Evaldi Volvo 240 1989 B200E (B200FT)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Mehhaaniliste odomeetrite surm on nende sõidu ajal nullimine. Lihtsalt tehnoloogiline iseärasus, mis kehtib universaalselt üle automotiivtööstuse.
Vahest aitab elule äratamise juures uuesti sõidu ajal nupu näppimine. Kui midagi konkreetselt katki pole, siis võib kogemata pihta saada sellele momendile, kui kellavärk edasi keerab ja nupu näppimine õnnestub Merkuuri, kiiruse ja hammasrataste seisu suhtes õigesse momenti sebida. Ma enam ei mäleta, mis autol ma asja niisi käima sain
t.
Vahest aitab elule äratamise juures uuesti sõidu ajal nupu näppimine. Kui midagi konkreetselt katki pole, siis võib kogemata pihta saada sellele momendile, kui kellavärk edasi keerab ja nupu näppimine õnnestub Merkuuri, kiiruse ja hammasrataste seisu suhtes õigesse momenti sebida. Ma enam ei mäleta, mis autol ma asja niisi käima sain
t.
1996 Turbosnaige
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
200sel üldjuhul murdub nupp ise ja hammasrattad jäävad terveks.
Aga tõepoolest sõidu ajal ei ole nullimine soovitatav.
Seda ka et, mul on sulle vist isegi raadio pakkuda...
Aga tõepoolest sõidu ajal ei ole nullimine soovitatav.
Seda ka et, mul on sulle vist isegi raadio pakkuda...
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Selline?
Mitme õlle või euro eest loobuma oled nõus?
Mitme õlle või euro eest loobuma oled nõus?
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Seesama, töötab ja hind on 25.
Teoreetiliselt on ka MTS ning hilisemaid asju, isegi CD-401, aga ükski pole 200se paneeliga.
Seda kõike annaks muidugi 3D prindiga parandada.
Teoreetiliselt on ka MTS ning hilisemaid asju, isegi CD-401, aga ükski pole 200se paneeliga.
Seda kõike annaks muidugi 3D prindiga parandada.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Sai siis natuke pestud. Korralik pigileotus, ja MrCap-ga pesu tegi imesid ja pani vanakese läikima.
Mingi värvikiht seal all veel on. Aga väga ebameeldiv oli pesta. Iga teine hetk tekkis küsimus, kas see värv tuleb kohe maha või ei. Õnneks on survekas mul parajalt nõrk. Igatahes kunagi vajab see masin üleni värvimist. Kaugelt vaadata on päris okei.
Sai ka paarsada km maha sõidetud maanteel jutti ja olulisi tagasilööke pole olnud - sõidumasin. Ka 110 alas polnud mingit muret. Ja kui hirv teele jooksis siis 4kolviga pidurid tegid väga head tööd ja peatasid auto kinni päris kiiresti. Olen rahul.
Mingi värvikiht seal all veel on. Aga väga ebameeldiv oli pesta. Iga teine hetk tekkis küsimus, kas see värv tuleb kohe maha või ei. Õnneks on survekas mul parajalt nõrk. Igatahes kunagi vajab see masin üleni värvimist. Kaugelt vaadata on päris okei.
Sai ka paarsada km maha sõidetud maanteel jutti ja olulisi tagasilööke pole olnud - sõidumasin. Ka 110 alas polnud mingit muret. Ja kui hirv teele jooksis siis 4kolviga pidurid tegid väga head tööd ja peatasid auto kinni päris kiiresti. Olen rahul.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Järjekordne vedamine, ehk siis sain karbitäie flantside/poltide/mutrite omanikuks. Tänud Tuusale, kes otsustas garaaži veidi puhastada ja leidis, et need asjad võiks uue omaniku leida. Sain kiirelt jaole ja tõin kohe ära.
Sain siis järgmised flantsid: adapterid 30mm x2, flants 20mm x4, 16mm x2, 5mm x2.
Lisaks ka mitu pihutäit polte mutreid, millest osa kindlasti ära kulub.
Ilmselt saan flantsitada siin mõlemat autot. Eks ka pegasused kuudil soovivad veidi välja poole astuda.
Pildimaterjali kah.
Sain siis järgmised flantsid: adapterid 30mm x2, flants 20mm x4, 16mm x2, 5mm x2.
Lisaks ka mitu pihutäit polte mutreid, millest osa kindlasti ära kulub.
Ilmselt saan flantsitada siin mõlemat autot. Eks ka pegasused kuudil soovivad veidi välja poole astuda.
Pildimaterjali kah.
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Sinna need flantsid siis läksidki. Tahtsin omale tagaratastele vahele panna aga ei saanudki müüjalt vastust.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
No jällegi oli vaja kiire olla sellises olukorras. Teada oli, et need lähevad hetkega.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Kas sa viitsid mõõta pikkade poltide keerme pikkuse?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Tanel kirjutas:Kas sa viitsid mõõta pikkade poltide keerme pikkuse?
50 ja 55 mm koonuse otsast poldi lõpuni.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
10 tk müüa ei taha?:-)
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Kui üle jäävad siis ei näe põhjust mitte müümiseks.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Evaldi Volvo 240 1989 B200E
Kuna see selgub?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline