97. leht 100-st
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 24 Mär 2014, 22:25
Postitas SvenR
Nälga ei jää silindrid nende pihustitega? Mis nende läbilaskevõime on?
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 24 Mär 2014, 22:49
Postitas baxxter
Nüüd kui turbo peal autol, ei raatsi isegi tervitada enam, seisid siriuse juures, käsi taskus.
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 25 Mär 2014, 07:23
Postitas Moose
SvenR kirjutas:Nälga ei jää silindrid nende pihustitega? Mis nende läbilaskevõime on?
Hetkel tundub, et ei jää nälga aga enne kui segukell peal, ei saa midagi täpsemalt öelda. Pihustid on 315cc.. polegi viitsind uurida kas 2.3'l üldse ongi suuremad pihustid või on äkki samad asjad?!?
Hetkel tundub pigem deto probleemiks olema, arvan vähemalt, et deto, sest viienda käiguga täisboosti kõrgema pöörde peal tõmbab jõnksu sisse nagu tekiks fuel cut vms. Aga ilmselt siis käib mingi deto laks läbi ja keerab süüte ära, sest mingeid rõhuandureid mul ju küljes pole mida aju lugeda saaks ja puhtalt õhukoguse järgi ei saa ta ju midagi teada rõhu osast.
baxxter kirjutas:Nüüd kui turbo peal autol, ei raatsi isegi tervitada enam, seisid siriuse juures, käsi taskus.
Ma siis lasin signaali transitiga, kui tähele ei pannud
Seda ma krt kahtlustasin, et sina olid
Ma veel harjund sind selle kollase junniga nägema
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 25 Mär 2014, 08:26
Postitas SvenR
deto tekib ka siis kui lõpuks enam pump või pihustid ei suuda piisavalt kütust tarbida
Mis pumpa kasutad?
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 25 Mär 2014, 20:46
Postitas Moose
Häbiväärsel kombel on pump veel originaal 400se oma mis selle 1.7 jaoks seal peal oli
Teine asi muidugi mis ma deto kohapealt hakkasin mõtlema, mul ju coolerit pole ja eks see õhk läheb ka päris soojaks seal sisselaskes, mis ei aita ka kuidagi kaasa deto kindlusele. Aga üldiselt ei saa enne midagi teada kuniks segukella külge saab, siis saab näha kas tekib tõesti küttenälg või midagi minu arvatavatest asjadest.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 02 Apr 2014, 09:28
Postitas Moose
Cooler paigas, auto veits kõrgem..
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 02 Apr 2014, 18:10
Postitas SvenR
Cooler on ka T5 originaal? 2.0 isendi oma? Mis turbo sina täpsemalt peale läks?
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 02 Apr 2014, 19:47
Postitas torms
Juba oled küsinud mis turbo sinna läks ning said ka vastuse.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 02 Apr 2014, 19:55
Postitas SvenR
Sorry, ei leidnud ennem üles seda.
Vaadates et tegu diisli turboga siis vast jahutab ära ka. Seega jõudu.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 02 Apr 2014, 20:52
Postitas Moose
Cooler pärit miskise fordi pealt, täpsemalt ei oska öelda
Eriti suur ta ei ole jah aga parem kindlasti kui mittemidagi. Sain täna Madyse käest ka ühe bypassi omale, niiet turbo tapmine lõpeb ära nüüd
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 08 Apr 2014, 07:35
Postitas Moose
Vahepeal on saanud bypass külge, cooleri ühendamiseni pole endiselt jõudnud
Võtan ka hoogu, et ära vahetada õõtsapuksid ja sarniir. Viimane on paar tuhat km sõitnud ja sellise lõtkuga, et halb hakkab.. oli küll mingi odav 10 eurine sarniir aga seda nüüd küll ei oodanud
Igatahes Jokkeri käest sain 65mm trosseli ka kolmeliitrise oma.. läks kohe külge kah
Lisaks siin igast asendist mõeldes.. see mida ta põhjagaasiga katkestab on hoopis kütus, mitte pole deto ega küttenälg. Läks natuke aega asjast arusaamiseks aga netist asju uurides sain teada, et orig T5 aju teeb fuel cut'i kui rõhk tõuseb üle 1 bari, mida ta mul ka oli sel hetkel kui jõnksu tegi. Alla 1 bari hoides pole mingit probleemi.
Siiski uurib nüüd asja, ehk saab seda T5 aju progeda selle kohapealt ka veidi. Kui ei, siis tuleb natuke teist meetodit kasutada.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 08 Apr 2014, 07:56
Postitas Arturio
Kas chippimisega ei saa seda viga kaotada?
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 08 Apr 2014, 08:27
Postitas SvenR
Originaal motole 1 bar veits palju pole?
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 08 Apr 2014, 11:57
Postitas torms
Tagajärgedele mõeldakse tagantjärgi.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Postitatud: 08 Apr 2014, 21:39
Postitas Moose
See on puht eksperimentaalne ehitus. Lendab laiali ta ju nagunii ükshetk, ma praegu ootan millal see juhtub.
1,2 bari on ta juba tunda saanud aga suht läbi fuel cuttide
Siis sai maha tagasi keeratud. Ma imestan niigi, et ta veel sõidab.
Kui suveks laiali pole siis läheb sama kone külge megasquirt.. kui laiali miski lendab siis ehitan uue mootori sinna vahele juba teise mootori.
Chippimine on mõttetu kulutus kui T5 aju ennast progeda saab. Täpselt muidugi ei tea veel, mida seal progeda saab aga seda saab loodetavasti lähipäevil teada.