Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Kuna plussjuhtme juures oli kahest otsikust kokku aretatud üks siis aku küljes oli see tõesti kinni aga omavahel pold kinni. Nüüd siis sellega korras. Sai kontrollitud veel õlinormi ja oli pool alla miinimumi
Sai siis tanklast üks liiter õli ostetud ja juurde valatud,sai miinimumist tsips ülespoole ära, homme ehk tuleb osta teine liiter ka veel.
Õliks muidu SuperWay poolsünt 10w-40
Sai siis tanklast üks liiter õli ostetud ja juurde valatud,sai miinimumist tsips ülespoole ära, homme ehk tuleb osta teine liiter ka veel.
Õliks muidu SuperWay poolsünt 10w-40
Kas klaaskiudpahtel võtab mingitmoodi mastiksi külge kinni? Sessuhtes et pole võimalust keevitamiseks ja seega peab tagumised poritiiva ääred leiutama mastiksist ja klaaskiud pahtlist. Õigemini mastiks on juba all, muidu on asi üpris auguline. et kui oleks noaga kenaks siledaks lükkand selle ja siis klaaskiudpahtliga veel voolind ja tavalise pahtliga ja krunt + värv siis saaks suht kena ma arvan, aga probleem ongi et kas kiudpahtel võtab mastiksi külge või mitte Muidu peab kõik mastiksi lahti kakkuma sealt
Muidu plaanid ka muutunud vahepeal plaanisin mingit tagasihoidlikumat spoilaringi aga esialgu seda ei tule Põhipunn läheb siis audio ja sisu peale, no kindlasti ka väljast korda ja mootoril siis õlid ja asjad vahetada Eks aega on
Muidu plaanid ka muutunud vahepeal plaanisin mingit tagasihoidlikumat spoilaringi aga esialgu seda ei tule Põhipunn läheb siis audio ja sisu peale, no kindlasti ka väljast korda ja mootoril siis õlid ja asjad vahetada Eks aega on
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
Corrado kirjutas:Kas klaaskiudpahtel võtab mingitmoodi mastiksi külge kinni? Sessuhtes et pole võimalust keevitamiseks ja seega peab tagumised poritiiva ääred leiutama mastiksist ja klaaskiud pahtlist. Õigemini mastiks on juba all, muidu on asi üpris auguline. et kui oleks noaga kenaks siledaks lükkand selle ja siis klaaskiudpahtliga veel voolind ja tavalise pahtliga ja krunt + värv siis saaks suht kena ma arvan, aga probleem ongi et kas kiudpahtel võtab mastiksi külge või mitte Muidu peab kõik mastiksi lahti kakkuma sealt
Muidu plaanid ka muutunud vahepeal plaanisin mingit tagasihoidlikumat spoilaringi aga esialgu seda ei tule Põhipunn läheb siis audio ja sisu peale, no kindlasti ka väljast korda ja mootoril siis õlid ja asjad vahetada Eks aega on
Mõttetu töö!
Mastiks võta alt ära, tule osta Almelost (või mujalt) tiivakaarte rem. tükid ja tee asi korralikult!
Pärast tee klaasriidest spoilaring või mida iganes ja värvi auto üle!
Seejärel hakka audiot sisse panema!
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
tagumiste poritiiva äärtega koos ussitab sul ka pagassipõhi ära. Läbielatud värk. Alguses oli mul vasaku poolega jama, sai käepärastest vahenditest paik peale needitud (auk oli rusikasuurune, pärast lasin ikka pool pagassi rekalaga maha lõigata ja uue põhja koos tiivaäärtega panna. MKüümise hetkel avastasin, et teine pool hakkab sama moodi ussitama, ja auk pagassis oli juba poole rusika suurune (kuna auto sai odavalt ära müüdud, parandasin katusemastiksiga odavalt augu ära kah enne müüki loopis solki sisse ratta alt sealt august).
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
miski võtab autos voolu, nagu kui süüde väljas siis miski tõmbab aku tühjaks, ca nädalaga on aku nii tühi et piuksugi ei tee, ükski tuli ega miski ei tee "häält"
Oskab keegi öelda mis võib võtta voolu?
kunagi keegi kuskil foorumis soovitas võtta mingine ampermeeter ja siis see panna aku pluss klemmi ja juhtme vahele ning hakata ükshaaval kaitmeid välja kakkuma et teada saada mis voolu võtab, sellega on nii, et kas lihtsalt akul + juhe maha ja see ühendada ampermeetrisse vms ja ampermeetri teine ots aku + klemmi?
kas mingisugune suvaline mingi auto benanäidik ei sobi? nendel sama tööpõhimõte ju, olen ma sigulli benanäidikut kasutanud toas automaki taga näitamaks kui kõva tümm on
sest praegu suht jama nii et kui autoga sõitmine lõpetatud siis kapott lahti, uksed lukku, kapoti alt akujuhe maha ja kapott esimesse astmesse kinni, pärast sõitma minemiseks jälle kapott lahti, juhe peale jne
ja siis kesklukk ka ikkagi aegajalt jamab, kus kohas on volvol keskluku aju? äkki saab niiskust kuskilt või midagi, vahepeal ei tee korraga kõiki uksi ja luuke lahti vaid kõigepealt juhiuks ja siis mingiaeg hiljem teised uksed, pikad juhtmed?
Oskab keegi öelda mis võib võtta voolu?
kunagi keegi kuskil foorumis soovitas võtta mingine ampermeeter ja siis see panna aku pluss klemmi ja juhtme vahele ning hakata ükshaaval kaitmeid välja kakkuma et teada saada mis voolu võtab, sellega on nii, et kas lihtsalt akul + juhe maha ja see ühendada ampermeetrisse vms ja ampermeetri teine ots aku + klemmi?
kas mingisugune suvaline mingi auto benanäidik ei sobi? nendel sama tööpõhimõte ju, olen ma sigulli benanäidikut kasutanud toas automaki taga näitamaks kui kõva tümm on
sest praegu suht jama nii et kui autoga sõitmine lõpetatud siis kapott lahti, uksed lukku, kapoti alt akujuhe maha ja kapott esimesse astmesse kinni, pärast sõitma minemiseks jälle kapott lahti, juhe peale jne
ja siis kesklukk ka ikkagi aegajalt jamab, kus kohas on volvol keskluku aju? äkki saab niiskust kuskilt või midagi, vahepeal ei tee korraga kõiki uksi ja luuke lahti vaid kõigepealt juhiuks ja siis mingiaeg hiljem teised uksed, pikad juhtmed?
sa ei tee voltmeetril ja ampermeetril vahet? või siis bensiininäidikul ja ampermeetril? seljuhul lase parem kellegil asjatundlikumal inimesel see töö ära teha. Muidu ampermeeter läheb otse kaitsmepesasse, et näha, mis ahelas suured voolud on (teatud ahelates on väiksed voolud normaalsed). aku juhet ei ole eriti mõtet liigutada, juhul kui ei taha näha, palju voolude summa on.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist