Iceman kirjutas:Põhja-Eestis volvode populatsioon kasvas järjekordselt ühe 850R-i näol (on ka enne siin foorumis olnud ). Eks härra Pisu kui tahab, mainib rohkem sellest. Over&out.
R lisandumine kodukanti ainult tervitatav
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Iceman kirjutas:Põhja-Eestis volvode populatsioon kasvas järjekordselt ühe 850R-i näol (on ka enne siin foorumis olnud ). Eks härra Pisu kui tahab, mainib rohkem sellest. Over&out.
Iceman kirjutas:Krt minu närv vastu ei pea - autot peab ikka upgrade´ima, mitte downgrade´ima. Nissensi salongiradikas, mis sai soetatud on sõna otseses mõttes pask, mis pask. Loodetavasti saan täna BEHR´i radika kätte(originaalis ka tootja), et seda nv-sel installida. Kui kellelgi on soovi nädala kasutatud Nissensi järele(mis kuuma õhu asemel leiget toodab), siis andke teada, muidu läheb armutult kuvalda alla seibideks. Saate saiarahaga.
Edit: BEHR´i saab esmaspäeval.
hypnotiza kirjutas:Iceman kirjutas:Krt minu närv vastu ei pea - autot peab ikka upgrade´ima, mitte downgrade´ima. Nissensi salongiradikas, mis sai soetatud on sõna otseses mõttes pask, mis pask. Loodetavasti saan täna BEHR´i radika kätte(originaalis ka tootja), et seda nv-sel installida. Kui kellelgi on soovi nädala kasutatud Nissensi järele(mis kuuma õhu asemel leiget toodab), siis andke teada, muidu läheb armutult kuvalda alla seibideks. Saate saiarahaga.
Edit: BEHR´i saab esmaspäeval.
Kui leiget sealt siis tuleb? Ma sain ise yhe lammutatava pealt normaalse behri oma, peaks ka vist ikka ära vahetama.
vanapeer kirjutas:Ja täiesti kindel, et õhutamisprobleemi pole? Kui radka pind ikka samasuur on, kui targad need b osade tootjad peavad olema, et sealt palju vähem sooja levitada?
taavi kirjutas:aga vana originaali ei kannata lappida? ma endal tegin, toimetab juba alates 2008 aastast probleemitult..
viewtopic.php?p=57605#p57605
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist