Bronec 244 D5252T

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas Volvo75 » 18 Juun 2011, 11:49

Müstiline inimene(inimesed) olete seal :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas bronec » 18 Juun 2011, 20:38

Täna nokkisin armatuuri kallal, et saaks sinna mõned tuled veel põlema. Tulemus oli isegi endale üllatav, 850 spidoplokk on päris rahul 200 kütusepaagi anduriga, peaaegu täis paagiga näitab 50 ja natuke peale liitrit, eks sõites saab teada kui paigas alumine ots on. Veelgi üllatavam oli muidugi lugu spidoga, piisas tagasilla anduri külgeühendamisest ja spidokas valetab ainult 3km/h 90 pealt, huvitav on asi just sellepärast, et originaalis saab 850 spidokas kiiruse absi plokist. Tegin ka siduri ja piduripedaalile andurite kinnitused püsika jaoks(kangi paigaldasin juba enne) ja ka püsikas töötab väga ilusasti. Kangi puhul kasutasin siis 800 omast ainult püsika osa, suundade alus jäi vana(ka suhteliselt plug and play töö). Ära ühendsin ka igasugused muud märguande tuled ja ka taustavalguse ja paigaldasin välistempi anduri. Stereo poolelt sai sisse SC-805, mis hakkas ka korralikult tööle.
Hetkel pilt armatuurist on selline:

Pilt

Pilt

Valmistamata on veel maki ja spidoploki plaat, kuhu tulevad ka tuledelüliti ja dimmer.

Mõned vanemad pildid mootorist:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pildid on muidugi saasta kvaliteediga aga telefon on tavaliselt käeulatuses.
Sidur hakkas ka libisema, 4 käiguga möödasõite põhjagaasiga ei saa teha eriti.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas baxxter » 18 Juun 2011, 23:43

Super, kas täna liikusite läbi otepää ka sellega, jäi nagu 200-ne silma 2 inimesega autos, a maximas peatust ei tehtud ja jälitama ei hakkand...
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas bronec » 19 Juun 2011, 21:24

Jah, olime Otepääl küll
Armatuuri jaoks on enamvähem shabloon olemas:

Pilt

Välja hakkab nägema umbes nii:

Pilt

Ette tuleb loomulikult ka klaas

Pilt

Pilt

Pilt
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas Loff » 19 Juun 2011, 23:26

Nice! :snack:
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas vanapeer » 22 Juun 2011, 01:29

Ma ei jätaks heledaks. Või kui siiski puiduflemb oled, saada siis juba Sullli juurde aaderdamisse.
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas bronec » 22 Juun 2011, 07:15

Ega see puidust ei jäägi, tuleb alumiinium või raud ikka, puitu on lihtsalt lihtsam töödelda ja odavam ka. Praegune hele häirib küll sõites.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
margus84
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 25 Juul 2006, 12:18
Asukoht: Tallinn

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas margus84 » 22 Juun 2011, 10:03

Kuldsete kätega mehed :!:
Volvo 945 2,4TIC

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas Volvov8 » 12 Sept 2011, 17:54

:shock: vot sellist diislit tahan omale ka! Müts maha! Midagi uut vahepeal tehtud?
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas bronec » 13 Sept 2011, 11:24

Pole ammu kirjutanud, sest pole midagi kirjutada. Olen sõitnud nüüdseks selle mootoriga umbes 7000km, 6L/100km keskmiselt. Käivitub ja käib väga hästi, minek on endiselt hea. Vahepeal hankisin endale ka kapsariivi tagaaknale aga see ei tahtnud kahepoolse teibiga hästi pidama jääda ja pean ilmselt klaasiliimi või millegi sarnasega kleepima. Külge panen siis lisan pilte ka.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas Volvo75 » 13 Sept 2011, 21:04

Kapsariiv on üks jube asi, aga soovitan Würthi Liim+hermeetikut. Ei tohiks kunagi enam ära tulla.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas bronec » 13 Sept 2011, 21:22

Volvo75 kirjutas:Kapsariiv on üks jube asi, aga soovitan Würthi Liim+hermeetikut. Ei tohiks kunagi enam ära tulla.


Würthi kahepoolse teibiga oli, paar nädalat püsis ja siis tuli üks ots lahti.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas supp » 13 Sept 2011, 23:00

kapsariiv tuleb keskelt kinni panna selle pulgaga mis tal seal ettenähtud on, kui orig pulka pole siis saab selle suvalisest junnist teha, ääred ei jää teibiga kinni mitte iial (ma proovisin superhüper liistuteipi) ehk varjant on jätta need lahti(mitte midagi ei juhtu, no kui 100km/h sõidad siis natuke lapredavad) või teha sinna kas metallist, või leida mingist kola hunnikust sobivat plasti ning sellest, sellised kinnitused nagu orikana olema peavad (muuseas piisab täitsa kahest tükist ühele poole)
PS keskmine pulk peab olema kindalsti, krt mul vist 300jasel polnud seda pulka, sinna sai vist mingi kruvidega süsteem hädapärast tehtud mis keskmiseid klamberid paigal hoiab, aga pulk on iseenesest mingi suvaline ca 3mm traat või keermelatt, mille otsa tuleb mingid klambrid teha mis tihendi vahele lähevad
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas Volvo75 » 16 Sept 2011, 00:03

Ma ikka mõtlesin Würthi liimhermeetik tuubis hermeetikut.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
kristo
Kõva postitaja
Postitusi: 275
Liitunud: 04 Juun 2008, 21:16

Re: Bronec 244 D5252T

PostitusPostitas kristo » 15 Jaan 2014, 18:06

kahju, et pildid kadunud on...
-------------------
965 '96 3.0
740 ´90 D5252T
V70 D5 ´06
855 TDI ´96
850 2.5 125kw - doonor,võib juppe küsida
855 2.5TDI - doonor, võib juppe küsida


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist