(Jagan peale tänast "testimist" mõtteid ja emotsiooni)
Panin täna suvejooksu rattaid alla.
Ees Federali semislikid ja taga mingid Sava suvekad.
Ette läks äkki 2.3bar, taha 2.1.
Enne olid lamellid ja nendega mõistagi ei ole sooja ilmaga midagi teha.
Ei tahtnud neid retsida ka, korralikud veel.
Pidurid.
Mul ei meenu kas olen C pidureid väga keetnud varasemalt.
S-iga sai proovitud. Seal peaks ka olema sama läbimõõduga kettad. Oletan jälle, mõõtnud ei ole.
S-iga sai natuke nobedamalt sõidetud ja reipam pidurdus sinna juurde, ehk siis pidur oli kindlasti soe. Ja kui siis kinnisel territooriumil sai pidurdatud 200>30kmh, siis see lõpp juba läks selliseks kaduvaks(vedelik on uus, aga "tavaline").
Nüüd kui suverehvid all, sai piduritele enda arust piisavalt kuuma anda.
Ja mina selle punktini täna ei jõudnud, et pidur kuhugi kaduma oleks hakanud.
Jah, ikkagi "tänava sõit" jne, aga Ri pidurid oleks selle tegevuse peale ammu otsas.
Ehk siis midagi need klotsid teevad.
Vedru(ja vähemjuust amort).
Vahe on tuntav!
Kurvitamine on oluliselt asjalikum.
Saad julgemalt kurvi keerata, ei "paadita".
Ja see on ainult peale esimeste vahetust.
Tagumine osa elab muidugi oma elu.
Eks kergem ratas käib põhjagaasiga tühja, sinna ilmselt ei ole midagi teha(peale Quaife).
Ja see jama lõppes ära, et nt lasid esimese parema ratta kergeks ja siis põhjagaas, nüüd ratas ei "põrka" enam. Arvan, et see tulenes ilmselt väsinud amordist.
Ei ole kogenud ka seda varem Cga, et kurvis tempokamalt sõites põhjagaasiga alajuhitavus tekib. Pigem on pidamine lõppenud kergemal rattal.
Kuna ees semislikk ja taga odavam tavarehv, siis ootuspäraselt lauges kurvis tagumiste pidamine lõppeb ennem.
Ei tulnud väga ootamatult, aga natuke ebatervislik ikka.
Veermik ees.
Võtsin ära strut bar-i.
Ei oska hetkel hinnata kui palju see muudab.
Jätsin tolle tagasipanemata, et tekiks võrdlusmoment.
Lisaks on panemata poolraami pukside täited.
Ja sillastend peale esimeste püstakute torkimist tegemata.
Aga üldiselt ikka pehhhmmmme on see asi, võib ehk öelda süldine.
Natuke tekib kiusatus, et kõik puhtaks lüüa ja uued puksid panna, kuhu saab, tummisemad, aga ilmselt juba uutest oleks abi.
Sõites tekkis mõte, et mida annaks jämedam stabikas tummiste puksidega.
Kui sinna midagi üldse leidub, pole uurinud.
Ja iste.
Külgtoega on ikka nukker.
Aga see praegu nii jääb.
Püüdsin selle istme parajalt korviks keerata ja turvavööga ennast sinna sisse suruda, natuke aitab, aga eks roolist peab ikka kinni hoidma, et vähe paremini kohal püsida.
Ehk siis peale tänast kangutamist emotsioon on hea.
On tunda, et midagi on muutunud.
Ja seda punktis, kus vedrustusega on 3/4 tööst veel tegemata.
Pluss Toyod ootavad oma võimalust.
Piduritega hetkel olen rahul, eks siis näha kaua nad rajal vastu peavad.
Aega kipub nappima toimetamiseks
Kui varem oli paan aug/sept, siis nüüd
loodan sepembris ära käia.
Äkki sai nüüd paar mm ka madalamaks vajutatud: