42. leht 43-st

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 25 Aug 2014, 00:26
Postitas simpson005
supp kirjutas:roostet ikka jagub, vaja oleks vast 242he poolset taga tiiba, sest see on kole:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

samas võiksju teha neljaukseliseks, siis oleks väga haruldane mudel ehk neljauksega kolmeukseline


Mida nu..i seal on roosteu..i näha :D
pane aga tavotti peale ja saad jälle sajandi sõita :)

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 25 Aug 2014, 00:32
Postitas simpson005
Kas sul on nüd haigusleht, kuna auto tuulerõugetes või kasutad ära oma töölisi, kellele hiljem saab väita, et polegi tööga rahul :D
Või oled ikka tööpostil ja saab oma laipu tuua sinna poputama?

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 05 Sept 2014, 01:09
Postitas Leho
Liigutasin konkreetsesse autosse mittepuutuva läbu eraldi teemasse.

viewtopic.php?f=25&t=34791&start=0

Vaielge seal edasi. Ja ma loodan, et Paavo ei solvu sellepärast, et tema postitusega algab asi...

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 09 Sept 2014, 09:01
Postitas aibast
kuidas ussimürk mõjub, kas hakkavad juba augud kinni saama?

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 09 Sept 2014, 09:58
Postitas paikas
Kui juba nii suuremahulielt ette võetud kas kuskilt soodapritsi ei leia lähedusest? Ehk teha üks kord ja korralikult, leiad peidetud roostekohad ka välja.

Sellist autot tahaks ikka linnapildis korralikuna liikvel näha.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 09 Sept 2014, 19:09
Postitas supp
vaatan veel natuke aega uue tiiva kohapealt ringi, eks liiklusesse ta tuleb nii ehk naa, ega seal varjatud kohti pole kõik on teada, sooda ja liivaprits on saadaval (paraku ilmad hakkavad juba segama õues pirtsimist), samas soodaprits on sessuhtes mõttetu, et ta roostet maha ei võta ja liivaga jälle ei taha välisplekki pritsida, seega on mõistlikum käsitsi teha see see tiib paljaks

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 09 Sept 2014, 20:10
Postitas Volvo142
supp kirjutas:vaatan veel natuke aega uue tiiva kohapealt ringi, eks liiklusesse ta tuleb nii ehk naa, ega seal varjatud kohti pole kõik on teada, sooda ja liivaprits on saadaval (paraku ilmad hakkavad juba segama õues pirtsimist), samas soodaprits on sessuhtes mõttetu, et ta roostet maha ei võta ja liivaga jälle ei taha välisplekki pritsida, seega on mõistlikum käsitsi teha see see tiib paljaks



Seleta lollile kogemustega autotaastajale miks sinu kahesajase pealt sooda roostet maha ei võta?

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 10 Sept 2014, 19:50
Postitas supp
mina ei tea, aga kui viimati pritsi teenust pakkuva tegelasega suhtlesin, siis ta väitis, et sooda roostet maha ei võta

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 10 Sept 2014, 21:39
Postitas paikas
supp kirjutas:mina ei tea, aga kui viimati pritsi teenust pakkuva tegelasega suhtlesin, siis ta väitis, et sooda roostet maha ei võta


Seda välja ei lõika jah, kuid pind jääb suht sarnane roosesurmaga töödeldud pinnale.

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 10 Sept 2014, 22:12
Postitas supp
selljuhul tundub mulle majanduslikult ja ka kavliteetsemalt ise keemia ning käsirelvadega töö, selle väikese pinna kohta (olen ühe auto pealt poolt keemilisetarretisega paljaks võtnud)
viimati lasin ust sillaosad ja põhja ühek uunikul liivaga puhtaks lasta - siis pead ikka näpuga juures olema, aga midagi pole teha - sai hea
kunagi olen ühe kereosa liivaga lasnud teha ja enam ei tee - õnneks oli väike paneel
auto ise on ilus ja kena, seega ei pea pirtsi kohale tassimist tiivajaoks vajalikuks, saab käsitsi 110% parema tulemuse

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 20 Sept 2016, 17:45
Postitas Igor
Õlut on nüüd merre küllalt voolanud, kas augud lapitud ja värv seljas?

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 27 Sept 2016, 20:56
Postitas supp
augud on lapitud, nüüd vaja natuke pahtlit ja värvi ning sõidab jälle
krt ei tea kas tuleval aastal jõuab, sest uusi huvitavaid projekte laksab peale ja autodega on vaja sõita ka,

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 14 Sept 2020, 17:58
Postitas lamp
Et värskendame siis ka seda teemat veidi. Auto on elus, peaaegu ja tööd käivad et jälle teedele vurama saaks. Aega ja köike muud on autossisse läinud rohkem kui mitu, Hetke seis selline et ootab uut värvikihti ja pöhja alla korralkku mastiksi kihti, peale seda läheb kolmplekteerimiseks, lootus on et köik 4a tagasi ära kruvitud asjad ka kuskil alles on :D

volvo3.jpg



Mis siis autoga tehtud 4a jooksul, Kogu pöhi koos sise ja välis karpidega vahetatud, pool tulemüüri vahetatud, uus pagassipöhi, uued "varuratta" paunad, kupee poole tagumine veerand paneel sai vahetatud terves tükis, vasak esimene a-piilar koos sinna juurde kuuluvaga, esinina koos raamiga, tagasisekoopad, natuke sai pool raami köpitsetud, 2 ust sai vahetatud ja taastatud, üks esitiib kah uus ja ilma tuulutus aukudetta. :D lühidalt, ikka korralik number töötunde sisse läinud. :D

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 18 Sept 2020, 19:25
Postitas aibast
super luks, see masin iga töötundi väärt

Re: asümeetriline 240

Postitatud: 11 Veebr 2021, 10:11
Postitas lamp
Asi hakkab ilmet vötma, Autol löpuks värv seljas ja tuled viled küljes. Jäänud veel komplekteerimine. Siit kohe ka küsimus, kui kellegil on üle siis oleks väga huvitatud parem poolsetest uksepolstritest ja kupee poole ukse polstrist. Töökäigus ca 4a jooksul on kaduma läinud ka kupee poole akna liist, otsingud hetkel veel käivad. Aga lootust on, et kevadeks jälle teedel kilomeetrit möötmas.