9. leht 13-st

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 27 Apr 2015, 15:11
Postitas ants
5+, jätka samas vaimus.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 28 Apr 2015, 10:08
Postitas KriisaH
Nagu arutanud oleme siis see värv on igati viisakas. Toob kere kumerused kenasti välja ning valguse käes paneb lausa ilsatama :twisted:
Kroomi küll veel küljes pole aga olen enam kui 100% kindel, et see ka sobib siia :)

Well Done Kaak :!:

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 17 Jaan 2016, 21:46
Postitas kaak
Tere Taas üle mitme kuu,


P1800 juures midagi olulist vahepeal juhtunud pole. Kui mootorit sai kunagi peale planeeritud, siis esimene prioriteet oli see, et mootor oleks sirgelt peal- see tähendab et 90 kraadi maa suhtes ja mitte kaldu nagu ta tavaliselt tagaveolistel volvodel on. Loomulikult oli mõte selles, et juhuks kui tulevikus peaks olema mõttes mõnda suurt toredat vilet peale sobitada, oleks ka ruumi selleks. Praegu on aga probleeme sisselaske kollektori peale mahutamisega- tingitud mu varasematest otsustest. Kahjuks ei sobi peale mitte ükski tehasest valmistatud R5 sisselase ja seega tuleb midagi ise leiutada.

Natukene ka pildimaterjali:

12576185_996774803727300_1069926855_n.jpg
12540093_996774903727290_2134540938_n.jpg


Progresseeruvatest asjadest... -> Paigaldatud sai enamus mürasummutusest:
20160117_165508.jpg

20160117_165452.jpg

20160117_165434.jpg

20160117_165420.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 18 Jaan 2016, 22:59
Postitas Loff
Mitusada kilo kaalu juurde tuli selle müramati arvelt?

Minu endine 700-ne ikka liigub või on omanikku vahetanud?

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 19 Jaan 2016, 08:59
Postitas kaak
Loff kirjutas:Mitusada kilo kaalu juurde tuli selle müramati arvelt?

Minu endine 700-ne ikka liigub või on omanikku vahetanud?


Õige tähelepanek! Et mitte väga kaaluga priiskama hakata, kasutasin 1,5mm STP materjali. Nendes kohtades kus kahtlustan suuremat vibratsiooni tekkimist (tulemüür, rattakoopad, käigukasti tunnel, veermiku kinnituskohad...), nende kohtade vaigistamiseks panen topelt materjali. Kokku võtsin 16m2, praeguse ühekordse kihi alla panekuks kulus 11m2 materjali. 16m2 materjali kaal peaks olema 48 kg speci järgi.

700 sõidab igapäevaselt minu valduses endiselt!

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 19 Jaan 2016, 19:39
Postitas supp
kavatsed autos mürama hakata, et matid sisse panid

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 19 Jaan 2016, 20:04
Postitas Loff
supp kirjutas:kavatsed autos mürama hakata, et matid sisse panid

Müramatid, kaak teeb autot Matidele müramiseks. :mrgreen:

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 20 Jaan 2016, 10:05
Postitas kaak
supp kirjutas:kavatsed autos mürama hakata, et matid sisse panid


Ei tohi kunagi head müramise võimalust tühjalt mööda lasta :idea:

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 09 Mär 2016, 11:36
Postitas kaak
Väike update vahepeal:

Auto on nüüd Salongimeistri juures.

Plaan salongiga:

kasutame 2 värvitooni (must ja kere tooni oranz "Begonia"), 4 erinevat tüüpi kattematerjale (must vaip, must nahk, oranz nahk ja perforeeritud must), 2 värvi niiti (must ja oranz).
Lagi: perforeeritud (aukudega) must
Armatuur: ülemine osa must, alumine osa oranz
Polstsrid: armatuuri ülemise servani must, allapoole oranz, revers värvi tepinguga ruudustik oranzil (oranzile must teping)
Esimesed ja tagumised istmed: tagumine osa ja külgmine osa must, keskosa oranz. mõlemal toonil revers värvi teping (mustal oranz ja oranzil must)
Vaip salongis ja pagasnikus: peenekiuline must, kanditud/ overlokitud servadega olenevalt kohast.
käigukasti tunnel: must nahk oranzi tepinguga.

kui kõik kulgeb plaanipäraselt, saan kostidada piltidega aprilli esimel nädalal.

Terv,
kaak

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 10 Mär 2016, 00:15
Postitas Loff
Jääme ootama.

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 10 Mär 2016, 11:10
Postitas SilQ
Väga uhke värk

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 16 Mär 2016, 15:36
Postitas kaak
Volvol vaikselt midagi toimub :)

Pidurdamatu custom mehena sai ka auto tüüpi näitav logo salongi välja mõeldud. See logo läheb tagumiste istmete vahele (pildil veel proovikas, autosse minev logo saab tihedama tikandi ning ühtlasema punase joone):
12841173_10207727043187011_3428125930140524859_o.jpg

baseeritud siis loomulikult auto enda tagumikul oleval logol:
s-l1600.jpg
ja need keda huvitab sama logo kasutamine ilma mitmeid tunde photoshopis jauramata:
logo pdf formaadis


Väike plaanimuutus minu poolt on ka seoses niidi värviga, punane tundub ikka lahedam olevat. Siin pildil siis istme serva teping vaikselt tekkimas:
1796965_10207737954659791_6400403397277471717_o.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 17 Mär 2016, 21:37
Postitas kaak
Väike uuendus taas:

Kuna originaal tihenditest jne pudinatest suurt kasutamiskõlblikku ei ole uuele ringile võtta, tegin hanke VP autoparts lehelt. Ei saa jätta mainimata et detailsuse valik ja haruldaste juppide hinnaklass on lihtsalt super! Müüdavad tihendid jne oleks justkui äsja vormist võetud, lausa soovivad auto külge minna!

IMAG0116.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 18 Mär 2016, 12:59
Postitas kaak
Väike update taas:

saabus ka vaktsiin monomähkuri nähtuste likvideerimiseks:

Tegemist Eaton Detroit Truetrac ehk torson diffriga, abiks ikka!

differ.jpg

Re: P1800S 1969 - kaak

Postitatud: 28 Mär 2016, 09:25
Postitas kaak
Väike update,


Sai otsustatud punane teping kõikjale teha- must hakkas liigselt "hakkima" ilusat begoniat. Pildid veits moonutavad "oranzi ehk begonia" värvitooni, reaalseim olukord tundub olevat sellel esimesel pildil:
12910363_10207825170400130_1357714179_n.jpg
Naha proovisobitus esiistmele


Polstrid ka tepituna, usun et päris cool saab! :) Kui ukselingi osa/ümbrus hakkab liigselt määrduma, tuleks seal tumedamat nahka kasutada, aga esialgu väldin liigse musta toomist salongi:
12571297_10207825007516058_425893328_n.jpg
Naha sobitus ukse osadega


12884565_10207826422071421_1970796913_n.jpg
Tepitud polstrid