10. leht 10-st

Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006

Postitatud: 06 Okt 2019, 13:39
Postitas Inx
On kätte jõudnud aeg, kui pean teatama, et auto sai endale uue omaniku. Jäi rootslaseks.
Enne seda sai ära vahetatud summuti alates katalüsaatorist ja nelikvedu taastatud, täpsemalt siis uus(renoveeritud) nurkreduktor koos värskete õlidega selles ja käigukastis ning haldeks pumbas.
Läks raske südamega, aga tean, et headesse kätesse.

Asemele tuli nagu ikka Volvo, taaskord XC70, 2016 aasta Classic mudel, samuti manuaal kastiga. Saab põnev olema seda diisli maailma avastada.

Eelmisest XC70'st jäi natuke manti üle, riputasin varuosade alla müüki ka, kui kellelgi huvi siis visake pilk peale, hindu annab ehk ikka natuke paremaks rääkida kui aktuaalsed ei sobi.

Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006

Postitatud: 06 Okt 2019, 15:57
Postitas McBrainless
Pilti pilti pilti!

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 16 Okt 2019, 18:39
Postitas Inx
Tegin täna kummalise avastuse(minu jaoks), uuel masinal ei ole tungrauda tehasest kaasa tulnud, tundub täitsa võimalik olema, sest varuratast ka pole, on kompressor ja mingi vahu teema.
Seega rahvas, kui kellegi on üle jäänud XC70 tungraud, laduge letti. Ei tea kas XC60/90 oma võib ka sobida? :rolls eyes:

Pilt

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 10 Veebr 2020, 19:25
Postitas Inx
Pole ammu midagi kirjutand, kuid toimunud nii mõndagi.

Mootoririhm sai kõige juurdekuuluvaga vahetatud, mootori õli koos filtritega, Haldex 5Gen. pumbas õli kaks korda, kütusefilter, aknad toonitud. Porilapatsid paigaldatud, tagumised kettad ja koltsid. Led paneelid kõik külge monteeritud koos tarkvaraga süsteemist juhtimisega.
Mõned päevad tagasi aktiveerisin Vdash'iga Sensus Navigationi ära ja tõmbasin Volvo lehelt alla kaartide uuenduse mille hiljem USB pulgaga autosse laadisin ja ise ära uuendas.
Kapoti all sai veel õhulugejasse mineva toru küljes üks andur ära tihendatud gasket makerige mille vahelt kippus õli välja immitsema. Tundub kõikde suuremate uuemate Volvo diislite teema olevat. Ja viimaks drosselklapp ja egr puhtaks tehtud.

Mismoodi teie masinad märku annavad kui DPF hakkab puhastust tegema? Ma olen tähele pand, et peale väikest jõnksu algab põletus ning kütusekulu suureneb selleks ajaks ja hiljem kui lõpetab, samamoodi jõnksuga ning küttekulu normaliseerub taas.
Mõnus masin, hakke vedamisega saab vga edukalt hakkama ja väga õkonoomne ikka.

Pole suuremat fotosessiooni teha jõudnud veel paraku.
Pilt

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 12 Veebr 2020, 06:33
Postitas d5volvo
DPF põletuse alguses ja lõpus mingeid "jõnkse" küll ei ole täheldanud. Ainuke võimalus märgata ongi hetkelise kütusekulu jälgimine või kui on miski OBD reader pidevalt küljes, siis DPF temp tõuseb 600C+'ni.

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 16 Juun 2020, 22:20
Postitas Paranormal
Lazerid ja masin lähemalt ära nähtud, vägagi 5+. Silmanägemine taastub veel mõnda aega :D

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 17 Juun 2020, 20:14
Postitas Inx
:D Seda on hea kuulda.

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 05 Jaan 2021, 10:18
Postitas Pulku
Väga maasikas aparaat :)

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 19 Veebr 2022, 11:01
Postitas Inx
Tere taas foorumlased!

Keegi oskab öelda mis sensor see esiklaasil lund sulatab?
Auto on seisnud varsti 24h ja hommikul aknast väljavaadates nägin sellist asja.
Mõned korrad on olnud pärast pikemat seismist ka hoiatus, et aku laetuse tase madal. :rolls eyes:

Pilt

Re: Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum

Postitatud: 19 Veebr 2022, 12:34
Postitas gljuk
Adaptiivse püsika kaamera soojendus on see. Seisval autol ei tohiks tegelt töötada