Koitk - Volvo 164
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Koitk - Volvo 164
Tegin järgmise testi. Seekord on baasmaterjaliks messing, sest email, mis sinna märki sulatakse sulab 810..830C, messingu sulamistemperatuur on veidi üle 900C, alumiinium oleks selleks ajaks üsna vedelas faasis. Kuna keemikud kartsid nii väga oma kalli laboriahju pärast siis pandi märk tugede peale. Seetõttu on ta veidi kumeravõitu. Email ei tahtnud kõiki pindasid ühtlaselt katta, kas põhjusel, et sinna alla jäi mingit sodi (polnud korralikult puhastatud) või sai emaili liiga vähe pandud. Aga esimese korra kohta üsna ok tulemus, ma arvan.
Re: Koitk - Volvo 164
Üks on odav Hiina ja tene odav Poola toruvalts...pidurid tulevad.
S60 käis ka täna IA's käsipiduriklotse vahetamas, sest ülevaatusel tuli parimaks saavutuseks pool normist (meenutab Eesti sporti).
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Koitk - Volvo 164
KoitK kirjutas:email, mis sinna märki sulatakse sulab 810..830C
Kas seda emaili on võimalik uuesti ka katta või pigem nullist uus? Mul p1800 esilogol mustast emailist korralik kild väljas ja ei oska sellega midagi peale hakata.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: Koitk - Volvo 164
Ma arvan, et seda saab sinna juurde ka panna...sest põhimõtteliselt on see värviline klaasipulber, mis lihtsalt sulab üheks massiks kokku.
Natuke muust teemast siis huvitav, kas ma homme kusagilt esimesed pidurivoolikud leiaksin kusagilt Tartust?
Natuke muust teemast siis huvitav, kas ma homme kusagilt esimesed pidurivoolikud leiaksin kusagilt Tartust?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Koitk - Volvo 164
Võta vana kaasa ja mine hydroscandi. Olen sealt tellinud kõike k.a armeeritud pidurivoolikud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Koitk - Volvo 164
Tanel kirjutas:Võta vana kaasa ja mine hydroscandi. Olen sealt tellinud kõike k.a armeeritud pidurivoolikud
Jah, Tartus on kolm kohta, kus hüdrovoolikuid pressitakse, Hydroscand, Baltflex ja Dunlop Hiflex. Kuid Tartu on selline koht kus on ainult viis tööpäeva, laupäev on uksed suletud. Aga saatsin sõbra Tallinna Hydroscandi, kust sain pooled voolikud kuna neil polnud rohkem otsikuid. 164 on kõik voolikud 3/8 tollkeermega 24TPI aga tänapäeval on standard keere M10x1. Kohalikest autovaruosa poodidest suht võimatu üritus sellist voolikut leida.
Re: Koitk - Volvo 164
Tellida ka ei saa?
Kui ei pakuta kuskilt, v6in tuua.
Kui ei pakuta kuskilt, v6in tuua.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Koitk - Volvo 164
Ma sain ühe poole voolikud Hydroscandist, kuid need pole päris korrektsed. Ühte voolikut annab tellida aga teist voolikut pole veel leidnud. Panin pidurid kokku ja õhutasin ära, kuid kusagil struktuurides on kallutatud õhumullid ja päris hea pedaal veel ei ole. Niplitest õhku ei tule, eks see on kusagil sadula nurkade taga kinni, sõidan natuke äkki loksutab nipli juurde ja saab välja lasta või üritan Tallinnas vaakumiga välja imeda.
Re: Koitk - Volvo 164
http://www.vp-autoparts.com/main.aspx?p ... _FirstPage
Kui eestis pole siis rootsist ehk ikka saab...
Kui eestis pole siis rootsist ehk ikka saab...
Volvo Amazon 1968
GMC Vandura 1982 Laste mängumaja :D
Volvo XC60 2014
GMC Vandura 1982 Laste mängumaja :D
Volvo XC60 2014
Re: Koitk - Volvo 164
Mootoris sai õli vahetatud
Re: Koitk - Volvo 164
kaak kirjutas:1 pilt on puudu
ok, just kidding..
Kemppi teeb üle prahi tuuningumooduleid...kunagi nii rikkaks saan, et omale keevitust lubada saan siis keevitan nii, et silme eest must...
Muide ega sa juhtumisi kolmapäeval linnapeal paarutamas ei käinud? Üks 1800 tuli riia peal vastu.
Aga natuke naljavälist materjali ka:
Termostaadi tihend lekib, peab selle uue lõikama. Lisaks peaks vahetama armatuuri taga oleva pingeregulaatori. Ühest kohast lugesin, et peaks olema vähemalt 1.5A regulaator, ma ei tea, kas see reaalselt ka nii võimas peab olema. Hetkel mõtleisn, et võiks ehitada kahest LT3080'st aga peaks targematelt nõu küsima selles asjas.
http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/30801fc.pdf
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Koitk - Volvo 164
KoitK kirjutas:Muide ega sa juhtumisi kolmapäeval linnapeal paarutamas ei käinud? Üks 1800 tuli riia peal vastu.
Jep, mina!
KoitK kirjutas: Lisaks peaks vahetama armatuuri taga oleva pingeregulaat
Millele pinget regullib? Mis pinget hoiab?
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist