2. leht 4-st

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 16 Jaan 2019, 18:15
Postitas Iceman
fic kirjutas:
PorisedRattad kirjutas:Siit saab paremat aimu selle palgi osas : https://youtu.be/hDOmTBEx5S8
Sisuliselt mõte on lume tõmbamine tee rööpasse, kus siis auto ta oma raskusega kokku jälle surub. Lund otseselt ei eemaldata vaid liigutatakse ta tee keskelt rööpasse. Palk on auto küljes selle sama veniva köiega, et kui jääb mingi kännu või kivi taha kinni, siis autot ei lõhu.


Tuli meelde see Top Geari video :)
https://www.youtube.com/watch?v=cnifqA_IBZg&t=13s

See asi töötab. Ise sügan samamoodi 600m lõiku valla puhastatava teeni. Mul küll veidi jämedam kuusepalk, mis oma raskusega juba enda alla eriti lund ei lase.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 17 Jaan 2019, 08:17
Postitas PorisedRattad
fic kirjutas:Tuli meelde see Top Geari video :)
https://www.youtube.com/watch?v=cnifqA_IBZg&t=13s


Õnneks kiirused ei lähe nii suureks. Pealegi, siis see palk ei töötaks ka :wink:

Iceman kirjutas:See asi töötab. Ise sügan samamoodi 600m lõiku valla puhastatava teeni. Mul küll veidi jämedam kuusepalk, mis oma raskusega juba enda alla eriti lund ei lase.


Ehk avaldad, et mis sul selle kuusepalgi gabariidid on ? Ma ise vaatasin ka et nati kerge kuid teeb hetkel oma töö ära. Iseeenesest võiks olla raskem, kuid võtaks siis juba konkreetse puu maha, mis vastaks samale gabariidile, mis sul on.


Naise autole köit otsides avastasin ühelt saidil suht hea hinnaga veniva nailonköie. 6 meetrine 8 tonnise katkemisjõuga köis on 30 eurot. Venivus kuni 30% . http://ripptelk.ee/?product=kineetiline ... is-20mm-6m . Käisin lausa nelja järel - tegin tööl suu lahti ja kohe oli tahtjaid veel.
Seeklid peab kahjuks ise juurde ostma, aga see on juba rohkem levinud kaup. On ka pikemaid olemas.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 17 Jaan 2019, 08:49
Postitas Iceman
Palk on minul ca 25..30cm läbimõõduga kuusk. Ja neid venivaid köisi saab 4x4 foorumist ka täitsa vabalt telest tuntud matkasellide käest - sinu valitud parameetrite järgi (valik suurem). http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t ... &start=315

Kätte saab Tallinnas Kristiine kandist.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 17 Jaan 2019, 09:47
Postitas PorisedRattad
Iceman kirjutas:Palk on minul ca 25..30cm läbimõõduga kuusk. Ja neid venivaid köisi saab 4x4 foorumist ka täitsa vabalt telest tuntud matkasellide käest - sinu valitud parameetrite järgi (valik suurem). http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t ... &start=315

Kätte saab Tallinnas Kristiine kandist.


Seda postitust ma olen näinud. Hinnad on kirved.
Nelja köie pealt ma oleks pidanud 40 eurot lihtsalt juurde maksma :roll:
20 mm 6m 7791 40,00

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 17 Jaan 2019, 10:06
Postitas allan
Noorukina sai isa Sierraga raudteerelssi lohistatud, et mitte käsitsi lund rookida.
Kui õigesti mäletan, siis üks köis oli teisest veidi pikem, vedas lume ühele poole ja tagasi tulles teisele poole teed.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 17 Jaan 2019, 12:05
Postitas PorisedRattad
Isegi keegi FRK grupp müüb uusi liipreid 30.- tk.
http://frk.ee/hinnad/

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 06 Veebr 2019, 10:39
Postitas PorisedRattad
Veel üks näide suure väändemomendi ja nelikveo kasutamisest. 2018 hilissügisel tehtud. Kivid olid vajalikud raskused mätaste eemaldamiseks. Kruusa tee peal töötas väga hästi ilma kivideta.
https://www.youtube.com/watch?v=cBs3Y_LBb8M

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 06 Veebr 2019, 16:15
Postitas Loff
Oota, see oli Sul manuaalkastiga?

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 06 Veebr 2019, 17:11
Postitas Keic
Esimeses postis kirjas siiski, et tomat on mootori ja rataste vahel.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 06 Veebr 2019, 22:04
Postitas Loff
:mrgreen:

Pilt

Ise sõidan ka tomatiga aga, mis sa teed.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 07 Veebr 2019, 07:33
Postitas PorisedRattad
Loff kirjutas::mrgreen:

Pilt

Ise sõidan ka tomatiga aga, mis sa teed.

Väga hea pilt :lol:

Selliste tööde puhul oleks kindlasti manuaalkast parem, aga kodu-töö-kodu trassil on automaat ikkagi mugavam.
Ja arvestades palju ma mingeid raskeid asju olen sikutanud selle autoga, siis manuaal kastiga oleks vast ammu sidur juba läinud :o

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 07 Veebr 2019, 17:10
Postitas Loff
Eks tuleb osata kasutada. Raskust vedades "L" peal,et ei tekiks kastil tahtmist proovida järgmist käiku.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 07 Veebr 2019, 21:21
Postitas marek555
Kasutan samaks otstarbeks 20X15 prussi-ehituskobad sisselöödud ja köis karabiinidega küljes. Teeb väga hea töö, kui ei ole sulalumi. Veduriks mul küll Grand Vitara II. Kui kiirus õige tekib prussi ette lumest kolmnurk ja lumi läheb mõlemale küljele. Tee riigimaanteele ca 80 m. Kuna maanteel kehv ringi keerata tõmbasin ka naabrimehel kaks korda õuest läbi. Ta mõtles nädal aega, et mis aparaadiga see lumi lükatud on-jälgi ju ei jää. Kui esimest korda katsetasin oli töö lõppedes kerge sidurikärsakas ka tulemuseks. Edaspidi olen kasutanud aeglustit-siis ei ole kärsakat täheldanud.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 08 Veebr 2019, 07:30
Postitas PorisedRattad
Loff kirjutas:Eks tuleb osata kasutada. Raskust vedades "L" peal,et ei tekiks kastil tahtmist proovida järgmist käiku.

L valikut mul pole, saan ise käike valida, ikkagi geartronic :wink: . Valikuks on sellistel puhkudel alati esimene. Muidugi müts maha kasti aju programmeerijatele, sest kõikides autodes kus ma olen sõitnud, ei ole ma veel kohanud mootori koormuse järgi käiku vahetavat atm kasti. Kui Volvol on ikka koormus taga ( nt. teine auto slepis või käru), siis valib päris hoolekalt käiguvahetuse pöördeid. Kui üks kaubik oli köiega taga, siis kiirendamisel lasi ikka 3.5k pöördeni ja siis pani alles järgmise.
marek555 kirjutas:Kui esimest korda katsetasin oli töö lõppedes kerge sidurikärsakas ka tulemuseks. Edaspidi olen kasutanud aeglustit-siis ei ole kärsakat täheldanud.

Paraku jah, manuaali sidurile on selline tegevus päris karm.

Re: Tööloom XC70 2004

Postitatud: 18 Veebr 2019, 08:03
Postitas PorisedRattad
Talvine klõps ka. Esimest korda sai siis lumes läbivust proovida ja jäin ka esimest korda kinni :o . Üllatus oli kui autost tahtsin välja tulla, siis pidin uksega lume eest ära lükkama. Minekut tal jagus küllaga, aga probleemiks sai XC kikkis nina, mis lükkas lume kõhu alla kokku ja istusin kõhu peal kinni. Ilmselt oleks suurema kiirusega saanud rohkem möllata, aga sellises lumes suure kiirusega oleks juhitavus küsimärgi all olnud.
Lumi oli kihiti erinev, pool oli pulber, pool vana vajunud kõva lumi.
Jään sellise läbivusega igati rahule !

image000013.jpeg