Volvo 945 D24TIC, sõidame
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 940 D24TIC, ei sõida kuhugi
Eks seal paar varjanti on,aga pakuks liiga pingul või liiga vana.Rihma koha pealt.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Tags:
Re: Volvo 940 D24TIC, ei sõida kuhugi
Valik tehtud ja toodud uus mootor, tegemist teist tüüpi(uuem?) D24TIC mootoriga mille mootoririhma pingutamine käib rulliga, mitte veepumbaga
Plaan on vana mootor koos kastiga maha kiskuda ja uued jupid vanalt mootorilt ümber tõsta. Õlivanni vahetan ka ära, sest uuel mootoril on äravool üle keermestatud ja hullu silikooni all peidus, tundub kahtlane
Vana mootori kiskusin täiesti laiali ja eksamineerimise käigus selgus - nukkvõll pooleks, koos muude kahjudega
Toon välja ka tähelepanekud erinevate mootori versioonide vahel ehk mida muudetud on, keegi oskab kindlasti midagi veel lisada
Vanal mootoril on pihusti torud korralikud hane tillid, uuel on torude teekond palju korrapärasemaks muudetud (samuti on pumbal peal väike seadeldis mis peaks turborõhu puhul andma rohkem kütet peale -source: internet, kinnitage või lükake ümber ).
EGR'i torult on ära kaotatud ribid.
Ploki taga oli mul mingi põlv koos kinni topitud lõdvikuga, uuel mootoril üldse puudub see auk
Korraks oli ka hea vedel püksis moment Avastasin, et väntvõlli augud on erinevate läbimõõtudega ja tekkis hirm "bljaa nüüd käigukast ei sobi"(ostetud mootor liikus enne M90 kastiga).
Jõllitasin käigukasti võlli ja hakkas koitma, tundub nagu jämedam osa on mingi puks. Krabasin ruttu tõmmitsa ja hakkasin maha kakkuma seda, vist ikka sobivad kokku
Ja niigi piltide rohkesse postituse lõppu panen - tööruum enne ja volvo parandamise ajal
Nüüd uued tihendid ja filtrid tellida ning töö jätkub.
Plaan on vana mootor koos kastiga maha kiskuda ja uued jupid vanalt mootorilt ümber tõsta. Õlivanni vahetan ka ära, sest uuel mootoril on äravool üle keermestatud ja hullu silikooni all peidus, tundub kahtlane
Vana mootori kiskusin täiesti laiali ja eksamineerimise käigus selgus - nukkvõll pooleks, koos muude kahjudega
Toon välja ka tähelepanekud erinevate mootori versioonide vahel ehk mida muudetud on, keegi oskab kindlasti midagi veel lisada
Vanal mootoril on pihusti torud korralikud hane tillid, uuel on torude teekond palju korrapärasemaks muudetud (samuti on pumbal peal väike seadeldis mis peaks turborõhu puhul andma rohkem kütet peale -source: internet, kinnitage või lükake ümber ).
EGR'i torult on ära kaotatud ribid.
Ploki taga oli mul mingi põlv koos kinni topitud lõdvikuga, uuel mootoril üldse puudub see auk
Korraks oli ka hea vedel püksis moment Avastasin, et väntvõlli augud on erinevate läbimõõtudega ja tekkis hirm "bljaa nüüd käigukast ei sobi"(ostetud mootor liikus enne M90 kastiga).
Jõllitasin käigukasti võlli ja hakkas koitma, tundub nagu jämedam osa on mingi puks. Krabasin ruttu tõmmitsa ja hakkasin maha kakkuma seda, vist ikka sobivad kokku
Ja niigi piltide rohkesse postituse lõppu panen - tööruum enne ja volvo parandamise ajal
Nüüd uued tihendid ja filtrid tellida ning töö jätkub.
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 940 D24TIC, ei sõida kuhugi
Kuidas edeneb?
Re: Volvo 940 D24TIC, ei sõida kuhugi
[PALJU PILTE]
Hakkan algusest. Mootor maha võetud, siis lükkasin parema ruumi jaotuse pärast kere õue, rookisin enam-vähem kõigest puhtaks ja tegin survepesu. Survekas võtab väga hästi kuivanud õli maha
Sama saatus tabas ka uut mootorit.
Ei tahtnud, et see kohe uuesti rooste läheks ja katsin kuumakindla aerosooliga
Kui juba rooste eemalduseks läks siis ühel rabbit-hole-youtube õhtul avastasin sellise asja nagu rooste eemaldus "tumbler" ning järgmine päev selle ka ehitasin
Selle tulemuse sain graniitliivaga peale 4h väristamist.
Samal lainel jätkasin ka kapotialusega
Kui metalli parandus tehtud, lasin kõik relakaga karedaks ja raskesti ligipääsetavamad kohad koduse liivapritsuga, seda hakkas katma Raptor epoksiidkrunt
Toreda üllatuse osaliseks sain ka esitiibadega
Minu gaasita keevitus tahtis sellest kohe läbi lasta, pisemad augud sain kuidagi tiksutades täidetud ja suurematele aukudele lasin taha lapi ja pealt katsin pahtliga, gotta work with what you got Tiivad katsin samuti epo krundiga, lisaks peale raptor värv ja sisekülgedele Tectyl kerevaha
Aknapesurite plekile keevitasin alla vähe tummisema roostevaba võrgu ja sai ka raptori peale
Peeglitel värvi eemaldus ja karestamine.
Kõik see eelnev sai ka musta raptori alla
Kahjuks läks kapotiga natuke nihu ja vihm pääses katte alla, tuleb kordus värvimine teha.
Järgmiseks võtsin ette uue mootori ning taastasin kõikvõimalike juppe
Vahepeal läksin liiga lõviks kätte ära, hakkasin käes asju puhastama ja vitsad kohe käes
Enne tagasipanekut pesin kõik kaablid ära ja tahtsin nende paigutamisel ka korralik olla, andsin parima
Lõpuks muutusin piltide tegemisel laisemaks ja tahtsin asjaga lõpule saada. Mootoril sai vahetatud simmerid, õlivanni tihend, klapikambrikaane tihend, mootoririhm, veepump ning rullikud ja otseloomulikult uued mahlad sisse(hunnik omatehtud tihendeid ka, kas siis õllepurkidest või tihendipapist ). Peale esimest käivitust käis kuidagi halvasti, järgmisel päeval hakkasin profülaktika mõttes sättima kõrgsurvepumba ajastust. Kahtlus oli õige ning näit sai keeratud "good enough" õigeks
Aitab lobast, kohe ÜV läbi saamas ja ei jõudnudki karpe korda teha, sest üks teine remont tuli vahele
Hakkan algusest. Mootor maha võetud, siis lükkasin parema ruumi jaotuse pärast kere õue, rookisin enam-vähem kõigest puhtaks ja tegin survepesu. Survekas võtab väga hästi kuivanud õli maha
Sama saatus tabas ka uut mootorit.
Ei tahtnud, et see kohe uuesti rooste läheks ja katsin kuumakindla aerosooliga
Kui juba rooste eemalduseks läks siis ühel rabbit-hole-youtube õhtul avastasin sellise asja nagu rooste eemaldus "tumbler" ning järgmine päev selle ka ehitasin
Selle tulemuse sain graniitliivaga peale 4h väristamist.
Samal lainel jätkasin ka kapotialusega
Kui metalli parandus tehtud, lasin kõik relakaga karedaks ja raskesti ligipääsetavamad kohad koduse liivapritsuga, seda hakkas katma Raptor epoksiidkrunt
Toreda üllatuse osaliseks sain ka esitiibadega
Minu gaasita keevitus tahtis sellest kohe läbi lasta, pisemad augud sain kuidagi tiksutades täidetud ja suurematele aukudele lasin taha lapi ja pealt katsin pahtliga, gotta work with what you got Tiivad katsin samuti epo krundiga, lisaks peale raptor värv ja sisekülgedele Tectyl kerevaha
Aknapesurite plekile keevitasin alla vähe tummisema roostevaba võrgu ja sai ka raptori peale
Peeglitel värvi eemaldus ja karestamine.
Kõik see eelnev sai ka musta raptori alla
Kahjuks läks kapotiga natuke nihu ja vihm pääses katte alla, tuleb kordus värvimine teha.
Järgmiseks võtsin ette uue mootori ning taastasin kõikvõimalike juppe
Vahepeal läksin liiga lõviks kätte ära, hakkasin käes asju puhastama ja vitsad kohe käes
Enne tagasipanekut pesin kõik kaablid ära ja tahtsin nende paigutamisel ka korralik olla, andsin parima
Lõpuks muutusin piltide tegemisel laisemaks ja tahtsin asjaga lõpule saada. Mootoril sai vahetatud simmerid, õlivanni tihend, klapikambrikaane tihend, mootoririhm, veepump ning rullikud ja otseloomulikult uued mahlad sisse(hunnik omatehtud tihendeid ka, kas siis õllepurkidest või tihendipapist ). Peale esimest käivitust käis kuidagi halvasti, järgmisel päeval hakkasin profülaktika mõttes sättima kõrgsurvepumba ajastust. Kahtlus oli õige ning näit sai keeratud "good enough" õigeks
Aitab lobast, kohe ÜV läbi saamas ja ei jõudnudki karpe korda teha, sest üks teine remont tuli vahele
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
Kuubik, sa peaksid signatuuri ära muutma, asi ju 5+ tõesti.
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
ants kirjutas:Kuubik, millega Sa Raptorit peale kandsid?
Raptori peale kandmiseks sobib kivikaitse püstol. Raptori enda oma on samasugune.
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
Tänud kõigile heade sõnade eest signatuur jääb samaks, pole veel päris kindel mida teen
Iceman räägib tõtt, värvisin Raptor Shutz gun'iga, see näeb välja nagu tavaline kivikaitse püstol.
Edit: Mootor võiks külmalt paremini käivituda, alguses tühikäigu pöörded ka väga vaevalised, kui soojaks saab siis kõik väga ilus.
Kahtlustan, et asi küünaldes(kuigi üsna uued), sest vana motoga oli sama probleem ja nüüd justkui tuli kaasa.
Olgu mainitud, uus mootor pandi minu juures käima ja käis minu mäletamist mööda ilusti.
Vaatan testriga süüteküünlad üle ja otsustan, kas tellib uued
ants kirjutas:Kuubik, millega Sa Raptorit peale kandsid?
Iceman räägib tõtt, värvisin Raptor Shutz gun'iga, see näeb välja nagu tavaline kivikaitse püstol.
Edit: Mootor võiks külmalt paremini käivituda, alguses tühikäigu pöörded ka väga vaevalised, kui soojaks saab siis kõik väga ilus.
Kahtlustan, et asi küünaldes(kuigi üsna uued), sest vana motoga oli sama probleem ja nüüd justkui tuli kaasa.
Olgu mainitud, uus mootor pandi minu juures käima ja käis minu mäletamist mööda ilusti.
Vaatan testriga süüteküünlad üle ja otsustan, kas tellib uued
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
Vaata parem küünalde relee üle.
Mul oli sama probleem ei hoidnud piisavalt küünlaid taga
Mul oli sama probleem ei hoidnud piisavalt küünlaid taga
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
nemmu kirjutas:Vaata parem küünalde relee üle.
Mul oli sama probleem ei hoidnud piisavalt küünlaid taga
Eelmiste omanike poolt eelsüüte eraldi nupu alla viidud, hoian ise peal kaua tahan
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 37
- Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
Küünlaid hoitakse sekund või paar peale mootori käivitumist veel järgi ja praeguste ilmadega neid üldse eriti tarvis pole. Pigem tuleks vahetada külmkäivitustermostaat kõrgsurvepumba küljes. See detail hoolitseb selle eest, et pöörded oleks külmal mootoril veidi kõrgemad ja pritsehetk veidi varajasem(lonkamine külma mootoriga, summutist sinise suitsupahvakud). Saadaval kõigis häste varustatud autokauplustes, maksab 30 euro kanti.
Detaili varuosanumber: 1467202302
Detaili varuosanumber: 1467202302
Re: Volvo 945 D24TIC, liigub
haimarlink kirjutas:Küünlaid hoitakse sekund või paar peale mootori käivitumist veel järgi ja praeguste ilmadega neid üldse eriti tarvis pole. Pigem tuleks vahetada külmkäivitustermostaat kõrgsurvepumba küljes. See detail hoolitseb selle eest, et pöörded oleks külmal mootoril veidi kõrgemad ja pritsehetk veidi varajasem(lonkamine külma mootoriga, summutist sinise suitsupahvakud). Saadaval kõigis häste varustatud autokauplustes, maksab 30 euro kanti.
Detaili varuosanumber: 1467202302
Vaatasin küünlad üle, kõik toimivad. Järgmiseks võtan ette külmkäivitus termostaadi, tänud koodi eest!
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Teoorias oli külmstardi termostaadi vahetus 30 min töö, reaalsus oli teine
Termostaadi korpuse pumba küljest võtmine oli äärmiselt straight forward, termostaadi välja saamine mitte. Keermega teema, mis termostaati kinni hoiab oli lihtsalt nii kõvasti kinni, kolkisin nii kaua kuni korpuses mõra sees
Edasi tuli juba natuke ajusid kasutusse võtta, keevitasin valmis special võtme ja lahti ta oligi
Eraldi keberniit oli selle tagasipanek pumba külge, need vedrud ikka sitaks tugevad seal
Julgesin teha tütrega väikese tripi IKEA'sse, kerge ots-edasi tagasi umbes 260km. Kõik jäid terveks ja midagi katki ei läinud
Nüüd võtsin julguse kokku ja kiskusin karbid lahti. Vana omanik oli karbid makrot täis lasknud ja katusepleki peale neetinud
Kogemuse ja tahte pärast plaanin uued karbid ehitada vähe tummisemast metallist ise.
Ja kui rooste eemaldamisest saab kopp ette, siis vahelduseks karestan värvi. (Raptor juba tellitud )
Termostaadi korpuse pumba küljest võtmine oli äärmiselt straight forward, termostaadi välja saamine mitte. Keermega teema, mis termostaati kinni hoiab oli lihtsalt nii kõvasti kinni, kolkisin nii kaua kuni korpuses mõra sees
Edasi tuli juba natuke ajusid kasutusse võtta, keevitasin valmis special võtme ja lahti ta oligi
Eraldi keberniit oli selle tagasipanek pumba külge, need vedrud ikka sitaks tugevad seal
Julgesin teha tütrega väikese tripi IKEA'sse, kerge ots-edasi tagasi umbes 260km. Kõik jäid terveks ja midagi katki ei läinud
Nüüd võtsin julguse kokku ja kiskusin karbid lahti. Vana omanik oli karbid makrot täis lasknud ja katusepleki peale neetinud
Kogemuse ja tahte pärast plaanin uued karbid ehitada vähe tummisemast metallist ise.
Ja kui rooste eemaldamisest saab kopp ette, siis vahelduseks karestan värvi. (Raptor juba tellitud )
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: Volvo 945 D24TIC, seisab pukkidel
Väga hea järjejutt nagu alati Makroflex ja katuseplekk võtab sõnatuks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist