Pole päris pikalt uuendanud
XC60
Sõidab
XC70
Mootoriga on vist probleeme. Külmalt käima pannes jääb õlituli põlema. Korra pedaali vajutada siis kustub ära. Pole rõhukellaga veel viitsinud uurida lähemalt.
Vahest kaob kiirendamisel jõud ära ja hakkab mingi vana kiirendava civicu häält tegema. 2 käiguga kuskil 5-6k rpm kiirendada siis käib sekundiks heli nagu maapähkleid blenderis purustaks ja siis jälle jõud tagasi ja kõik hästi mõneks nädalaks.
Tegelikkuses otsin vaikselt asendusmootorit sellele ja seepärast väga motivatsiooni pole probleemidega tegeleda. 400 000 spidokal ka juba(kurat teab palju tegelikkuses on. Hooldusraamatu kirjete järgi võiks kuskile 670 tkm kanti jääda) Saaksin siis uue enne garaazis pulkadeks võtta ja iga detail üle vaadata ja siis lõpuks ringi tõsta. Praeguse mootori sõidan ikka lõpuni.
Vahepeal käisin ka ülevaatusel. 4% käsipiduri tõhusus ülevaatajaid ei rahuldanud ja sain korduva(ei läinud arvesse ka see, kui ütlesin et mul pidurid veits peal ja need hoiavad ka ju midagi
). Läksid uued klotsid, vahepulgad, vedrud ja kõik trossid. Nüüd on täitsa kännu taga kinni.
Keskkonsoolis olev temp andur lõpetas mingil hetkel koostöö. Aju nägi üle 121+ kraadi soojust salongis ja igal vabal momendil üritas ventilaator seda maha jahutada (kuniks aku täiesti tühi). Oomipoest 10kohm ntc sensor ja probleem lahendatud.
XC90
Ei oska väga midagi kurta. Elukaaslane kirub pöörderaadiust aga küll ära harjub lõpuks.
Kristiine keskuse parklas kellegil volvofanatil oli eluliselt oluline tulepesuri kate omale saada. Võttis asja ette liiga suurelt ja nüüd pean lisaks kattele ka pesuri tõstuki leidma ja natuke stanget poleerima