Volvo XC70 136kw 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Aga see jubin pidavat mõttetult palju maksma
Kui vaja saad äkki abi: www.eelsoojendid.eu
Kui vaja saad äkki abi: www.eelsoojendid.eu
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Volvo75 kirjutas:Aga see jubin pidavat mõttetult palju maksma
Kui vaja saad äkki abi: http://www.eelsoojendid.eu
Tänud, kuid juba tuttav koht, käisin seal ühe lukus ahjuga.
Täna hommikul läks Volvo käigukasti remonti (hüdroplokk), homme selgub kas piirdub sellega või viga suurem.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Õhtust.
Volvo käigukast remonditud, sõitsin tartust põlva ja hetkel tundub, et võib täitsa rahul olla, enam ei rammi käike. Ehk jääb püsima.
Volvo käigukast remonditud, sõitsin tartust põlva ja hetkel tundub, et võib täitsa rahul olla, enam ei rammi käike. Ehk jääb püsima.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
ignar kirjutas:Õhtust.
Volvo käigukast remonditud, sõitsin tartust põlva ja hetkel tundub, et võib täitsa rahul olla, enam ei rammi käike. Ehk jääb püsima.
Ma arvan, et ma vist pole ainus, keda tehtud töö ja kulunud rahasumma huvitab siinkohal
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Ostu hetkest alates külmalt kergelt libises ja soojalt rammis käike sisse, eriti reversi peale pannes. Tartus DIA-s pandi prognoosiks hüdroplokki viga (väidetavalt tüüpviga). Remont teostati samas majas asuvas Transrem-is ja maksma oli läinud 650.-(müüja kulul).
Netist on silma jäänud väide, et hüdroplokki eestis veel keegi remontida ei suuda, kuid Transrem väidab, et nemad on neid juba hulgim neid taastanud.
Netist on silma jäänud väide, et hüdroplokki eestis veel keegi remontida ei suuda, kuid Transrem väidab, et nemad on neid juba hulgim neid taastanud.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Kuna ma olen juba 3-4 korda seal remondis käinud erinevate Volvodega siis õnneks ma sain odavamalt viimati samal kastil tehtud. Aga jah see 650 euri on köki-möki, kui aus olla. Kui auto pole sõitnud miljonit ja pole kastis mehhaanilise kulumiseni jõudnud on tavaliseks veaks just hüdroplokk. Seda ei saa isegi tüüpveaks nimetada. Kõik, mis liigub see kulub. Paljud kiruvad Transremi, aga mina viisin auto hommikul sisse ja sain õhtul kätte. Uus õli koos testitud plokiga küljes.
Vigasid mis esined kastidel on niivõrd palju ja erinevaid, aga enamjaolt viivad nad kõik hüdroplokini välja.
Vigasid mis esined kastidel on niivõrd palju ja erinevaid, aga enamjaolt viivad nad kõik hüdroplokini välja.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Kuna teisipäeval vaja tiir Norras käia käruga, sai täna paigaltatud kärukonks. Juhtmestik ja plokk ühendatud, kuid pistikuse voolu ei tule. Siit nüüd küsimus, et kas arvutiga peab autole midagi tutvustama või on mulle vigane plokk sattunud?
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
fic kirjutas:Autole peab plokki tutvustama ja tarkvara laadima.
Ma vähe uurisin netist seda asja ja selgus, et plokke on erinevaid, osasid peab tutvustama ja osasid mitte. Homme lähen käin poes ja proovin teist plokki. Ma ei tahaks huupi loovutada IA-le 70.-eurot.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Mis plokk pandi, originaal v6i aftermarket?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo XC70 136kw 2006
ziim kirjutas:Mis plokk pandi, originaal v6i aftermarket?
Plokk läks jah aftermarket.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Siis pole mingit softi sinna vaja ju. Plokile akult pidev toide (läbi kaitsme), tuledelt signaalid ja peab toimima, eeldusel et plokk pole praak.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Krt, loll pea on ikka ihu nuhtlus
Plokkil polnudki midagi viga, käisin poes teist ka proovimas ja ikka mitte midagi, lõpuks otsustasin katsetada seda mis juba eile korra peast läbi käis. Plokk ei anna pistikuse enne voolu kui käru pole taha ühendatud
Eile polnud korraga käru kuskilt võtta ka prooviks ja sinna see mõte jäigi aga nüüd siis targem.
Sai täna mööda lammutusi kolatud ja puuduvat varustust otsistust, puudu oli tungraud ja varuratas. Tungraua eest küsiti 10.- ja ratta eest 30.-
Lisaks sain üle V70 pealt pagasi kummimati, mis oli plaan tulevikus hankida. Lootsin veel leida originaal esi ja tagu lapateid kuid tulutult, ilmselt peab ikkagi poest uued ostma.
Plokkil polnudki midagi viga, käisin poes teist ka proovimas ja ikka mitte midagi, lõpuks otsustasin katsetada seda mis juba eile korra peast läbi käis. Plokk ei anna pistikuse enne voolu kui käru pole taha ühendatud
Eile polnud korraga käru kuskilt võtta ka prooviks ja sinna see mõte jäigi aga nüüd siis targem.
Sai täna mööda lammutusi kolatud ja puuduvat varustust otsistust, puudu oli tungraud ja varuratas. Tungraua eest küsiti 10.- ja ratta eest 30.-
Lisaks sain üle V70 pealt pagasi kummimati, mis oli plaan tulevikus hankida. Lootsin veel leida originaal esi ja tagu lapateid kuid tulutult, ilmselt peab ikkagi poest uued ostma.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
Esimeste suuremate külmadega autot käivitudes oli tunda kuidas kõik silindrid ei tule taha korraga. Sai tellitud kõik uued küünlad ja samuti sai tellitud uus ülemine mootoripadi.
Täna sai uued asjad külge keeratud, eks hommikul ole näha kuidas käivitus on. 5 vanast küünlast oli vaid 2 korras.
Lihtsalt üks üllatav tähelepanek, et volvo eelsüüteküünlad on kõigest 4.4V, teistel markidel on olnud 9-11V vahemikus.
Täna sai uued asjad külge keeratud, eks hommikul ole näha kuidas käivitus on. 5 vanast küünlast oli vaid 2 korras.
Lihtsalt üks üllatav tähelepanek, et volvo eelsüüteküünlad on kõigest 4.4V, teistel markidel on olnud 9-11V vahemikus.
Xc70
Re: Volvo XC70 136kw 2006
ignar kirjutas:Lihtsalt üks üllatav tähelepanek, et volvo eelsüüteküünlad on kõigest 4.4V, teistel markidel on olnud 9-11V vahemikus.
Mul oli kunagisel mersul 2,2V küünal. Ja kui küünal läks kustus kogu rivi ära.
Palju õnne seda 3liitrist asja külmaga käima saada
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist