remont koplektis polnud, sai siis vedrudel pooled ära vahetatud lihtsalt kuna üks pool pmst tööd kunagi ei tee. Vahi nalja, kast pole kunagi nii hästi töödanud.
Pöörded enne remonti
https://photos.app.goo.gl/dfV24UoZgi56snu38
Nüüd on ca 2400 ja kütusekulu langes -1L/sajale.
Järgmiseks oli vaja ÜV-elt kuidagi läbi saada, probleemiks taga gramm alla lubatu pidurdusjõud. Igatahes parem tagumine silinder lekkis kergelt( kummi katte vms sisse). Sai uued silindrid pandud, pluss klotsid ja korras. Reaalelus läks sellega ca kuu vist.
Lisaks hakkas ka esimene parem amort lekkima, või õigemini vedrutaldriku alla oli püstakusse auk roostetanud kust õli välja tuli. sai uus kaasaegne amort pandud, rõõmu sellest just kauaks ei jagunud,sest nüüd sügisel tuleb tuli püstakust stabiilselt metalli kolinat.... huvi oli ennast ammendanud ja jääb kevadeks.
Talvel ostetud veljed said alla ja randid poleeritud.
https://photos.app.goo.gl/dwZg9wDxwRMwAriT9
https://photos.app.goo.gl/ccgNr9Wtm3kh3pXT7
Lõpuks, ca 7 või 9 aastat hiljem sai lõpuks ka org. udutuled instalitud. Ilmselt peamiselt sellepärast et plankline versioonidel udukate auke esipõlles polnud ja need tuli ise lõigata. Nina peal olevad udukad asendasin kaugtuledega. Lisaks sai paigaldatud sama kaua aega keldris oma aega oodanud GLT lip.
Enne:
https://photos.app.goo.gl/tS3n2HQFipGd3E7UA
Pärast:
https://photos.app.goo.gl/AipYB56qysRHrMdC9

Üldiselt võiks tuleval aasta keldri vedelevatest lisavarustusest tühjaks teha, ehk lõpuks kõik külge keerata. :P
Soome tekkis müüki üks bodykitiga 300jane ka, käis isegi mõte peast läbi et tooks ära, ilmselt kui oleks 360 olnud oleks espoos ära käinud.Samas arvestades eelenvaid kogemusi tähendab "varuosa" auto ostmine seda et sellest saab "põhi" auto ja esimene läheb müüki hoopis :D Esipõll on täitsa äge, muud osad bodykitist sellised sou-sou.

https://photos.app.goo.gl/9MU6S3dnqffPUiWg7

Kuid, täpselt ei tea miks, kuid aasta viimasel päeval enne kui aastalõpu laua taha maha istutud sai, poetas puksiir aia taha sellise kaunistuse.Pilt esmakohtumisest https://photos.app.goo.gl/sGmsn6naUkZUHZVQ6
15a seisnud, radikas puudu, aku juhtmed maha lõigatud, genekas puudu, esiots kerge pauguga, mootoririhm maas, kapott/stange maha võetud. A sellest veits aja pärast
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist