Igiliikur XC90
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Igiliikur XC90
130 euri. Mul lihtsalt viskas üle, igakord käi ja vaata kus saab teha. Nagunii see pukside pressimise teema koguaeg on, vahet pole mis auto on
XC90
Re: Igiliikur XC90
Nii, otsustasin natuke lammutada. Hammasrihm, rullikud, veepump, õli ja hüdrotõukurite puhastus. Suht palju tööd on nukvõllid kätte saada, hetkel on ajapuudusel asi poolik, seisab teine garages. Siit ka väike küsimus, vaakumpumba ja nn kõrgsurvepumba eemaldamiseks on mingid omad vigurid?
XC90
Re: Igiliikur XC90
Ei näe asi kõige parem välja. Pildi pealt vist pole väga hästi näha, aga need sisselaske avad on ikka päris paksu tökatiga koos. Ja neid ilmselt enne puhtaks ei saa, kui kaan maha. Seda esialgu tegema ei hakka.
Hüdrotõukurid ostan siiski uued, ei näe minu silma jaoks kõige paremad välja.
Hüdrotõukurid ostan siiski uued, ei näe minu silma jaoks kõige paremad välja.
XC90
Re: Igiliikur XC90
Nüüd on siis vahepeal natuke tööd tehtud ja mootor ilusti kokku laotud. Kuna suht õline tegevus, siis telefoniga väga pilte ei tahtnud teha.
Vahetatud sai siis: hammasrihm, rullikud, veepump, hüdrotõukurid, õli koos filtriga geneka rihm ja üks geneka rihma rullika ka veel lisaks. Targad räägivad, et on päris palju juhuseid, kus purunenud geneka rihma viskab hammasrihma vahele ja ongi kogu lugu
Üksinda hammasrihma vahetus on nali, aga hüdrotõukurite vahetus on päris palju tööd ja väga ei viitsiks enam ette võtta
Kogukulu umbes 300+oma töö.
Vahetatud sai siis: hammasrihm, rullikud, veepump, hüdrotõukurid, õli koos filtriga geneka rihm ja üks geneka rihma rullika ka veel lisaks. Targad räägivad, et on päris palju juhuseid, kus purunenud geneka rihma viskab hammasrihma vahele ja ongi kogu lugu
Üksinda hammasrihma vahetus on nali, aga hüdrotõukurite vahetus on päris palju tööd ja väga ei viitsiks enam ette võtta
Kogukulu umbes 300+oma töö.
Viimati muutis igiliikur, 14 Aug 2016, 19:41, muudetud 1 kord kokku.
XC90
Re: Igiliikur XC90
Hea auto Kaks päeva pole liigutanud ja nüüd hommikul -26, läks vabalt käima, samamoodi nagu -10-ga Võib rahule jääda. Eks värske korralik õli ja uus aku annavad ka muidugi oma panuse
Mõned korrad tuleb teda veel külmkäivitustega piinata, enne kui saksast lisasoojendus kohale jõuab...
Mõned korrad tuleb teda veel külmkäivitustega piinata, enne kui saksast lisasoojendus kohale jõuab...
XC90
Re: Igiliikur XC90
Millise tellisid ja kust?
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Re: Igiliikur XC90
igiliikur kirjutas:http://www.ebay.de/itm/301054927263?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Mul tuli veel üks huvitav mõte. Selle soojendiga lahendaks külmkäivituse. Sõiduga läheb auto soojaks. Seega ainuke probleem on siis, kui auto kohapeal käib, siis jahtub maha. Paneks selle soojendi kohapeal ka tööle. Inverteriga näiteks. http://www.ebay.de/itm/Spannungswandler ... SwnipWaxvZ
Õhku jääb ainult küsimus selle ringluspumba vastupidavuses. Ja muidugi geneka vastupidavuses. 1,2kW juures oleks inverteri tarbimine ca 115A, mida on päris palju muidugi+ auto omatarve.
Kogu lahendus on odav, ca 300 euri. Kasutatud webasto koos paigaldusega on ca 1K euri.
XC90
Re: Igiliikur XC90
Muidu hea idee, aga energiat ei jätku. Pead lisageneraatori paigaldama:)
Ex volvo
Re: Igiliikur XC90
jakim kirjutas:Muidu hea idee, aga energiat ei jätku. Pead lisageneraatori paigaldama:)
Nii ta on jah Originaalis peaks peal olema 140A genekas, aga tundus nagu oleks müügis ka 180A genekaid. Seda on ikkagi vähe.
Peaks huvi pärast mõõtma, palju on voolu tarbimine tühikäigul, tuled ees ja soojendus põhjas. Mitte et see midagi annaks, aga lihtsalt statistika mõttes
XC90
Re: Igiliikur XC90
Niimoodi, saksast jõudis kohale 230V plokisoojendus. Testisin ära ja tulemusega võib rahule jääda Täna hommikul mootori (plokikaane) temperatuur -20, peale 1 tundi soojenduse taga hoidmist plokikaane temperatuur +10. Perfektse tulemuse saamiseks peaks salongi lisaks ka Calixi 800W puhuri paigaldama.
Sakslased muidugi naljamehed, olid paki komme ka kaasa pannud, lõbusam installida
Asi ise näeb välja selline
Sakslased muidugi naljamehed, olid paki komme ka kaasa pannud, lõbusam installida
Asi ise näeb välja selline
XC90
Re: Igiliikur XC90
Käisin K-rautas ja ostsin puhuri ka ära https://www.k-rauta.ee/ehituspood/sooja ... 1000-2000w
Nüüd peaks siis nii olema, et 0,5-1 tund taimeriga soojendust ja sõida minema Mootor soe, salong soe
Ehk siis see talv geroga jamama ei hakka, kui isu tuleb, siis enne järgmist talve panen. Muidugi kui see auto ennast ka edaspidi õigustab
Mõne kuu pärast saab aasta täis ja üldjoontes olen rahul. Ja vaadates turgu, ega polekski midagi asemele võtta(unistus on üks 4-5korda kallim auto, aga põhimõtteliselt liisingusse ei võta ).
Nüüd peaks siis nii olema, et 0,5-1 tund taimeriga soojendust ja sõida minema Mootor soe, salong soe
Ehk siis see talv geroga jamama ei hakka, kui isu tuleb, siis enne järgmist talve panen. Muidugi kui see auto ennast ka edaspidi õigustab
Mõne kuu pärast saab aasta täis ja üldjoontes olen rahul. Ja vaadates turgu, ega polekski midagi asemele võtta(unistus on üks 4-5korda kallim auto, aga põhimõtteliselt liisingusse ei võta ).
XC90
Re: Igiliikur XC90
Keegi on siin vahepeal segast pannud, aga see selleks
Aega jälle natuke merre voolanud, aga ega midagi suurt toimunud ka pole Mootori võimsust sai natuke tõstetud, siinkohal tänud pestavale
Täna viskas kirja ette "scadenza tagliando" ja üldiselt googelmoogel väga adekvaatset vastust ei andnud. Minu loogika ütleb selle info põhjal, et saadab mind servicesse. Kuna ca 1000 km tagasi on kogu mootoriga seonduv teema vahetatud, siis sinna mul raudselt asja pole Kui ma nüüd õieti mäletan, siis ma nägin VIDAga sellist kohta, kust sai service intervalli nullida. Kas keegi kinnitaks seda?
Aega jälle natuke merre voolanud, aga ega midagi suurt toimunud ka pole Mootori võimsust sai natuke tõstetud, siinkohal tänud pestavale
Täna viskas kirja ette "scadenza tagliando" ja üldiselt googelmoogel väga adekvaatset vastust ei andnud. Minu loogika ütleb selle info põhjal, et saadab mind servicesse. Kuna ca 1000 km tagasi on kogu mootoriga seonduv teema vahetatud, siis sinna mul raudselt asja pole Kui ma nüüd õieti mäletan, siis ma nägin VIDAga sellist kohta, kust sai service intervalli nullida. Kas keegi kinnitaks seda?
Viimati muutis igiliikur, 14 Aug 2016, 19:41, muudetud 1 kord kokku.
XC90
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist