Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
See on turbo suutlikkus. Iseasi mismoodi segu ja süüde ja muud faktorid on.
We're talking engine hp...
We're talking engine hp...
R
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Praegu oleks seda maa ja ilm. 250hp-ga oleks ka väga rahul. Siin osad ähvardavad et süües kasvab isu aga õnneks rahakott nagunii rohkem ei lubaks.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Turbo suutlikkus on umbestäpselt 214kw ja 429nm rattast 1.3-1.4bar juures, T5 küljes
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Nelja pütaga võiks olla siis 170kw kanti...?
- Romm
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2455
- Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
- Asukoht: rae vald,jüri lähedal
- Kontakt:
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Bff tuleb palju tuleb peaasi, et asi kestaks.
Avalaksul söitsin 14.3 ca 160km/h ja seda originaal 13 turboga.
Röhku oli 1.6 umb. Ecu on ka stokk
Jutt siis 740nest
Avalaksul söitsin 14.3 ca 160km/h ja seda originaal 13 turboga.
Röhku oli 1.6 umb. Ecu on ka stokk
Jutt siis 740nest
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
No selge. Igaljuhul minu autol millel 16klappi, otsast lõpuni 3" summuti ja NA nukad ta kindlasti 200kw ei teinud. Pigem 170 vms. 1,3-1,4 rõhuga.
Poleerin läigestan vahatan
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
See on siis igat pidi max'd out?
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Lahe auto ja edu nokitsemisel. Kui saladus pole siis kus mootori said?
Volvo 240 86a B230FT
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Siin samas foorumis pakuti! Võtsin kiirelt ära, kuigi paar nädalat ta enne siin oli. Tuleb silmad lahti hoida. Rutz1 pakub ka täpselt samasugust mootorit minu teada. Tõmba kõne peale!
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Allan käis tallinnas ja tõi mulle juppe. Nüüd olen siis saanud korralikuma hingamisaparaadi kahesajasele. 13c võin kellelegi maha ärida.
Tänud Allanile!
Tänud Allanile!
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Tänud kasutajale Mihkel
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Enne kui keretöödeks ja mootorivahetuseks läheb otsustasin teha tüv ära. Aga selleks oli vaja tagasilla pifurid korda saada. Sõid pidur on enamvähem aga kässaril oli ühel pool piduri klotsi kate täiesti lahkunud oma kohalt ja mudaplekist oli alles vaid roostetolm.
Tegin selle raske otsuse ja ostsin kahesajase pidurite kõige kallima osa ehk mudapleki. 32€ tk ja 2 vaja.
Lisaks veel ka kõik klotsid. Eesmärk oli teha asi tüv-le söödavaks. Kunagi hiljem kui läheb performäns ehituseks siis teeb korralikemate juppidega ja paremini.
Lahti võtmine oli lihtne kuna pooled jupid tulid tükkidena ära. Samas ebamikele osadele olid uued jupid asemele panna.
Lahti võttes selgus et mudapleki vahetamiseks on vaja ainult poolass lahti võtta.
Sai ka salongis regull mutrid ära nullitud.
Tagasi kokku pannes sai vasak pool kiiresti kokku aga paremal oli vaja natuke mehanisme puhastada. Mudaplekk sai poolassiga juba külge ja siis selgus et ununes üks kässari klotsi juhtplekk- konks omale kohale panna mis muidugi poolassi poltide taga pidi olema. Uuesti poolassi maha võttes murdus ühe poldi pea maha. Niisiis jäigi töö pooleli sest vajalikke tööriistu poldi välja võtniseks ei olnud käe pärast.
Jätkame siis järgmine kord.
Tegin selle raske otsuse ja ostsin kahesajase pidurite kõige kallima osa ehk mudapleki. 32€ tk ja 2 vaja.
Lisaks veel ka kõik klotsid. Eesmärk oli teha asi tüv-le söödavaks. Kunagi hiljem kui läheb performäns ehituseks siis teeb korralikemate juppidega ja paremini.
Lahti võtmine oli lihtne kuna pooled jupid tulid tükkidena ära. Samas ebamikele osadele olid uued jupid asemele panna.
Lahti võttes selgus et mudapleki vahetamiseks on vaja ainult poolass lahti võtta.
Sai ka salongis regull mutrid ära nullitud.
Tagasi kokku pannes sai vasak pool kiiresti kokku aga paremal oli vaja natuke mehanisme puhastada. Mudaplekk sai poolassiga juba külge ja siis selgus et ununes üks kässari klotsi juhtplekk- konks omale kohale panna mis muidugi poolassi poltide taga pidi olema. Uuesti poolassi maha võttes murdus ühe poldi pea maha. Niisiis jäigi töö pooleli sest vajalikke tööriistu poldi välja võtniseks ei olnud käe pärast.
Jätkame siis järgmine kord.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Poriplekkide eest maksid küll üle
Ise käisin nende eest välja 10 jeuri tk.
Ise käisin nende eest välja 10 jeuri tk.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Uuued või kasutatud ja kust said?
Romulates ja lammutustes olid kõik mädad. Netipoodides oli igalpool sama hind ning ka foorumis juppe turustavatel inimestel oli sama hind.
Romulates ja lammutustes olid kõik mädad. Netipoodides oli igalpool sama hind ning ka foorumis juppe turustavatel inimestel oli sama hind.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Uued ikki, Biltemas vedelesid.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist