Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Niisis..täna sai ka katsetatud vähe, külmalt töötas väga hästi..niikui soojaks läks enam käima ei lähe..koju sain nööriotsas
Kodus vahetasin küünlad ära..läksid NGK R küünlad peale. Noh, käima läks poolsooja mootoriga, tuuritasin niikaua kui mootor kuumaks läks, käivitus ka siis. No eks näis mis edasi Puterdab ta siiski veel...leiab selle toru ka siis on näha mis ta teeb.
Siuke tunne nagu lambda oleks otsad andnud, mul bemaril oli sama viga, et mingi moment nagu ei lähe pöördesse üldse, samas mingi hetk lööb kohe piirajasse. Olen vähemalt aru saand et see on lambda anduri süü
Oskab keegi ehk soovitada miskit asjalikku veel...
Kodus vahetasin küünlad ära..läksid NGK R küünlad peale. Noh, käima läks poolsooja mootoriga, tuuritasin niikaua kui mootor kuumaks läks, käivitus ka siis. No eks näis mis edasi Puterdab ta siiski veel...leiab selle toru ka siis on näha mis ta teeb.
Siuke tunne nagu lambda oleks otsad andnud, mul bemaril oli sama viga, et mingi moment nagu ei lähe pöördesse üldse, samas mingi hetk lööb kohe piirajasse. Olen vähemalt aru saand et see on lambda anduri süü
Oskab keegi ehk soovitada miskit asjalikku veel...
Tags:
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
No ma ise ei teagi seda niiväga...aga olen lugend, et vigase lambda anduriga moto ei tööta hästi. Vb ple ka nii, ma ei tea.
Viimati muutis Moose, 08 Apr 2009, 21:08, muudetud 2 korda kokku.
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
aga sul peaks ju olema diagnostika seade ka kapoti all, see mis led-i vilgutab. Seda kasutades peaks selgust saama... http://www.am.torun.pl/~ja/volvo/diagnostic-system.shtml
340 For The Win
Sellel lehel on ju juhend kah
* Open the diagnostic system's box cover and place the test cable mounted on the side of the box into an appropriate socket.
* Turn the ignition ON to key position II without starting the engine. Wait about ten seconds.
* Press the button once and hold it for more than one but less than three seconds.
* The LED lamp will flash in successive series of three digits followed by a three-second pause. If there are no fault codes stored, it will flash 1-1-1 indicating the system being tested is operating correctly.
* Count the successive flashes and record the fault code.
* Press the button again, as described above.
* Record the fault code. If it is the same as the previous one, then no additional codes are stored. Repeat until all the codes stored are retrieved (often a maximum of three).
* Turn the ignition OFF and remove the test cable from a socket.
Google abix
* Avage diagnostilise süsteemi kasti katte ja pannakse uuritav kaabel paigaldada küljel kasti võetud sobivat pistikupesa.
* Keera süüde ON võtmepositsioon II saa mootorit käivitada. Oodatakse umbes kümme sekundit.
* Vajuta nuppu korraga ja hoidke seda üle ühe, kuid vähem kui kolm sekundit.
* LED lamp vilgub järjestikustes seeria kolm numbrit järgneb kolme-sekundiline paus. Kui ei ole Veakoodid säilitada, see flash 1-1-1 näitab süsteemi testitud töötab õigesti.
* Loendatakse järjestikustes vilgub ja registreerib veakoodi.
* Vajutage nuppu uuesti, nagu eespool kirjeldatud.
* Registreeritakse veakoodi. Kui see on sama, mis eelmine, siis ei ole täiendavaid koode hoitakse. Korda, kuni kõik koodid ladustamispiirkonnad on taastatud (sageli kuni kolm).
* Keera süüde välja ja eemaldage test kaabel pesades.
* Open the diagnostic system's box cover and place the test cable mounted on the side of the box into an appropriate socket.
* Turn the ignition ON to key position II without starting the engine. Wait about ten seconds.
* Press the button once and hold it for more than one but less than three seconds.
* The LED lamp will flash in successive series of three digits followed by a three-second pause. If there are no fault codes stored, it will flash 1-1-1 indicating the system being tested is operating correctly.
* Count the successive flashes and record the fault code.
* Press the button again, as described above.
* Record the fault code. If it is the same as the previous one, then no additional codes are stored. Repeat until all the codes stored are retrieved (often a maximum of three).
* Turn the ignition OFF and remove the test cable from a socket.
Google abix
* Avage diagnostilise süsteemi kasti katte ja pannakse uuritav kaabel paigaldada küljel kasti võetud sobivat pistikupesa.
* Keera süüde ON võtmepositsioon II saa mootorit käivitada. Oodatakse umbes kümme sekundit.
* Vajuta nuppu korraga ja hoidke seda üle ühe, kuid vähem kui kolm sekundit.
* LED lamp vilgub järjestikustes seeria kolm numbrit järgneb kolme-sekundiline paus. Kui ei ole Veakoodid säilitada, see flash 1-1-1 näitab süsteemi testitud töötab õigesti.
* Loendatakse järjestikustes vilgub ja registreerib veakoodi.
* Vajutage nuppu uuesti, nagu eespool kirjeldatud.
* Registreeritakse veakoodi. Kui see on sama, mis eelmine, siis ei ole täiendavaid koode hoitakse. Korda, kuni kõik koodid ladustamispiirkonnad on taastatud (sageli kuni kolm).
* Keera süüde välja ja eemaldage test kaabel pesades.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
See pistik on seal kaane küljes (originaalselt)
raskeks läheb muidugi kui see on kellegi poolt ära rebitud.
Minu 4sajasel oli pistik olemas aga juhe oli ploki küljest ära. Seda ei olnud muidugi raske parandada.
edit:
Kui sa vaatad seda parempoolset pilti siis see pistik täitsa paistab seal
see väike valge junn seal eesküljes millel juhe taga.
raskeks läheb muidugi kui see on kellegi poolt ära rebitud.
Minu 4sajasel oli pistik olemas aga juhe oli ploki küljest ära. Seda ei olnud muidugi raske parandada.
edit:
Kui sa vaatad seda parempoolset pilti siis see pistik täitsa paistab seal
see väike valge junn seal eesküljes millel juhe taga.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Tee või tina aga mina aru ei saa mis värk on. Täna otsustas auto, et ta hakkab tööle ja nii ongi. Mootor töötab praegu nii soojalt kui külmalt väga hästi, midagi viga pole. Midagi nagu ei teind ka endaarust väga..klaasipesu vedeliku anduri juhtme parandasin ära ja siis mootori temp anduri juhtme puhastasin enamvähem ära oksiidist.
Veel said valuveljed alla ära ja kässarit sai timmitud.. vast piisab üv jaoks. Siis kõrvalistuja ukse avamise tegin korda..traati oli vaja timmida. Iluvõre sai ka ette pandud jälle
Uksi õlitasin kah..vast käivad kergemalt nüüd.
Homme tuleb jõhker koristamismaraton Auto on igast kraami täis kogunend ajajooksul
Tegin ka diagnosti ära, kolm viga. Kustutasin, ei muutund. Kolm viga. Märkisin paberil ära mis vead on ja nüüd kodus hakkasin vaatama, et samasuguseid koode on mitmes kohas aind et erinevate kategooriate all, ja mul pole õrna aimugi mis numbri alt ma vaatasin. Sellel nagu seal karbikeses aind ühes augus oli klemm ja sealt saingi kolm koodi.
Ühesõnaga, koodid olid siis 1-2-2, 2-1-4 ja 4-1-2
Ma tean selle augu asukohta aga numbrit meelde ei jätnud, ehk siis kategooriat ei tea. Tõenäoliselt saab ta olla ainult fuel system, sest alarmi ega puldiga mul midagi ple, absi pole, kruuisi pole ja airbagi pole.
Help
Lisan ühe pildi kah üle pika aja
Veel said valuveljed alla ära ja kässarit sai timmitud.. vast piisab üv jaoks. Siis kõrvalistuja ukse avamise tegin korda..traati oli vaja timmida. Iluvõre sai ka ette pandud jälle
Uksi õlitasin kah..vast käivad kergemalt nüüd.
Homme tuleb jõhker koristamismaraton Auto on igast kraami täis kogunend ajajooksul
Tegin ka diagnosti ära, kolm viga. Kustutasin, ei muutund. Kolm viga. Märkisin paberil ära mis vead on ja nüüd kodus hakkasin vaatama, et samasuguseid koode on mitmes kohas aind et erinevate kategooriate all, ja mul pole õrna aimugi mis numbri alt ma vaatasin. Sellel nagu seal karbikeses aind ühes augus oli klemm ja sealt saingi kolm koodi.
Ühesõnaga, koodid olid siis 1-2-2, 2-1-4 ja 4-1-2
Ma tean selle augu asukohta aga numbrit meelde ei jätnud, ehk siis kategooriat ei tea. Tõenäoliselt saab ta olla ainult fuel system, sest alarmi ega puldiga mul midagi ple, absi pole, kruuisi pole ja airbagi pole.
Help
Lisan ühe pildi kah üle pika aja
Niisis, nüüd asi nii kaugel, et auto koristatud ja puhtaks pestud. Klaasipesu vedeliku pihustid said külge ja suht normaalselt töötavad.
Tagaistmed kah sees. Homme lubas onu mulle keevitamise selgeks õpetada, siis saab summutil paar auku ka kinni säristada
Lisan siis täna tehtud pilte.
Selline oli pagass alguses
Praegu
Element sai kasti tagurpidi kogemata, aga noh suva, ei morgenda
Siis sisselaske ja õhufiltri vahele aretasin miskise toru ühest opeli omast. Lõikasin õige pikkuse ja noaga surkisin kolm auku kah sisse et voolikud ja asjad läheks ning sai külge pandud.
Ajutiselt käib kah.
Homme siis paar auku sumpas ära keevitada ja saab üv'le minna
Tagaistmed kah sees. Homme lubas onu mulle keevitamise selgeks õpetada, siis saab summutil paar auku ka kinni säristada
Lisan siis täna tehtud pilte.
Selline oli pagass alguses
Praegu
Element sai kasti tagurpidi kogemata, aga noh suva, ei morgenda
Siis sisselaske ja õhufiltri vahele aretasin miskise toru ühest opeli omast. Lõikasin õige pikkuse ja noaga surkisin kolm auku kah sisse et voolikud ja asjad läheks ning sai külge pandud.
Ajutiselt käib kah.
Homme siis paar auku sumpas ära keevitada ja saab üv'le minna
Täna sai kruusateel korraliku kiviga mööda põhja niiet benavoolikusse lõi augu. No see sai ära paigatud, vasktoru läks asemele ja ajutiselt sobib küll. Summuti keevitamisega sain enamvähem hakkama küll aga elu esimene keevitamine ja midagi ilusat/pidavat sealt välja ei tulnud
Sai volvoga linna ära tuldud eks näis lähipäevadel kas saab üv tehtud või ei.
Sai volvoga linna ära tuldud eks näis lähipäevadel kas saab üv tehtud või ei.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist