Mõtlesin, et ikkagi panen ka oma hiljuti soetatud "pelleri" siia üles, sest mingil imelikul kombel hakkas see saan mulle isegi meeldima.
Tegu siis 1998 aasta veebruaris esmakordselt registreeritud ja 2009 aastal Rootsist Eestisse jõudnud liikuriga.
Autost siis lähemalt.. Läbisõit võib isegi õige olla. Selline leebe 515946. Lisasid on ka natukene antud. Paljudest asjadest ma eriti aru ei saa, aga nt püsikas ja kompuuter töötavad.
Huvitaval kombel on ees must poolnahksisu ja taga täisnahk. Tagaistujate jalgejuures keskel on ka istmesoojenduse nupp. Ju siis ei pea need reisijad ka külmetama. Lakke on kinnitatud päevi näinud lamp, mis on sarnane 960 omaga.
Ja siis nagu tavalised asjad.. Kliima, 4x mittetöötavad el. aknad. Kusjuures mitte ükski aken ei liiguta ennast. Juhiuksel oleval juhtplokil on ka paljulubav.
Ja siis jupp, mida kuulutuses ette ja taha kiideti.
Kapotti üksi lahti ei saa, seega sealt alt hetkel pilte pole. Järgmine kord teen. Puudu on sealt mootorikate ja amordi kummipukside asemel on mingi kavalpea metallplaadid leiutanud. Suht huvitav värk.
Räägiks siis natuke ka vigadest, mida olen ise pidanud avastama.. Käivitub ilusti. Natuke müriseb vb liiga palju. Gaasi andes lööb tagant kena londi tahma välja. Põlema jäävad üleval pool ühel pildil näidatud tuled. Mõne aja peale kustuvad ära punane hüüumärk ja service tuli. Muu jääb. Liikuma hakates teeb kohutavat häält parem tagumine ratas. Korraks jäi see mul kinnigi, aga hakkas asfaltil uuesti liikuma. Roolivõimendi ei tööta, kui tahan sooritada vasakpööret. Paremale toimetab väga kenasti. Summuti on paigaldatud väga maa ligidale. Näiteks lamavalt mendilt üle sõites jääb see sinna kinni. Rool väriseb. Väriseb ka perse järgi öeldes kogu auto. Mida kiiremini sõita, seda hullemini. jne.. Ei hakka praegu kõike ritta seadma. Läheb koledaks kätte ära.
Plaanis on praegu teha teie abiga nipet-näpet korda, et oleks inimlik sõita. Ehk siis leida summutile möni parem kinnitusviis, vaadata üle tagumine ratas, roolilati või selle võimendiga midagi teha ja teha korda esisilla amordipüstakud. Ja aknad võiksid ka liikuda. Pulli pärast võiks diagnosti ka teha. Vaatab, mis tuleb sealt. Hilisem saatus on hetkel lahtine.
Head jaani.
Volvo S70 2.5TDI 1998 Rooliloks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo S70 2.5TDI 1998 Rooliloks
Gero on hea asi kui ta ka töötab.
Huvitav variant mul on nende istmesoojenduse nuppude vahel mündihoidja.
Päris räimeks on ikka lastud asi kui niipalju vigasi küljes.
SERVICE tuli peabki natukese aja pärast ära kustuma. See punane hüüumärgiga tuli on piduriviga. Nähtavasti õiltase on piiripeal ja soojenedest paisub niipalju, et viga kustub ära.
PS: mille kuradi pärast inimesed panevad selliseid jõledaid tulesi autole külge. (See läheb vist küll eelmise omaniku kapsaaeda aga ikkagi) Väga kole.
Huvitav variant mul on nende istmesoojenduse nuppude vahel mündihoidja.
Päris räimeks on ikka lastud asi kui niipalju vigasi küljes.
SERVICE tuli peabki natukese aja pärast ära kustuma. See punane hüüumärgiga tuli on piduriviga. Nähtavasti õiltase on piiripeal ja soojenedest paisub niipalju, et viga kustub ära.
PS: mille kuradi pärast inimesed panevad selliseid jõledaid tulesi autole külge. (See läheb vist küll eelmise omaniku kapsaaeda aga ikkagi) Väga kole.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Volvo S70 2.5TDI 1998 Rooliloks
Ei imestaks kui need nn õudsad tuled on juba rootsis külge monteeritud. Seal üle ühe lisatuled ju peal. Olen lisatulesid isegi Tesla küljes sealpool lompi näinud.
Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton
Re: Volvo S70 2.5TDI 1998 Rooliloks
Need õudsad ja hirmus koledad lisatuled on plaanis niikuinii eemaldada. Ainult et siis on vaja uut esistanget. Nende kinnitus ei ole isepuurivatega lahendatud, nagu võiks arvata, vaid on saetud stangesse vaod sisse.
Aga alustaks algusest.. Ilmselt on selle autoga vasakule keeratud kordades rohkem kui paremale. Tulemuseks mittetöötav roolivõimendi. Täpsemalt on rool hästi raske vaid pool-kolmveerand ringi. Siis hakkab kõik jälle tööle. Paremale keerates on kõik korras. Ka siis, kui vasakule välja keeratud rattad paremale välja keerata. Ilmselt peitub kala roolilatis, mitte pumbas. Kas seda on võimalik kuidagi remontida, või pean ma uue muretsema?
Aga alustaks algusest.. Ilmselt on selle autoga vasakule keeratud kordades rohkem kui paremale. Tulemuseks mittetöötav roolivõimendi. Täpsemalt on rool hästi raske vaid pool-kolmveerand ringi. Siis hakkab kõik jälle tööle. Paremale keerates on kõik korras. Ka siis, kui vasakule välja keeratud rattad paremale välja keerata. Ilmselt peitub kala roolilatis, mitte pumbas. Kas seda on võimalik kuidagi remontida, või pean ma uue muretsema?
Re: Volvo S70 2.5TDI 1998 Rooliloks
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Volvo S70 2.5TDI 1998 Rooliloks
Kasutasin selle foorumi imelist otsingut ja leidsin sellise teema. http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=17&t=19703&p=168499&hilit=roolilatt#p168499
Julgen arvata, et omal sama viga. Vaatan nädalavahetusel üle ja annan teada. Ei kipu väga uut latti ostma..
Täna tegin tiiru ja valisin sellise marsruudi, kus on vaja palju vasakule pöörata. 10 pöördest 3 korral võimendi töötas.
Julgen arvata, et omal sama viga. Vaatan nädalavahetusel üle ja annan teada. Ei kipu väga uut latti ostma..
Täna tegin tiiru ja valisin sellise marsruudi, kus on vaja palju vasakule pöörata. 10 pöördest 3 korral võimendi töötas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist