turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, turvapadi, signalisatsioon, immobilisaator, lisapidurituli
audio, video, kommunikatsioon
stereo
rehvid ja veljed
talverehvid, valuveljed
----------------------------
Natukene räägiks selle isendi eluteest ka
Eelmine omanik sai sõiduki 95 aastal ja tal oli esialgu probleeme ARK-is arvele võtmisega. Nimelt sõidukil pole katalüsaatorit ja siis tehnomehed hakkasid pärima, et nii uus auto aga katti pole ning kuna tla ajal polnud ark-i andmebaasid veel eriti põhjalikud.... siis läks tükk aega enne kui saadi mootori tüübi järgi kätte infot masina kohta. Sõiduk oli tehtud Aafrika turu tarbeks ja seal pole keskkonnanõuded nii karmid kui Euroopas. Pusimist oli kuid lõpuks sai siin ilusti arvele võetud.
Eelmine omanik sõitis 11 aastat ja käis korralikult hoolduses Info-Autos, seega sõiduki ajalugu kohta kõik tegemised kirjas paberkandjal
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Mõned asjad oleks vaja remontida ka:
*Signalisatisooni ei ole korras ja enne tuleks korda teha kui kasutama hakata. Peab juhtmed üle uurima, kust lekib, sest kui pole ammu sõitnud kaob süüde ära ja mootori kapoti alla on tehtud lüliti käivitamiseks. Õnneks praegu ülepäeviti sõites autoga, pole veel olnud vajadust kergitada kapoti kaant.
*Konditsioneeer tilgub ja lahti ühendatud. Arvan, et see jääb kaugemasse tulevikku kui kunagi viitsib korda teha.
*Tagaklaasi kojamees töötab nii, et vastu klaasi ei käi. Aga kui ei tööta on kenasti vastu klaasi.. Seda peab uurima.
Paar pilti panen ka. Aga varsti plaanin uued teha ja siis juba euronumbrid küljes.
http://img262.imageshack.us/img262/4697/eesttz6.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/194/tagantbs7.jpg
---------------------------------
Sai nüüd Volvo Club-i numbrialused ka külge kruvitud
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)