Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 21 Mär 2008, 10:28

Tee ikka enne elekter korda :idea:
enne kui klaasriide ja kulmudega hakkad mängima.
Akuotste puhastamine on see kõige lihtsam asi ...
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Tags:

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 21 Mär 2008, 18:12

Kuna plussjuhtme juures oli kahest otsikust kokku aretatud üks siis aku küljes oli see tõesti kinni aga omavahel pold kinni. Nüüd siis sellega korras. Sai kontrollitud veel õlinormi ja oli pool alla miinimumi :?
Sai siis tanklast üks liiter õli ostetud ja juurde valatud,sai miinimumist tsips ülespoole ära, homme ehk tuleb osta teine liiter ka veel.
Õliks muidu SuperWay poolsünt 10w-40 :)

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 15 Mai 2008, 19:26

Teab keegi rääkida kas uuema aasta 440 kapott ja tuled istuvad sellisele vanemale?
uuemat mõtlen siis seda kus iluvõre kapoti küljes :D

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 09 Juun 2008, 19:49

A vahepealne uudis veel, et masinal siis üv läbi ja jääb seisma mõneks ajaks. Seoses sellega sain ta päris endale :P
Hakkan siis vaikselt ehitama teda :)

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 03 Juul 2008, 20:17

Kas klaaskiudpahtel võtab mingitmoodi mastiksi külge kinni? Sessuhtes et pole võimalust keevitamiseks ja seega peab tagumised poritiiva ääred leiutama mastiksist ja klaaskiud pahtlist. Õigemini mastiks on juba all, muidu on asi üpris auguline. et kui oleks noaga kenaks siledaks lükkand selle ja siis klaaskiudpahtliga veel voolind ja tavalise pahtliga ja krunt + värv siis saaks suht kena ma arvan, aga probleem ongi et kas kiudpahtel võtab mastiksi külge või mitte :D Muidu peab kõik mastiksi lahti kakkuma sealt :roll:


Muidu plaanid ka muutunud vahepeal :D plaanisin mingit tagasihoidlikumat spoilaringi aga esialgu seda ei tule :D Põhipunn läheb siis audio ja sisu peale, no kindlasti ka väljast korda ja mootoril siis õlid ja asjad vahetada :D Eks aega on 8)

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 08 Juul 2008, 19:24

isiklikult arvan, et vanemate mudelite esiots ja võre on märksa ägedamad kui uuemate omad on....

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 10 Juul 2008, 15:10

Mina kahjuks nii ei arva, väga kurb ilme on autol, ei meeldi :|

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 10 Juul 2008, 18:08

Corrado kirjutas:Mina kahjuks nii ei arva, väga kurb ilme on autol, ei meeldi :|

phäh volvo on igas olukorras ilus.olgu ta või katuse peal
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 16 Juul 2008, 02:43

nojah aga mulle meeldiks uuem esiots :D eks näis :) ei tee eriti plaane kuna see pole ainus auto mis minu hoole all :?

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 17 Juul 2008, 12:01

Corrado kirjutas:Kas klaaskiudpahtel võtab mingitmoodi mastiksi külge kinni? Sessuhtes et pole võimalust keevitamiseks ja seega peab tagumised poritiiva ääred leiutama mastiksist ja klaaskiud pahtlist. Õigemini mastiks on juba all, muidu on asi üpris auguline. et kui oleks noaga kenaks siledaks lükkand selle ja siis klaaskiudpahtliga veel voolind ja tavalise pahtliga ja krunt + värv siis saaks suht kena ma arvan, aga probleem ongi et kas kiudpahtel võtab mastiksi külge või mitte :D Muidu peab kõik mastiksi lahti kakkuma sealt :roll:


Muidu plaanid ka muutunud vahepeal :D plaanisin mingit tagasihoidlikumat spoilaringi aga esialgu seda ei tule :D Põhipunn läheb siis audio ja sisu peale, no kindlasti ka väljast korda ja mootoril siis õlid ja asjad vahetada :D Eks aega on 8)

Mõttetu töö!
Mastiks võta alt ära, tule osta Almelost (või mujalt) tiivakaarte rem. tükid ja tee asi korralikult!
Pärast tee klaasriidest spoilaring või mida iganes ja värvi auto üle!
Seejärel hakka audiot sisse panema! :idea:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 17 Juul 2008, 14:41

tagumiste poritiiva äärtega koos ussitab sul ka pagassipõhi ära. Läbielatud värk. Alguses oli mul vasaku poolega jama, sai käepärastest vahenditest paik peale needitud (auk oli rusikasuurune, pärast lasin ikka pool pagassi rekalaga maha lõigata ja uue põhja koos tiivaäärtega panna. MKüümise hetkel avastasin, et teine pool hakkab sama moodi ussitama, ja auk pagassis oli juba poole rusika suurune (kuna auto sai odavalt ära müüdud, parandasin katusemastiksiga odavalt augu ära kah enne müüki :D loopis solki sisse ratta alt sealt august).
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 20 Juul 2008, 00:07

siis peab käbe kogu pahna välja viskama ja hoolega relakat ja roostemuundit + krunti + värvi + mastiksit kasutama enne kui muud kohad ära roostetavad :D

eks näis nende tiivaäärtega veel, kui keevitus töötab saab teha, muidu mitte

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 21 Juul 2008, 21:29

täna sai siis volvoke taas sõitma, ühe esirehvi pumpasin täis ja teise vahetasin ära mingi suvaka vastu mis leidsin :D
aku laadisin ka täis ja nüüd käib nagu õige masin kunagi :lol:
Järgmine kord maale saan siis läheb 10L bena ka sisse ja saab korralikult sõita ning kaeda mis tegemist vajab :D

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 08 Sept 2008, 12:04

miski võtab autos voolu, nagu kui süüde väljas siis miski tõmbab aku tühjaks, ca nädalaga on aku nii tühi et piuksugi ei tee, ükski tuli ega miski ei tee "häält"
Oskab keegi öelda mis võib võtta voolu?
kunagi keegi kuskil foorumis soovitas võtta mingine ampermeeter ja siis see panna aku pluss klemmi ja juhtme vahele ning hakata ükshaaval kaitmeid välja kakkuma et teada saada mis voolu võtab, sellega on nii, et kas lihtsalt akul + juhe maha ja see ühendada ampermeetrisse vms ja ampermeetri teine ots aku + klemmi?
kas mingisugune suvaline mingi auto benanäidik ei sobi? nendel sama tööpõhimõte ju, olen ma sigulli benanäidikut kasutanud toas automaki taga näitamaks kui kõva tümm on :D
sest praegu suht jama nii et kui autoga sõitmine lõpetatud siis kapott lahti, uksed lukku, kapoti alt akujuhe maha ja kapott esimesse astmesse kinni, pärast sõitma minemiseks jälle kapott lahti, juhe peale jne :lol:

ja siis kesklukk ka ikkagi aegajalt jamab, kus kohas on volvol keskluku aju? äkki saab niiskust kuskilt või midagi, vahepeal ei tee korraga kõiki uksi ja luuke lahti vaid kõigepealt juhiuks ja siis mingiaeg hiljem teised uksed, pikad juhtmed? :D

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 08 Sept 2008, 12:08

sa ei tee voltmeetril ja ampermeetril vahet? :) või siis bensiininäidikul ja ampermeetril? :P seljuhul lase parem kellegil asjatundlikumal inimesel see töö ära teha. Muidu ampermeeter läheb otse kaitsmepesasse, et näha, mis ahelas suured voolud on (teatud ahelates on väiksed voolud normaalsed). aku juhet ei ole eriti mõtet liigutada, juhul kui ei taha näha, palju voolude summa on.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist