Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

tiksu
Kõva postitaja
Postitusi: 114
Liitunud: 14 Dets 2014, 00:19
Asukoht: Tallinn

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas tiksu » 15 Apr 2015, 17:11

Mehhaaniliste odomeetrite surm on nende sõidu ajal nullimine. Lihtsalt tehnoloogiline iseärasus, mis kehtib universaalselt üle automotiivtööstuse.

Vahest aitab elule äratamise juures uuesti sõidu ajal nupu näppimine. Kui midagi konkreetselt katki pole, siis võib kogemata pihta saada sellele momendile, kui kellavärk edasi keerab ja nupu näppimine õnnestub Merkuuri, kiiruse ja hammasrataste seisu suhtes õigesse momenti sebida. Ma enam ei mäleta, mis autol ma asja niisi käima sain :p

t.
1996 Turbosnaige

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas kirsipuu » 15 Apr 2015, 18:00

200sel üldjuhul murdub nupp ise ja hammasrattad jäävad terveks.
Aga tõepoolest sõidu ajal ei ole nullimine soovitatav.

Seda ka et, mul on sulle vist isegi raadio pakkuda...

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas evald112 » 15 Apr 2015, 20:32

Selline?

Pilt

Mitme õlle või euro eest loobuma oled nõus?

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas kirsipuu » 16 Apr 2015, 00:59

Seesama, töötab ja hind on 25.
Teoreetiliselt on ka MTS ning hilisemaid asju, isegi CD-401, aga ükski pole 200se paneeliga.
Seda kõike annaks muidugi 3D prindiga parandada.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas evald112 » 20 Apr 2015, 08:35

Sai siis natuke pestud. Korralik pigileotus, ja MrCap-ga pesu tegi imesid ja pani vanakese läikima.
Pilt
Pilt

Mingi värvikiht seal all veel on. Aga väga ebameeldiv oli pesta. Iga teine hetk tekkis küsimus, kas see värv tuleb kohe maha või ei. Õnneks on survekas mul parajalt nõrk. Igatahes kunagi vajab see masin üleni värvimist. Kaugelt vaadata on päris okei.

Sai ka paarsada km maha sõidetud maanteel jutti ja olulisi tagasilööke pole olnud - sõidumasin. Ka 110 alas polnud mingit muret. Ja kui hirv teele jooksis siis 4kolviga pidurid tegid väga head tööd ja peatasid auto kinni päris kiiresti. Olen rahul.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas evald112 » 29 Apr 2015, 19:32

Järjekordne vedamine, ehk siis sain karbitäie flantside/poltide/mutrite omanikuks. Tänud Tuusale, kes otsustas garaaži veidi puhastada ja leidis, et need asjad võiks uue omaniku leida. Sain kiirelt jaole ja tõin kohe ära.
Sain siis järgmised flantsid: adapterid 30mm x2, flants 20mm x4, 16mm x2, 5mm x2.
Lisaks ka mitu pihutäit polte mutreid, millest osa kindlasti ära kulub.
Ilmselt saan flantsitada siin mõlemat autot. Eks ka pegasused kuudil soovivad veidi välja poole astuda.

Pildimaterjali kah.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas JanP » 29 Apr 2015, 23:29

Pole paha.
2x240

Kasutaja avatar
Arturio
Foorumi veteran
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
Asukoht: Eesti/Haapsalu
Kontakt:

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas Arturio » 30 Apr 2015, 10:36

30mm-sed lähevad ka käiku? :P
Volvo S80 V8 Executive

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas valus. » 30 Apr 2015, 10:51

Sinna need flantsid siis läksidki. Tahtsin omale tagaratastele vahele panna aga ei saanudki müüjalt vastust.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas evald112 » 30 Apr 2015, 11:29

No jällegi oli vaja kiire olla sellises olukorras. Teada oli, et need lähevad hetkega.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas Tanel » 30 Apr 2015, 15:26

Kas sa viitsid mõõta pikkade poltide keerme pikkuse?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas evald112 » 30 Apr 2015, 15:37

Tanel kirjutas:Kas sa viitsid mõõta pikkade poltide keerme pikkuse?

50 ja 55 mm koonuse otsast poldi lõpuni.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas Tanel » 30 Apr 2015, 17:36

10 tk müüa ei taha?:-)
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas evald112 » 30 Apr 2015, 17:41

Kui üle jäävad siis ei näe põhjust mitte müümiseks.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E

PostitusPostitas Tanel » 30 Apr 2015, 21:09

Kuna see selgub?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline