2. leht 6-st

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 23 Jaan 2014, 08:35
Postitas no1
Ees terendab nookurite/tõukurite vahetus + sinna kuuluv. Võtab ikka kergelt pisara silma küll! :)

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 23 Jaan 2014, 19:14
Postitas ignar
Kus teha lased, ning kui saladus pole siis mis juppide hinnaks kujunes? Omal nimelt ka see ees ootamas.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 29 Jaan 2014, 12:46
Postitas no1
D5 talvine kütuseseieri langemine vs T1 läbisõit. Komp. näitab 10,4 keskmist, aga tundub, et liigub jälle sinna 18+l kanti. Eks veebruaris saab arvutada.
Pilt

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 29 Jaan 2014, 12:59
Postitas KuldarA
See on ikka natukene ulme. Isegi mul XC90-ga pole asi nii hull ja iga hommik Webasto järgi.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 29 Jaan 2014, 14:28
Postitas no1
Palju on seda tõesti! Leidsin mingi info, palju neelab Gero kütust. Kui kellelgi on täpsem info, andke palun teada!

Tunnis ~0,65L

Eelsoendus hommikul ca. 40min + õhtul ca. 40min. + sõidu ajal autonoomselt ca. 1h.
Kokku päevas 1,5L
Nädalas 1,5x ~6 päeva = 9L diislit puhtalt gero toimimiseks.

Kui nüüd kahe nädala jagu Gero tarbitud, ehk ca. 20L kütet peale valada, siis oleks seier ehk poole peal ning mootori kulu (35L/290km) ~12L kandis.

Matemaatikud, kontrollige üle! :evil:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 29 Jaan 2014, 21:48
Postitas KuldarA
Päris pikalt piinad gero enne sõitu. Ise lasen 20min ja seda ka -20, seier tõuseb 2-3 kriipsu, mis on käivituseks ja sõiduks täitsa piisav.

Arvutused muidu õiged ja nii on kulu juba loogilisem :)

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 29 Jaan 2014, 23:40
Postitas andrush
20 ja 40min tulemuse vahe on ikka vahe, minul on see 30.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 08:34
Postitas no1
Volvo originaal soendus töötab taimeriga, ehk panen sõidu alguse aja. Selle järgi planeerib gero oma tööd ise, arvestade välistemperatuuri ja mootori temperatuuri. Soojema ilmaga läheb soendamisega vähem aega, külmemaga kauem, ehk mina ei saa töö tsüklit muuta. :) Variant on muidugi "ära petta" ehk sõidu aeg hilisem määrata ja varem autosse minna, aga vahet samas pole, kuna autonoomselt laseb sõidu ajal sama targalt edasi! Igaksjuhuks mainin, et ma ei kurda millegi üle, lihtsalt jagan kogemusi!
Hetkel panin masina seisma, kuniks nookurid/tõukurid vahetatud saab ja sõidan mustaga, millel samuti tehase kütusega eelsoendus peal ja täitsa kenasti toimetab. Ning kui 850 nätab kuluks 20L sajale, siis see on normaalne! 8) Hommikul tegin silmad lahti ~07.08 ja soendus juba mühises, stardi ajaks olin määranud 7.50. Külma õues -18C.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 09:02
Postitas KuldarA
Selge. Mul jah webasto, mis pole otse tehasest ja käivitan ise. 20min on seni paras olnud minu jaoks. Sul siis nii hull klõbin juba sees, et enam ei kannata sõita enne kui tõukurid vahetatud?

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 09:05
Postitas no1
Mitte klõbina pärast, lihtsalt mis ma tühja diislit piinan külmaga. 4. veb läheb tegemisse. Ja bensuka soojenemise kiirus on VOLVOL müstiline!! :evil:

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 09:20
Postitas KuldarA
no1 kirjutas:Mitte klõbina pärast, lihtsalt mis ma tühja diislit piinan külmaga. 4. veb läheb tegemisse. Ja bensuka soojenemise kiirus on VOLVOL müstiline!! :evil:



Eks vanematel tuligi soojust rohkem kui jõudu :) Olen muidugi ka ise nädal aega juba bensukaga sõitnud ja tõesti mugav on talvel. Eelsoendust küll pole, aga sellest pole lugu, soe on ikka :)

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 11:11
Postitas evald112
Automaatika jah praegu keedab 40min enne. Minul samuti siis.

Aga kui vähema aega lasta siis peale käivitamist langeb natuke tagasi kuna õli pole segunenud vist. Aga täpselt kaks kriipsu tõuseb.

Ja täna hommikul oli vist vent akna pealt maha pööratud ja aken ei sulanudki kogu täiega lahti. Peab teinekord taimerit sättides vaatama et ikka üles puhumise asendisse jääb.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 11:24
Postitas KuldarA
evald112 kirjutas:Automaatika jah praegu keedab 40min enne. Minul samuti siis.

Aga kui vähema aega lasta siis peale käivitamist langeb natuke tagasi kuna õli pole segunenud vist. Aga täpselt kaks kriipsu tõuseb.

Ja täna hommikul oli vist vent akna pealt maha pööratud ja aken ei sulanudki kogu täiega lahti. Peab teinekord taimerit sättides vaatama et ikka üles puhumise asendisse jääb.



Huvitav kas asi on vetthülgavates klaasides või lihtsalt kokkusattumus, aga jääd olen pidanud XC90-l kraapima ainult ühe korra terve talve jooksul. St jääd ei tekigi akendele. Hetkel nädal seisnud ja ikka ainult võibolla kerge kirme peal.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 30 Jaan 2014, 11:49
Postitas evald112
No kui järsu temperatuuri muutuse tõttu saavutatakse kastepunkt siis tekib. Mul seisis auto pühapäevast täna hommikuni ja väike jää peal. Aga ilmselt selle pärast, et soojad autod pargivad kõrvale igapäevaselt.

Re: No1 Volvo XC70 D5 Momentum 2006

Postitatud: 05 Veebr 2014, 11:17
Postitas no1
Nonii...nookurid, tõukurid, swirl vahetatud! :) Enne oli nagu sepikoda kapoti all. Mõned tõukurid olid nähtavate kulumisjälgedega, aga terved. Praegu mõnus siidine D5'e hääl, koos sujuva kiirendusega. Täname Volrem-autot!
Kus need jäärajad avatud ongi? :D