Inx'i Volvo XC70 2.4 D4 133kw 2016 Classic Momentum
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Veits offtopic maybe, aga mis su insta on? See sigantuuri link ei tööta, aga toodad ikka ulmeliselt head kraami!!
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Töötab ikka. Ingvarle.
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Mul ka IG link ei toiminud, nüüd kasutajanime järgi leidsin.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Nüüd ta tõesti töötab! Elukutselt fotograaf?
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Ailaros kirjutas:Nüüd ta tõesti töötab! Elukutselt fotograaf?
Need on sellised fotograafid - Ah, ma pole kunagi õppinud pildistamist, ise kukuvad nii hästi välja.
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Jõudu foorumlased!
Eelmine nädal jõudsin korra ka Eesti pinnale, seega oli paslik XC hooldusse saata.
Vahetusse läksid filtrid, mootoriõli, kojamehed ja küünlad. Samuti sai veermik kontrollitud, kuid sinna polnud täidet vaja.
Järgmise hoolduse ajal tuleks jahutusvedelik ära vahetada, ning tagumine nr.1 ja nr.3 parkimisandur hakkavad väsima, teadet veel sisse ei viska, kuid märgid on olemas.
Lõpuks sai autole tulede alla õige kandur(Qpax Xrack) soetaud. Juba mõnda aega olin noolind seda.
Nüüd on auto tagasi Põhja Skandinaavias.
Pilt on tehtud täna ca.40 km Honningsvåg'ist, Põhja-Norras
Off topic: Ei ole ametilt fotograaf. Lihtsalt kipuvad vahetevahel meeldivalt välja kukkuma, nagu juba ära mainiti.
Eelmine nädal jõudsin korra ka Eesti pinnale, seega oli paslik XC hooldusse saata.
Vahetusse läksid filtrid, mootoriõli, kojamehed ja küünlad. Samuti sai veermik kontrollitud, kuid sinna polnud täidet vaja.
Järgmise hoolduse ajal tuleks jahutusvedelik ära vahetada, ning tagumine nr.1 ja nr.3 parkimisandur hakkavad väsima, teadet veel sisse ei viska, kuid märgid on olemas.
Lõpuks sai autole tulede alla õige kandur(Qpax Xrack) soetaud. Juba mõnda aega olin noolind seda.
Nüüd on auto tagasi Põhja Skandinaavias.
Pilt on tehtud täna ca.40 km Honningsvåg'ist, Põhja-Norras
Off topic: Ei ole ametilt fotograaf. Lihtsalt kipuvad vahetevahel meeldivalt välja kukkuma, nagu juba ära mainiti.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Terekest foorumlased.
Natuke ülevaadet, juttu ja pilte.
Mai keskel sai uus ja ja vana(2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud) XC70 kõrvuti pandud. Tore oli taas näha.
2002 a mudel oli samuti manuaal ja heleda poolnahk sisuga.
Mingi aeg hakkas peale jääma tagumine vasak piduri silinder. Ise taastamise teed ei läinud ja otsustasin välja vahetada kogu majanduse mõlemal poolel seal taga. Külge said täna uued Brembo Uv coated kettad, Brembo klotsid, uued(kindlsti taastatud) Bosch'i pidurisadulad ja uus pidurivedelik.
Käsipiduri klotsid nägid väga kenad veel välja ja liikusid nii nagu peavad, seega ei hakanud neid hetkel uuendama.
Ja midagi maalilisemat ka:
Jälle nägemiseni.
Natuke ülevaadet, juttu ja pilte.
Mai keskel sai uus ja ja vana(2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud) XC70 kõrvuti pandud. Tore oli taas näha.
2002 a mudel oli samuti manuaal ja heleda poolnahk sisuga.
Mingi aeg hakkas peale jääma tagumine vasak piduri silinder. Ise taastamise teed ei läinud ja otsustasin välja vahetada kogu majanduse mõlemal poolel seal taga. Külge said täna uued Brembo Uv coated kettad, Brembo klotsid, uued(kindlsti taastatud) Bosch'i pidurisadulad ja uus pidurivedelik.
Käsipiduri klotsid nägid väga kenad veel välja ja liikusid nii nagu peavad, seega ei hakanud neid hetkel uuendama.
Ja midagi maalilisemat ka:
Jälle nägemiseni.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Arvatavasti lähen tagapiduritega sama teed maillalgi. Xc'd ruulivad
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Viimane pilt leidis koha mu arvuti taustapildina
Tänud!
Tänud!
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Tervitused põhja Norrast.
On aeg hakata talve peale mõtlema.
Seega sai 65Ah 550A originaal aku väljavahetatud Sønnak'i 100Ah, 900A vastu.
Ja kuna kõik arktilised talved olen lamelliga veerenud ja väga edukalt, mitte mingeid etteheiteid Continental contiviking contact 6 mudelile(soovitan, kes otsib head kvaliteet lamellrehvi), elleks talveks sai ligi võetud Nokian Hakkapeliitta 9 suv mudel. Puhtast uudishimust.
Järgmine nädal saab üle väga pika aja paariks päevaks kodumaile liikuma, seega kui keegi kuskil märkab siis käsi ikka püsti.
Nagu mu teema juba väikseks galeriiks kujunenud on, siis seegi kord natuke pilte:
Nägemiseni.
On aeg hakata talve peale mõtlema.
Seega sai 65Ah 550A originaal aku väljavahetatud Sønnak'i 100Ah, 900A vastu.
Ja kuna kõik arktilised talved olen lamelliga veerenud ja väga edukalt, mitte mingeid etteheiteid Continental contiviking contact 6 mudelile(soovitan, kes otsib head kvaliteet lamellrehvi), elleks talveks sai ligi võetud Nokian Hakkapeliitta 9 suv mudel. Puhtast uudishimust.
Järgmine nädal saab üle väga pika aja paariks päevaks kodumaile liikuma, seega kui keegi kuskil märkab siis käsi ikka püsti.
Nagu mu teema juba väikseks galeriiks kujunenud on, siis seegi kord natuke pilte:
Nägemiseni.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Kena-kena. Nokia hakka 7'ga jäin väga rahule, aga kahju, et niipalju kära ümber selle tootja viimaselajal tekkinud on.
Kuidas sul lisatulede juhtmestik lahendatud on? Aretatud või originaal kaabeldus/nupud?
Kuidas sul lisatulede juhtmestik lahendatud on? Aretatud või originaal kaabeldus/nupud?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Paraku nii on jah, kuid põhjamaalasi see vist meelt muutma ei ole pannud.
See Volvo tuli esindusest lisatuledega juba, seega ma ei ole pidanud erilist kaabeldust vedama, lisatulede lülitus nupp oli salongis olemas juba, mootoriruumis vasaku poritiiva ja õhufiltri kopsiku vahel on lisatulede signaalvoolu kontakt(peaks olema kõigil XC ja V70 mudelitel), kuhu ühendasin uue juhtmestiku juhtvoolu + poole ja siis tuleb vaid vastav kas 5 v 10 A kaitse(täspelt ei mäleta, vist oli kapoti aluses kaitsemplokis) pessa.
Ise ühendasin selle komplekti lisatulede ja lüliti vahele:
Siin vahes peitub tehase poolt ettevalmistatud pistik:
Ja nupp salongis, mis lubab tuledel süttida koos auto enda täistuledega või siis mitte:
Eelmisel XC'l ma nuppu üldse salongi ei vedanud, jätsin selle mootoriruumi.
See Volvo tuli esindusest lisatuledega juba, seega ma ei ole pidanud erilist kaabeldust vedama, lisatulede lülitus nupp oli salongis olemas juba, mootoriruumis vasaku poritiiva ja õhufiltri kopsiku vahel on lisatulede signaalvoolu kontakt(peaks olema kõigil XC ja V70 mudelitel), kuhu ühendasin uue juhtmestiku juhtvoolu + poole ja siis tuleb vaid vastav kas 5 v 10 A kaitse(täspelt ei mäleta, vist oli kapoti aluses kaitsemplokis) pessa.
Ise ühendasin selle komplekti lisatulede ja lüliti vahele:
Siin vahes peitub tehase poolt ettevalmistatud pistik:
Ja nupp salongis, mis lubab tuledel süttida koos auto enda täistuledega või siis mitte:
Eelmisel XC'l ma nuppu üldse salongi ei vedanud, jätsin selle mootoriruumi.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Eile sai naelrehvid lastud velgedele tõmmata ja alla sätitud.
"Show" toimus Norras ja maksma läks 1750 nok, ca. 186 euri
Lumi on maas ja külma oli öösel -8 kraadi.
"Show" toimus Norras ja maksma läks 1750 nok, ca. 186 euri
Lumi on maas ja külma oli öösel -8 kraadi.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Stockholmi 900 SEK-i ei ole siis midagi võrreldes Norra rehvivahetusega .
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Inx'i Volvo XC70 2.5T 154kw 2006
Iceman kirjutas:Stockholmi 900 SEK-i ei ole siis midagi võrreldes Norra rehvivahetusega .
Sa pead teise hea tuju ikka ärarikkuma
745 GL ´91; LR90 ´87.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist