760GLE - 740 GLE 2.3 aut. 1986 USA
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
760GLE - 740 GLE 2.3 aut. 1986 USA
Sai soetatud 27.09.2007 kaasfoorumlase "mehike91" käest. http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubfoorum/viewtopic.php?t=3718
Peale pikka aega autode laenamisega tegelemist tekkis tung mingi nõksa ökonoomsema, sõiduki vastu. No ja see PIDI lihtsalt olema Volvo, ma vist sureksin kui ostaks liitrise peeretaja millel istmeks taburet.
Sain oma tahtmise ja selle eest sügavad kummardused ja kestvad ovatsioonid kodanik "mehike91" ees.
Kaasavara oli ka esinduslik: väga head naastud plekkidel, terve klotsiring pidamise tarvis, 12v kompressor (ei tea veel kas töötab), üks liist, üks mootoripadi, kommunaalideks õlid jm vedelikud, uued küünlad ja kõige magusam - Haynes manual
Kaks päeva olen nüüd sõitnud, läbitud on u. 240lkm* + 30mkm** ja muljed järgmised: (*linnakilomeetrit; **maanteekilomeetrit)
*Kuna esimest korda elus on mul endal nii väheste silindritega auto siis harjumatu on kulgeda nii "peenikese" häälega
*Kuna esimest korda elus on mul endal nii väikese mootoriga auto siis harjumatu on kulgeda nii "lahja" performance'iga.
*Kaks esimest tegurit mõjutavad küll palju aga sellegipoolest on ehe VOLVOtunne roolis - ei pea uue autoga "õppima" sõitma ja..ja..noh...Volvo!
*Teise päeva õhtuks (kui sai sõpradega linnapeal vaikselt cruise'tud) tundsin, et hakkan selle mootoriga harjuma ja täitsa ok on. Gaasi põhja pole üldse mõtet vajutada sest loodetavat vastust sealt ei tule seega olude sunnil sain ka oma tahtmise - ökonoomsem auto ja sõidustiil.
Aga eks see kütusekulu alles selgub, praegu on seitsmesajaste rõõmud ehk kütusenäidiku trallallalaaaa...
Hea auto on. Kolinaid ja raginaid ei ole. Nokitsemist jagub aga sõiduks on ta koguaeg valmis.
Täna-homme paistab kuidas ta pikemal maanteesõidul ennast üleval peab.
Edaspidi panen siia postitusse pildid ja järgmisse postitusse tehtud tööd
P.S. kui kedagi peaks huvitama siis SIIT näeb mu kogemustepagasit.
Peale pikka aega autode laenamisega tegelemist tekkis tung mingi nõksa ökonoomsema, sõiduki vastu. No ja see PIDI lihtsalt olema Volvo, ma vist sureksin kui ostaks liitrise peeretaja millel istmeks taburet.
Sain oma tahtmise ja selle eest sügavad kummardused ja kestvad ovatsioonid kodanik "mehike91" ees.
Kaasavara oli ka esinduslik: väga head naastud plekkidel, terve klotsiring pidamise tarvis, 12v kompressor (ei tea veel kas töötab), üks liist, üks mootoripadi, kommunaalideks õlid jm vedelikud, uued küünlad ja kõige magusam - Haynes manual
Kaks päeva olen nüüd sõitnud, läbitud on u. 240lkm* + 30mkm** ja muljed järgmised: (*linnakilomeetrit; **maanteekilomeetrit)
*Kuna esimest korda elus on mul endal nii väheste silindritega auto siis harjumatu on kulgeda nii "peenikese" häälega
*Kuna esimest korda elus on mul endal nii väikese mootoriga auto siis harjumatu on kulgeda nii "lahja" performance'iga.
*Kaks esimest tegurit mõjutavad küll palju aga sellegipoolest on ehe VOLVOtunne roolis - ei pea uue autoga "õppima" sõitma ja..ja..noh...Volvo!
*Teise päeva õhtuks (kui sai sõpradega linnapeal vaikselt cruise'tud) tundsin, et hakkan selle mootoriga harjuma ja täitsa ok on. Gaasi põhja pole üldse mõtet vajutada sest loodetavat vastust sealt ei tule seega olude sunnil sain ka oma tahtmise - ökonoomsem auto ja sõidustiil.
Aga eks see kütusekulu alles selgub, praegu on seitsmesajaste rõõmud ehk kütusenäidiku trallallalaaaa...
Hea auto on. Kolinaid ja raginaid ei ole. Nokitsemist jagub aga sõiduks on ta koguaeg valmis.
Täna-homme paistab kuidas ta pikemal maanteesõidul ennast üleval peab.
Edaspidi panen siia postitusse pildid ja järgmisse postitusse tehtud tööd
P.S. kui kedagi peaks huvitama siis SIIT näeb mu kogemustepagasit.
Viimati muutis 760GLE, 01 Okt 2007, 14:52, muudetud 3 korda kokku.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
28.09.2007
Vahetasin esimesed piduriklotsid ära. Parempoolne ketas oli juba kahjuks olematu klotsi käest natuke ai-ai saanud aga segama see ei hakka.
Vasakul oli üks silinder nii jõhkralt kinni jäänud, et oleksin juba äärepealt lammutama hakanud. Aga head vedelikud päästsid ja lõpuks sa selle ka liikuma.
Pidurdab nagu kulda ja kõik on äge.
29.09.2007
Uued küünlad. Vanad olid ka väga kenad
30.09.2007
Esimene vannitamine
Vahetasin esimesed piduriklotsid ära. Parempoolne ketas oli juba kahjuks olematu klotsi käest natuke ai-ai saanud aga segama see ei hakka.
Vasakul oli üks silinder nii jõhkralt kinni jäänud, et oleksin juba äärepealt lammutama hakanud. Aga head vedelikud päästsid ja lõpuks sa selle ka liikuma.
Pidurdab nagu kulda ja kõik on äge.
29.09.2007
Uued küünlad. Vanad olid ka väga kenad
30.09.2007
Esimene vannitamine
Viimati muutis 760GLE, 01 Okt 2007, 10:56, muudetud 1 kord kokku.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Maanteel oli kah normaalne sõita. Cruise control toimis jne. Tahaks paremaid rehve juba alla ja summutit korda. Siis vist oleks vaikus majas ka.
...Olles üle 100 km maanteel vuranud, vaatasin odomeetrit ja....krt see valetab ju. Hiljem sai loll pea veidi targemaks kui mõtlesin, et krt see ju miile näitab
...Olles üle 100 km maanteel vuranud, vaatasin odomeetrit ja....krt see valetab ju. Hiljem sai loll pea veidi targemaks kui mõtlesin, et krt see ju miile näitab
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
760GLE kirjutas:...Olles üle 100 km maanteel vuranud, vaatasin odomeetrit ja....krt see valetab ju. Hiljem sai loll pea veidi targemaks kui mõtlesin, et krt see ju miile näitab
Norm nii peabki
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: 760GLE - 740 GLE 2.3 aut. 1986 USA
760GLE kirjutas:[URL=http://server6.pictiger.com/img/685823/cars-and-motors/-pa-011538--.jpg][img]
Ma vist küsin vale mehe käest aga siiski: enne müümist vahetati tuled? kust saadi uued ameerika tuled?
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Ai kurivaim ajasin sellega sassi sisse http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=3876
No nii kuna ma praegu ilma volvota siis pole siia foorumisse eriti palju sattunud... aga täna oli aega ja mõtlesin et uurin mis toimub ja tore ikka näha oma autot sedasi liikvel .. ja tore kuulda et rahul
Eks ma nende pidurite koha pealt ka hoiatasin... aga summuti koha pealt olen küll üllatunud... mis sellel viga oli? Vanust sellel ei tohiks eriti olla
Mis puutub tuledesse siis peaks neid USA autode tagavaraosade poest saama... mäletan et esimene kord kui sai neid tulesid otsitud siis leidsin Männiku tee ääres kus busside lõpppeatus mingi poe... aga veavalt et seal enam seda on... ja hilisemalt sai Kadaka tee äärest ARK'i lähedal... US Parts või TOP Parts midagi sarnast oli seal...
Eks ma nende pidurite koha pealt ka hoiatasin... aga summuti koha pealt olen küll üllatunud... mis sellel viga oli? Vanust sellel ei tohiks eriti olla
Mis puutub tuledesse siis peaks neid USA autode tagavaraosade poest saama... mäletan et esimene kord kui sai neid tulesid otsitud siis leidsin Männiku tee ääres kus busside lõpppeatus mingi poe... aga veavalt et seal enam seda on... ja hilisemalt sai Kadaka tee äärest ARK'i lähedal... US Parts või TOP Parts midagi sarnast oli seal...
V70 2.5 AWD 1998a (142kW)
USA 740 GLE 1986a (enam kahjuks pole)
USA 740 GLE 1986a (enam kahjuks pole)
To tanel695 & 760GLE: mul on need tuled isegi kõik neli olemas! No offence, aga USA turule disainitud tuled on ikka (tõlkimatu rõve sõim) mis (tõlkimatu rõve sõim). Nadilt valgustavad. Aga samas - mis sa metsa ikka puid viid - üle lombi on trassid pikalt valgustatud ning pimedat aega vähem. Võtkem aga õppust läänenaabritelt, rootslastelt, kelle masinad on kõikvõimalike lisavalgustusega varustatud!
Masin muidu kena.
OT: Mul vanamehe punasel 740-l nummer 852HAC, arvele võetud 1997 aasta. 1987 aasta väljalase. 1987-1997 läbis 198 000 kilomeetrit siledal ja punasel graniitasfaldil. Peale seda 1997-2007 vuras 302 000 kilomeetrit lisaks veel koduvabariigi trassidel. Eilse seisuga sain meili, et täitunud on lihtsa arvutuse teel 500 000 km. Selle puhuks kinkisin talle puidupeaga 700se võtme. Peen värk - vajadusel saab isegi kasutada, kui vaid originaalvõtme järgi välja lõigata. Siinkohal tänud sullivanmike'le vihje eest.
Masin muidu kena.
OT: Mul vanamehe punasel 740-l nummer 852HAC, arvele võetud 1997 aasta. 1987 aasta väljalase. 1987-1997 läbis 198 000 kilomeetrit siledal ja punasel graniitasfaldil. Peale seda 1997-2007 vuras 302 000 kilomeetrit lisaks veel koduvabariigi trassidel. Eilse seisuga sain meili, et täitunud on lihtsa arvutuse teel 500 000 km. Selle puhuks kinkisin talle puidupeaga 700se võtme. Peen värk - vajadusel saab isegi kasutada, kui vaid originaalvõtme järgi välja lõigata. Siinkohal tänud sullivanmike'le vihje eest.
Nyyd vaatasin, et pilt ei olnud päris hea aga...
Vasakul euro-tuli; H-4 Hella,kasutusel näiteks Chevy-Vanis 94 ja vanem. Vanemas Datsun/Nissan Pick-upis oli ka sama.
Paremal on original USA-tuli, väiksed nupud klaasis ja pirni pole voimalus vahetada ja kõige tähtsam: sellel ei tõesti näe midagi.
Leidsin õ arvutist...
[][/img]
Vasakul euro-tuli; H-4 Hella,kasutusel näiteks Chevy-Vanis 94 ja vanem. Vanemas Datsun/Nissan Pick-upis oli ka sama.
Paremal on original USA-tuli, väiksed nupud klaasis ja pirni pole voimalus vahetada ja kõige tähtsam: sellel ei tõesti näe midagi.
Leidsin õ arvutist...
[][/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist