Allani S60 T5 Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Väga ilus
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Nagu juba eelnevalt ka mainisin, siis väga ilus ikka! Vaat, et tumedaks ei värvi
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Ma eeldan, et oled oma õppetunni saanud selle mustax värvimise teemal
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Veljed on ühed ilusaimad Volvo valikust (ühed isiklikud lemmikud). Ja auto ise on ka super. Aga something nagu pole see... vbla punase auto ja hõbedase velje kombo. Eelmise veljega tundus agressiivsem. Aga see on ainult minu arvamus, so nevermind .
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Aitüma.
Ja Markku, ei ole tumedatest velgedest üle saanud, lihtsalt üritan olla mitmekesisem. Mine tea, vb hakkab hõbedane ka meeldima
Lisan siia ühe ägeda retrohõngulise video Saksa tuunijalt MR Sweden, kes tegi 2000-ndate alguses Challenge võidusõiduautost inspireeritud tänavasõiduvariandi (umbes, nagu mina olen eesmärgiks võtnud)
https://www.youtube.com/watch?v=1Twi3qCvQcs
Ja Markku, ei ole tumedatest velgedest üle saanud, lihtsalt üritan olla mitmekesisem. Mine tea, vb hakkab hõbedane ka meeldima
Lisan siia ühe ägeda retrohõngulise video Saksa tuunijalt MR Sweden, kes tegi 2000-ndate alguses Challenge võidusõiduautost inspireeritud tänavasõiduvariandi (umbes, nagu mina olen eesmärgiks võtnud)
https://www.youtube.com/watch?v=1Twi3qCvQcs
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Iceman kirjutas:Aga something nagu pole see... vbla punase auto ja hõbedase velje kombo. Eelmise veljega tundus agressiivsem. Aga see on ainult minu arvamus, so nevermind .
Velje värvi osas pigem minu arvates just teistpidi, et see OZ hall ei läinud punasega kohe üldse. Praegune nagu vähe parem.
Aga Nebulad teeks ise kahes toonis.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Pole jõudnud veel kõike läbi lugeda aga väga tore pill sul Allan!
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Aitäh.
Vahepeal on üht-teist toimunud. Sügisepoole hakkas throttle position vigu pilduma ja mõningase veaotsingu järel paistis, et ETM on hapuks läinud, kuigi ETM test andis ideaalsed tulemused. Võtsin hypnolt ETM-i, sõber tegi klooni ja toimib kenasti.
Suvest alates oli visanud ka VVT solenoidi viga, aga sõites kuidagi ei avaldunud. Kuumast peast läks solenoidi takistus liiga suureks ja see ei meeldinud autole. Külge läks uus originaalsolenoid ja kuna vanemat tüüpi enam ei pakuta, tuli osta uuema mudeli oma ja pistik ära vahetada.
Roolivõimendi paak oli paiste läinud ja lekkima hakanud, läks uus originaalpaak külge ja uus õli sisse.
Natuke tuuningut tegin ka. Pikalt on kripeldanud, et vedrustust võiks veidi jäigemaks saada, seega panin külge BC Racing BR coilid, jäigemate esivedrudega. Kõrguse jätsin eelmise vedrustusega samaks ja sättisin jäikuse tänaval sõitmiseks paika: pehmemast asendist ees 14 klikki ja taga 22 klikki. Sellest pehmema poole oli auto õõtsuv ja vetruv, aga nüüd tundub üsna jäik. Kindlasti pole nii mugav kui Bilstein B8 ja Heico vedruga, selles mõttes oli eelmine komplekt ebatasasel teel mõnusam. Lisaks, kui tegemist oleks igapäevasõidukiga, siis häiriks coilide juures ka uniballide poolt tuppa tulev müra. Õnneks pole tegemist igapäevasõidukiga ja eelnev pole kurtmine, vaid lihtsalt tähelepanek. Camber poldid jätsin külge, saab lisaks camber platedele sealt ka kallet keerata.
Tänaval sõitmiseks tellisin rehvid ära, Westlake Sport RS, nö kõvema seguga tänavaslikk, mida driftijad kiidavad, treadwear 240 vs Kumho 180. Eks näis, kuidas toimivad.
Tartu IA-s sai sillad paika ja tehtud ka kerge poleerimine, misjärel läks selga Malco Paint Sealant. Tatine ilm määris auto kohe ära, seega on ette näidata ainult üks pilt telefonist:
Vahepeal on üht-teist toimunud. Sügisepoole hakkas throttle position vigu pilduma ja mõningase veaotsingu järel paistis, et ETM on hapuks läinud, kuigi ETM test andis ideaalsed tulemused. Võtsin hypnolt ETM-i, sõber tegi klooni ja toimib kenasti.
Suvest alates oli visanud ka VVT solenoidi viga, aga sõites kuidagi ei avaldunud. Kuumast peast läks solenoidi takistus liiga suureks ja see ei meeldinud autole. Külge läks uus originaalsolenoid ja kuna vanemat tüüpi enam ei pakuta, tuli osta uuema mudeli oma ja pistik ära vahetada.
Roolivõimendi paak oli paiste läinud ja lekkima hakanud, läks uus originaalpaak külge ja uus õli sisse.
Natuke tuuningut tegin ka. Pikalt on kripeldanud, et vedrustust võiks veidi jäigemaks saada, seega panin külge BC Racing BR coilid, jäigemate esivedrudega. Kõrguse jätsin eelmise vedrustusega samaks ja sättisin jäikuse tänaval sõitmiseks paika: pehmemast asendist ees 14 klikki ja taga 22 klikki. Sellest pehmema poole oli auto õõtsuv ja vetruv, aga nüüd tundub üsna jäik. Kindlasti pole nii mugav kui Bilstein B8 ja Heico vedruga, selles mõttes oli eelmine komplekt ebatasasel teel mõnusam. Lisaks, kui tegemist oleks igapäevasõidukiga, siis häiriks coilide juures ka uniballide poolt tuppa tulev müra. Õnneks pole tegemist igapäevasõidukiga ja eelnev pole kurtmine, vaid lihtsalt tähelepanek. Camber poldid jätsin külge, saab lisaks camber platedele sealt ka kallet keerata.
Tänaval sõitmiseks tellisin rehvid ära, Westlake Sport RS, nö kõvema seguga tänavaslikk, mida driftijad kiidavad, treadwear 240 vs Kumho 180. Eks näis, kuidas toimivad.
Tartu IA-s sai sillad paika ja tehtud ka kerge poleerimine, misjärel läks selga Malco Paint Sealant. Tatine ilm määris auto kohe ära, seega on ette näidata ainult üks pilt telefonist:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- blade fiery
- Kõva postitaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 22 Okt 2016, 15:56
- Asukoht: rakvere
- Kontakt:
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Sai kah oma silmaga lõpuks autot nähtud see nv viru Jaagupi läheduses . Väga kena pill ja see hääl (Y) !!!
That guy impressed me and i am not easily impressed. WOW a Blue car. Homer Simpson
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tean kiita seda Malco paint sealantit, need krobelised mitte värvitud plastikud paneb ka ilusti läikima, eriti oli tunda xc70'l millel plastikud päikese poolt puretud olid. Nebulad näevad ikka volvo all eriti silma paitavad välja.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
T-vitamiin:
Viimati muutis silf, 12 Juul 2017, 17:54, muudetud 1 kord kokku.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Aitüma. Nagu teravam silm juba täheldas, sattusid Nebulate peale 140 treadwear rajarehvid Federal RS-R 245/35R18, seega 235/40R18 Sport RS-id jäävad Heicodega tänavale. Esialgu. Tegelikult tahaks jooksukingadeks leida mingid kerged "18 tolli Superleggera" stiilis veljed, aga kahjuks järelturul neid ei eriti liigu. Vihjed on muidugi oodatud
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Heicod koos uue tänavarehviga said alla, flantsi jäi ette 15mm ehk ET23, taha 7mm ehk ET31. Hetkel veidi rub-ib, peaks korra veel rulliga üle käima ja/või esitiiba väljapoole tõmbama.
Rehviks tuli tellitud Westlake Sport RS asemel hoopis Goodride kirjaga toode, pidi olema täpselt sama asi. Igatahes, tundub hea rehv küll ja 240 treadwear võiks tänaval ka mõnda aega kesta.
Mõned telefonipildid mustast autost, nagu ikka:
Vasakul (all) siis 235/40R18 Sport RS, paremal 245/35R18 RS-R. Miskipärast upload keerab püstised pildid kõik külili
Oli vist mingi ütlus, et ühel daamil pole kunagi liiga palju kingi:
Rehviks tuli tellitud Westlake Sport RS asemel hoopis Goodride kirjaga toode, pidi olema täpselt sama asi. Igatahes, tundub hea rehv küll ja 240 treadwear võiks tänaval ka mõnda aega kesta.
Mõned telefonipildid mustast autost, nagu ikka:
Vasakul (all) siis 235/40R18 Sport RS, paremal 245/35R18 RS-R. Miskipärast upload keerab püstised pildid kõik külili
Oli vist mingi ütlus, et ühel daamil pole kunagi liiga palju kingi:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Nende rehvidega Opentrackile ka?
Peaks ka see aasta ära proovima.
Peaks ka see aasta ära proovima.
S40 T4 HX35
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
wackou kirjutas:Nende rehvidega Opentrackile ka?
Peaks ka see aasta ära proovima.
Federalid jäävad sellel suvel raja jaoks.
18.06 Läti OT on kindlasti kavas, A24 plaan pole veel paigas, palju just OT-le jõuan, aga kindlasti sinna niisama sõitma satun.
Proovi muidugi, eriti vinge on just Läti OT, Rasmus lubas ka oma punasega kohal olla.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist