kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Liivo
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 14 Mär 2017, 18:29

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas Liivo » 02 Apr 2017, 09:03

kalibriis kirjutas:Nii, nüüd said vahetatud ka eesmine ja tagumine mootoripadi, kuid suurt vibra ei vähenenud, ilmselt need vanema tüübi D5-d tahavad ikka traktorite ees mütsi maha võtta. Teisalt võibolla harjusin liialt ära BMW vaiksusega, kuid see oli ka kahjuks ainuke hea külg selle auto juures :D


Miks siis BMW X 5 valinud :D

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas Mario_L » 02 Apr 2017, 10:27

kui lüüa kokku summad, mis 5-seeria oskab ära võtta, siis X5 puhul korruta need kahega või tõmba timeframe 2x lühemaks. Sest X5 laguneb kiiremini ja seal on tükid kallimad. :D :D
Volvo on säästupill nende kõrval... :P
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 03 Apr 2017, 21:41

True dat. Samas ei saa öelda, et uuemad Volvod sama palju ei laguneks, kuid point oligi selles, et bmw puhul ei olnud isegi kasutatud juppe eriti saada ning kui oli, küsiti nende eestki ulme raha. Mul ka juba omajagu tähelepanu nõudnud volvo, kuid kui juppe saab alates 15€-st siis läheb tuju kohe paremaks. Hetkel sain lõpuks papsi abiga keele ära vahetatud ja mõned külmjooted parandatud armatuuris. Seega elektri poolelt on jäänud veel airbagi andurid ja see yaw andur. Mehaanilise poole pealt tuleb ilmselt tähelepanu pisut pöörata pidurivõimendile, kuna pedaal on pisut imelik ja sisiseb vahepeal, õnneks lammarid küsivad kuskil 50 euri selle eest, niiet lebo. Sellega tegelen ilmselt kiiremas korras ja mai kuus proovin vabaneda airbagi tulest ning väsinud roolist.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 11 Apr 2017, 22:46

Vahepeal sai huvitav asi läbi elatud, nimelt pidur vajus põhja ära ning saingi lahti piduri peasilindrist. Kuna see vidin pidavat olema üsna nõrk koht Volvodel, otsustasin uue panna ning lammutustega mitte riskida. Aga see oli ainult pool võitu, kuna vaakumvõimendi läks ikkagi lammari oma ning üllatus üllatus, mehed panid kõik kokku ja pidurit tuli kahe jalaga vajutada, lähemal uurimisel sai selgeks, et võimendi lekib. Seega tuli terve töö uuesti teha ja teisel korral sain õnneks toimiva. Enda vaakumpumba vahetasin välja seetõttu, et see õlileke oli juba võimendi membraani ära söönud ning kui pidurit vajutasin, jäi pedaal sisisema. Nüüd sai siis suur töö tehtud ja kõige selle juures juba kokku siis kolmandat korda piduriõli ära vahetatud :D Väiksematest võitudest rääkides sain lõpuks konsooli tuled ka vahetatud, peaks mainima, et see oli üllatavalt lihtne ettevõtmine. Konsool käis ära maks 10 minutiga. Käigukangi ümbris eemale, käik D-sse, neli torksi lahti, natuke meelitamist ja voilaa. Tulukesed olid kõik keeratavad ja lihtsasti asendatavad, raadios kokku 10 ja kliima plokis 5 vist. Vanad pirnid tuli lihtsalt pesast välja nokkida ja asemele panin sarnased pikkade jalgadega pirnid, mis oomi ebayst sain. Jalakesed tuli läbi aukude lükata ja ümber pesa mähkida nagu eelmised pirnid. Läbimõõdult olid minu järelturu omad veits väiksemad, kuid ei saa aru, et nad vähem valgustaks, pealegi originaal tulukesed pesaga maksavad 5$ tükk, ma sain 20 tükki 6-e euroga :D

Btw unustasin viimane kord rääkida oma armatuuri külmjootest, nimelt viga seisnes selles, et mul aegajalt läks käsipiduri tuli põlema ja hakkas pinisema. Küll sai üle joodetud protsessorid ja kolm tulukeste mikroskeemi. Lõpuks tuli välja, et külmakas oli kohe pistiku juures ning üks toide oli puudulik. Hetkel katsetame ka seda Yaw andurit üle joota, kuid ei taha lootusi liiga kõrgeks ajada, kuna erinevalt teiste juttudest ning kogemustest on minu plokk jumalast ilus, pistik nagu uus ja sisemus lausa läigib, kui sensor ise kööga on, siis tuleb ikkagi andurit otsima hakata. Praegu juba otsin neid esimesi crash andureid ja üllataval kombel on see täis defitsiit, sest olen läbi helistanud lisaks lammutustele ka kõik üksi hakkajad ning kõik väidavad, et "pff see läks pm kohe ära", kuigi foorumis pole nagu näinud, et see mingi raske tüüpviga oleks. Ebays on 50-80€ tk kuid uus on 340€ :D niiet äkki joppab ja saan ikkagi Eestist, kuna nendele 50 euristele ebay omadele läheb hoobilt 30 doltsi transport otsa.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 17 Apr 2017, 23:11

Sain lõpuks airbag-i tule kustu, selleks tuli ebayst riski peale kaks sama välimusega andurit tellida 50€ tk. Olenemata sellest, et koodid minu omast täiesti erinesid, panin külge, kustutasin vead ning hopsti, olemas. Kuigi hoiatan, et kuigi nad asuvad väga hõlpsas kohas ning on kergesti ligipääsetavad, siis poldi pead on all pool ja ilmselt täiesti kinni roostetanud, mina igatahes lõikasin lõpuks nad relakaga ettevaatlikult küljest, kuna ropud sõnad said juba otsa võtmega meelitamisest :D Ühtlasi sain aega VIDA lõpuks järgi panna ning sai automaat päevasõidutuled aktiveeritud, mis viimastel aegadel juba pisut ärritama hakkas, kuna isegi mu tööautol (98 focusel) lülituvad automaatselt sisse :D Seega hetkel tõsiselt võetavatest puudustest jäänud YAW andur ning see käigukasti nõks. Lähipäevil lähen ühte ettevõttesse uut hüdraulika plokki katsetama, juhul kui see selle nõksu elimineerib siis teen kaupa ja rahakotti saab jälle paar koid juurde kolida :)
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas paikas » 18 Apr 2017, 08:34

Mis sa sellest tuledenupust üldse kiskuma pead? Mul koguaeg sisselülitatud aendis, ehk tuled põlevad koguaeg, hakka tead pimedas ümber lülitama, et kaugtuled ka toimiks, tüütu ju. Ma saaks aru, kui saaks näiteks ainult udukad või ilma tagumiste tuledetta päevakad põlema, siis oleks asjal pointi, sellepärast saangi täitsa inimestest aru kes käinud küsimas, et kas saad päevakate lülituse välja lülitada vidaga.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 22 Apr 2017, 10:54

No mina ei viitsi küll igakord neid välja sisse lülitada, kuna (vähemalt minu autol) kui jätta "tuled sees" asendisse ja süüde välja võtta, jäävad pargid põlema, ühe korra jooksis akugi pea et kotti seepärast.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas Traktorist » 22 Apr 2017, 12:49

Kas uuematel vollidel enam tulelüliti küljes seda kruvikest pole millega saab autom.tuled tekitada?
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 24 Apr 2017, 15:02

Traktorist kirjutas:Kas uuematel vollidel enam tulelüliti küljes seda kruvikest pole millega saab autom.tuled tekitada?


Ei ole kahjuks :( Ise ka lootsin sellele alguses.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas allan » 24 Apr 2017, 15:18

Sellel peaks saama Vidast ise lülitada, päris uuematel esinduse softiga.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 24 Apr 2017, 15:24

Tahaks vahepeal siia foorumisse ropendada ka, ühesõnaga praegu on mul siis käsil see käigukasti jebla. Alustame siis sellest, et palun hoidke kõik väga kaugele sellisest kohast nagu Transrem või DIA või misiganes nad seal Tartu kaenlaaugus ka ei oleks. Saatsin siis laiali emailid erinevatele automaatkäigukastidega tegelevatele ettevõtetele ning kõige enesekindlama ja soodsama pakkumise tegi Transrem OÜ, öeldes, et see D-ga pauk tuleb 100% hüdraulika plokist, tuleb liht solenoidid ära vahetada ja 500€ on mure unustatud. Viisin masina sinna, venitasid neli päeva ja kui kätte sain oli viga täpselt sama uhkelt alles, kuid nüüd peale solenoidide vahetust ja rõhkude näppimist läksid ka teised käigud paigast ära. Nad ütlesid, et ära pabista, käigukast peab adapteeruma ja võtab vahest kuni 1000km aega. Kuradi loll jutt, tegin nii boschi kui ka vidaga ise adaptsiooni ära ja 3ndalt 4ndale vahetust ikka enam normaalseks ei saa. Siis ei saanud neid enam kätte ja kui raha tagasi nõudsin, siis paluti auto ära tuua oote järjekorda. Igatahes see kogu värk ajas mind nii närvi, et oma tervis loeb rohkem kui 500€ ning iga nädal paidest tartusse sõita ühe veaga pole ka jõudu lõpuks, sest kui nad esimese korraga seda lõpuni ei suutnud lahendada, siis vaevalt nad ka teisel korral rohkem pingutavad.

Läksin ma siis seda teed, et lasin järgmisel ettevõttel tutika ploki panna 1000€ eest ja mis te arvate, kas viga kadus ära? EI. Täiesti p****s lihtsalt ning tagatipuks hakkab nüüd see firma ka veiderdama, et las ta adapteerub veits ja siis vaatab edasi. Neil oli sama jutt, et see on 100% hüdraulikaplokk jne, aga si****i. Seekord võitlen lõpuni liht, pangu mu vana plokk tagasi peale ja tehku sama raha eest käigukast korda või andku raha tagasi ning tõmban natuke hinge vahepeal. Enne ma seda teist firmat ei nimeta, kui asi lõpuni aetud, kuna ehk laheneb asi siiski hästi ning ei taha asjata anti reklaami teha.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 05 Mai 2017, 08:29

Siit see antireklaam siis tuleb, ühesõnaga viimane koht kus sai närve kulutamas käia oli siis Vändra külje all MT Autokoda OÜ, kus käis mulle ploki pähe määrimine väga kähku, et jaa jaa 100% selle viga, neid ei ole mõtet taastada jne. Helistas veel isegi ilusti ja küsis mitu korda üle, et millal ikka tulen. Sai see vahetatud, raha makstud ning kui proovima hakkasin, siis muutus oli 0, sama moodi jõnksutab D käiku sisse. Närvi läksin ma siis kui hakkas lolli juttu ajama, et lase adapteeruda. Kurat inimene on väidetavalt 20 aastat käigukaste remontinud ja hakkab niukest juttu ajama, et tema loogika järgi siis järelikult peale käigukasti remonti peabki käigukast paar nädalat paugutama ja siis õpib ära? Mida kuradit. Adapteerumist vajab ta selleks, et vahetus sujuvamaks läheb, mitte selleks et paugutamine ära kaoks :D Igatahes, siis sain kurjaks ja hakkasin iga päev helistama, et mis nali on ja pangu vana plokk tagasi ning siis küll ta ei võtnud enam telefoni vastu või lükkas asja edasi ning vahepeal pritsis vahele juttu, et vana plokki pole mõtet tagasi panna. Ei andnud ma siis veel alla ja kollitasin edasi, kuni lõpuks palus auto ära tuua. Viisin ma siis auto kohale, nädal aega oli vaikus ja siis helistas, et ei ole veel jõudnud vaadata, vähe sellest, teatas ta et läheb nüüd nädalaks puhkusele. Minu kannatus igatahes katkes, tõin auto kohemaid ära ja soovin sellele mehele pikka õnnetust ja viletsust :) Seega olge head sõbrad ja õppige minu veast, kaubelda ei saa hinnas vaid kvaliteedis, ühesõnaga kui teil kunagi tulevikus tuleb vajadus mõnda kallimat tööd teha, minge kohe kallimasse kohta, koguge kasvõi raha. Hetkel olen ma nende kahe firma peale raisanud pea 1600€ ning arvan, et hõbenooles oleks selle raha eest mure juba unustatud. Miks ma seda plokki tagasi ei hakka enam suruma on see, et hõbenooles öeldi, et kastide kulumine ongi tingitud eelkõige väsinud plokist, mis ei tööta enam nii täpselt jne. Seega käigukasti remont ilma ploki vahetuseta võib olla tühi töö. Kuna hetkel teised käigud vahetavad siidi, siis unustan praegu kuuks ajaks selle käigukasti pasa ära ja kogun raha pisut. Ahjaa, sain vahepeal mootori patjadega ka ringi peale, nüüd on täitsa hubane sõita :)
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
aspiriin
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 01 Apr 2015, 21:27
Asukoht: Tallinn

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas aspiriin » 05 Mai 2017, 09:06

Tarbijakaitse ei saa aidata siin miskitmoodi?

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas no1 » 05 Mai 2017, 09:26

Ära nüüd pooleli jäta!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 07 Mai 2017, 22:25

no1 kirjutas:Ära nüüd pooleli jäta!


Pooleli ei jäta kindlasti, annan märku kui miskit positiivset selgub :)
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist