Midagi üleliia põnevat just lisada pole, sest endiselt pole muude autode kõrvalt jõudnud midagi ette võtta selle V70 põnevamaks tegemiseks.
Samas aga hea ikka kirja panna, et pill alles ja toimiv ja mis vahepeal toimunud.
Eelmisel sügisel sai tavapärase hoolduse ning sel suvel nüüd jõudis lõpuks kätte roolilati lõpuboss elik nüüd lekkis õli juba päevadega tühjaks.
Beriti suveauto oli veel kasutuses ja seega väga ei kiirustanud, aga nüüd talv käes ja oli Volvol vaja see asjaolu ka korda saada.
Panin Remmonisse aja ning auto juba käes ja toimib. Ilmselt peab siiski ka roolivõimuõli jaoks uue anuma hankima, sest selle liitekohast on vist ka leke.
Eks siis hangib.
![Pilt](https://live.staticflickr.com/65535/51657359231_2560b2c846_z.jpg)
Viimase talve ja kevadega on mustast autost ilmastiku mõjul saanud sitikasinine auto. Nühkisin veidi maha ja saab musta ikka kätte ka,
pildil see keskvasakul asuv must laik.
Et vahepeal olen oma värvitööde tegemisel nagunii ka poleermasina kasutamise oskused omastanud, siis ilmselt millaski võtab Volvo ette,
teeb korraliku puhastuse ja käib ka masinaga üle. Ning mine tea, äkki hakkab ka välimuselt midagi põnevamaks muutuma, kuigi mul isiklikult
on selle autoga olnud suhteliselt love-hate suhe. Kui iga päev ei pea sõitma, siis on vahelduseks mõnus mugav, muidu aga liiga tundetu fiiliga
ja kui istun sellest näiteks oma Mazda MX3 või Golf 3 GTi-sse, siis on tunnetuse vahe ikka oluliselt tunda. Olgu, need kaks ongi väiksed, kerged
ja konkreetsemad masinad, kuid ka Beriti GS300 on V70 samas suuruseklassis ning mõnus (kindlasti mängivad viimase puhul rolli ka BC reguleeritava
jäikusega coiloverid). No igatahes, hetkel olen love-faasis ja mingid ideed peas jälle kerivad. Iseasi kas või millal nende teostamiseni jõuan.
Lõpetuseks üks niisama üldplaaniline pilt kah.
![Pilt](https://live.staticflickr.com/65535/51658225870_feb2ef843e_z.jpg)