14. leht 27-st

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 11 Mär 2019, 13:32
Postitas Loff
Vahepeal läks juba meelest ära, et juhi turvavöö vahetasin ka ära siis kui miskit targemat peale paki ootamise teha polnud.

See narmendav osa, mis Maanteeameti onule ei meeldinud ja mis püüdis ka TÜV teostanud nooremapoolse mehe tähelepanu kuskil 3-5 sekundiks.
See on see koht, mis on turvavöö sissekeritud asendis täpselt B-piilari katteplastiku läbiviigu kohapeal. Kui hakkad vööd peale panema siis vead selle plastiku vastu kõvasti. Kui plastik kulub siis hakkab ka vööd närima.

Pilt

See B-piilari läbiviik sai vahetatud juba ammu aga näiteks hea tuua. Vasakul kulunud plastik ja paremal uus.

Pilt

Sissekulunud ava närib vöö serva ära.

Pilt

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 12 Mär 2019, 02:13
Postitas kiluo
Võibolla pole sama olukord, aga kas see volla turbo küljes sellist tulemust ei või kaasa tuua?

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 12 Mär 2019, 12:05
Postitas Loff
kiluo kirjutas:Võibolla pole sama olukord, aga kas see volla turbo küljes sellist tulemust ei või kaasa tuua?

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987


Ma ise ka veidi skeptiline selle vooliku osas. Aga minul on voolik vähe teises kuumusrežiimis võrreldes selle Toyota Supraga. Teiseks ma ei drifti selle Volvoga, ehk siis pööre läheb üle 4000 rpm väga harva ja seda ka lühiajaliselt. Modifitseerisin kuumaekraani ka nii, et kuumakoja ja pealetuleva õlitoru ning rõhukella vooliku vahel on ka kuumaekraan.

Natuke seedin veel ja võimalik, et võtan rõhukella ära, sest tundub, et õlirõhuga on kõik korras.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 16 Mär 2019, 22:02
Postitas Loff
Mõned päevad ringi vuranud autoga, tundub, et töötab.

Eile/täna leidsin ka aja, et VIDA/DICE töökorda saada ja vanad veakoodid ära kustutada ning ETM test ära teha.

ETM test näitas, et asi töötab. Ehk siis TPS 1 ja TPS 2 vaheline vahe on 0.47 nurgakraadi (lubatud 13 kraadi).

Ootamatult, hoolimata sellest, et auto pea kuu aega seisis, on kätte jõudnud aeg gaasiseadme esimeseks hoolduseks. Nii et tuleb sammud GazNetti seada.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 29 Mär 2019, 23:52
Postitas Loff
Tra, hakkab jälle pihta see VVT kamm. Muidugi gaasiga sõitmise lõbu ka - vahelejätmised ja lambda kamm.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Oh, ma ei viitsi enam. Karpaga 200-ne oli lux pill ikka.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 25 Nov 2019, 20:02
Postitas Loff
Igapäevaliikuri kohta kärab küll, mootor töötab päris normaalselt. Bensuga sõites 50-100km siis kustub armatuurist mootorituli ära. Gaasiga sõites hakkab jälle mingi aja pärast põlema. Kõige pikemalt olen saanud gaasiga pidevalt sõita, ilma, et mootorituli põlema hakkaks, kodunt Saaremaale - ~300km.

Muidu nagu ikka pool milkut läbi aetud auto.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 25 Nov 2019, 21:28
Postitas Iceman
Kas sa oled kindel, et süüdi on gaas kütusena? Pakun pigem, et gaas toob lihtsalt probleemid esile, mida bens varjata suudab veel ja see pool milli on juba selle mootori lagi. Kas oled Gaznetile ka need mured ette kandnud?

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 26 Nov 2019, 11:10
Postitas Kristjan
Tasub Gaznetis muret kurta. Äkki näkkab. Minu 900-l kulus mitu aastat (Gaznetis paigaldatud seade), enne kui sattus seal samas korralise hoolduse käigus ühe prillidega tehniku kätte. Tema seadistas süsteemi nii, et lambda tuli ei süttinud enam. Varem süttis tuli peale 50-100 km sõitu ja andis vale küttesegu vea. Bensiiniga sõites seda viga polnud. Varem oli üritatud iga hoolduse käigus seadistada ja alati aetud vana auto, kehvade küünalde, jagaja, juhtmete jne kaela. Tuli välja, et saab küll, kui õige tehniku otsa satud. Auto oli sõitmud ca 500-600 tuhat, sellest minu käes üle 200 tuhande põhiliselt gaasiga. 1. põlvkonna seade oli juba enne ostu peal, nii et ilmselt oli enne ka gaasi tunda saanud. Aga eks 900-ne on vähe rohkem rauast auto ka.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 26 Nov 2019, 13:51
Postitas Loff
Iceman kirjutas:Kas sa oled kindel, et süüdi on gaas kütusena? Pakun pigem, et gaas toob lihtsalt probleemid esile, mida bens varjata suudab veel ja see pool milli on juba selle mootori lagi. Kas oled Gaznetile ka need mured ette kandnud?


Ma lähitulevikus lähen gaasiseadme hooldusesse siis kurdan neile jälle.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 27 Nov 2019, 09:07
Postitas sanderk
Mul ka peaaegu Identne masin gaasiseadmega. Annab samamoodi veateateid. levautogaasis seadistati ühte ja teist ja tibake läks paremaks. Olen nüüd enne igat sõitu reduktori reguleerimiskruvi keeranud teadmata mida täpselt teen ja tundub, et olen õigele seadistusele suht lähedale jõudnud. Veateateid saab ühekäe sõrmedel juba kokku lugeda :D

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 13 Jaan 2020, 13:53
Postitas Loff
Enne eelmise aasta lõppu käis auto gaasiseadme hoolduses, kuna ise ei saanud minna siis käis autoga hoolduses naine.
Tagasiside oli midagi sellist, et kuna vigu oli nii palju siis ei jõutud kõiki läbi käia ja soovitati uuesti diagnosti minna.
Midagi seal ära tuuniti, sest siiamaani (5-6 paagitäit gaasi) pole mootorituli põlema läinud, auto käib paremini edasi ka ning gaasi kulub vähem.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 13 Jaan 2020, 19:15
Postitas Iceman
Saavad küll, kui tahavad :D.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 26 Okt 2020, 22:46
Postitas Loff
Kuradi peldik!

Juunis otsustas auto teha nii:

Pilt

Õnneks juhtus see Rakvere Vaala keskuse (Tööriistamsrketi) parklas. Sealt sai kiire remondi jaoks tarviliku - jahutusvedelikku ja võtme, et voolikulkamber lahti/kinni saada.

Asja uurides tundus, et aja jooksul oli lõdviku klambri juurest lõdvik katki läinud. Otsast noaga jupp maha ja sai koju tagasi liikuda.

Pilt

Teel koju aga hakkas iga umbes 10 km tagant jahutusvedeliku taseme hoiatustekst põlema. Jahutusvedelikku peale kallates avastasin, et kui jahutussüsteem on rõhuall immitseb radika otsavannist jah. vedelikku välja - otsavannis mõra.

Kodus nina laiali ja radika vahetus.

Pilt
Pilt

Oli vist reede ja millegi pärast oli kiiresti autot jälle vaja. Tuli meelde, et naaberküla taluniku pojal oli juppideks toodud P2 V70, automaat. Sealt sain terve radika.

Pilt

Umbes kuu hiljem täitus autol pool milkut.

Pilt


Aga peldik on ikkagi.

Nimelt, ma hetkel ei mäletagi, kas see jama hakkas enne redika vahetust või vahetult peale, turbiin hakkas väristama. Seda harva aga ikkagi. Kiired ajad ja polnud aega süveneda ning asjaga tegeleda.
Ühel kuumal suvepäeval andis auto teada, et tahab kastile hooldust saada ja ega palju ei möödunudki, kui turbiin lõpetas lukustumise. Peale seda autoga ei sõitnud, ainult maja eest jalust ära maja taha. Ikka kiired ajad.
Mõni nädal tagasi oli aega, et autole arvuti sappa panna ja uurida asja veidi lähemalt. Autot käima pannes oli asi kohe selge - kasti pump tegi häält, auto liikus mõned meetrid ja siis kadus vedu ära, ehk siis turbiini luku katted maas ja see sodi filtri umbe tõmmanud ning kast ei saa õli kätte. Õlitase oli kontrolliall kogu aeg ja tase normis.

Nüüd ta siin seisab ja ootab kevadet, sest autotõstuk on ikka lapiti käru peal ja pole kuhugi (veel, sest selles hoones on asjad sees, millede varjualust veel ei ole) üles panna ning külili poris seda kasti alt ei viitsi võtta.
Sõpru Hõbenoole ajast on, kes aitaksid aga hetkel pole aega tegeleda selle teemaga, pere kasvab kogu aeg ja vaja lastele tube ehitada.

Valge 700-ne on praegu igapäevaautoks kuni lume soolamiseni, siis jääb ainukeseks talvel liikumiseks naise Opel, mida pidevalt narritud aga näe, ainuke masin, mis talvel sõidab ptüi-ptüi-ptüi.

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 26 Okt 2020, 23:35
Postitas taavi
pilte ei näe :)

Re: Loff'i Hõbekihar

Postitatud: 26 Okt 2020, 23:41
Postitas Loff
taavi kirjutas:pilte ei näe :)

Nüüd peaks korras olema.