Teenindushinnad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 250
- Liitunud: 06 Mai 2008, 21:40
- Asukoht: Tallinn/Puhja/Tartu/Kodavere
- Kontakt:
Lisaks omalt poolt ka võrdlusmomendi. Autox V70 D5 04a. automaat
Stop Box is oli sedasi:
Lamerihmarull 355.93.-
Õlifilter 152.54.-
Õhufilter 132.20.-
Kütuse filter 364.41.-
Mobil ESP 5w/30 8l 1606.78.-
ATF3309 9,5l 2165.68.-
Varu generaator 2118.64.-
Lukustuspoldid 211.86.-
Lukksepatöö 3h 915.25.-
Elektritööd 2.2h 783.05.-
Kokku 8806.34 +km on 10392.00.-
IA s sai ka käidud...:
Lisasoenduse pihusti vahetus 2,5h 1220.34.-
Taimeri tarkvara laadimine 0,5h 244.07.-
Inglise keele laadimine 0,5h 244.07.-
Rõhuregulaator 1196.85.-
Soft ENGLISH 257.62.-
Soft HEATER 2652.75.-
kokku 5788,69+ km on 6831.-
Stop Box is oli sedasi:
Lamerihmarull 355.93.-
Õlifilter 152.54.-
Õhufilter 132.20.-
Kütuse filter 364.41.-
Mobil ESP 5w/30 8l 1606.78.-
ATF3309 9,5l 2165.68.-
Varu generaator 2118.64.-
Lukustuspoldid 211.86.-
Lukksepatöö 3h 915.25.-
Elektritööd 2.2h 783.05.-
Kokku 8806.34 +km on 10392.00.-
IA s sai ka käidud...:
Lisasoenduse pihusti vahetus 2,5h 1220.34.-
Taimeri tarkvara laadimine 0,5h 244.07.-
Inglise keele laadimine 0,5h 244.07.-
Rõhuregulaator 1196.85.-
Soft ENGLISH 257.62.-
Soft HEATER 2652.75.-
kokku 5788,69+ km on 6831.-
krt, ma ültlen, pole lihtsalt sõnu
kui vaadata siinseid poste ja nende lõppsummasid siis esimese hooga tahaks kohe võsapetsile helistada aga kui arved lahti kirjutatuna on siis kõik on loogiline nagu, kui see xc90 väljaarvata (suht uus ja milline auto peaaegu) siis mul ikkagi tekib küsimus, mille krd-i pärast te neid autosid peate üldse, tegemist on masendavate kulutustega ja seda ju massi- mitte mingi hobiauto puhul. Ma ei räägi muidugi mingist vanakooli säästukast (nagu volvo m puhul 700, 200 ja 300jased) aga üldse.
Ma müün igapevaselt juppe ja olen igasuguse auto värgiga tegelenud juba ca 11 aastat, aga kas see ongi siis tava autoomaniku argipäev või, no kuul pähe igatahes. uskumatu, et inimesed võtavad kulutada kivinäoga 10-20k pereauto hooduste peale, mis point on sellist masinat omada. Parandage mind, aga kas üldsus peab seda normaalseks kui auto ülalpidamiskuludeks läheb keskeltläbi 1k kuus+küte+kindlustus ja + (jumal hoia) veel liisingmakse ja turuväärtuse langus ning seda (rõhutan veelkord) mingi mõttetu pereauto puhul, appi ma ei julge enam homme tööle minnagi teades, et sellist õnnetust külvan.
ahjaa muuseas täna kogesin suht õiget suhtusmist: tüübil on vaja vahetada masinal õõtsad (puksid läbi ja ka shrniirid) mida saab ainult kompleksena 4k tk +töö, siis ca 9-10k kokku, tüüp keeldus seda pappi välja käimast (õige ka kuigi tegemist oli ka sellel sajandil toodetud masinaga), tõmbles supplar käes terve päeva ja tulemus oli: leitud sobiv sharniir (395.- tk ) ja puksid (4tk kokku 300.-) ning töö no ilmselt 1-1,5k ehk siis kokku maksimaalselt 2,5-3k ja sääst min 6k, seega ei maksa rääkida a`la "kes se viitsib tõmmelda" jne (muidugi need v.a kes päevas 5-6k teenivad)
kui vaadata siinseid poste ja nende lõppsummasid siis esimese hooga tahaks kohe võsapetsile helistada aga kui arved lahti kirjutatuna on siis kõik on loogiline nagu, kui see xc90 väljaarvata (suht uus ja milline auto peaaegu) siis mul ikkagi tekib küsimus, mille krd-i pärast te neid autosid peate üldse, tegemist on masendavate kulutustega ja seda ju massi- mitte mingi hobiauto puhul. Ma ei räägi muidugi mingist vanakooli säästukast (nagu volvo m puhul 700, 200 ja 300jased) aga üldse.
Ma müün igapevaselt juppe ja olen igasuguse auto värgiga tegelenud juba ca 11 aastat, aga kas see ongi siis tava autoomaniku argipäev või, no kuul pähe igatahes. uskumatu, et inimesed võtavad kulutada kivinäoga 10-20k pereauto hooduste peale, mis point on sellist masinat omada. Parandage mind, aga kas üldsus peab seda normaalseks kui auto ülalpidamiskuludeks läheb keskeltläbi 1k kuus+küte+kindlustus ja + (jumal hoia) veel liisingmakse ja turuväärtuse langus ning seda (rõhutan veelkord) mingi mõttetu pereauto puhul, appi ma ei julge enam homme tööle minnagi teades, et sellist õnnetust külvan.
ahjaa muuseas täna kogesin suht õiget suhtusmist: tüübil on vaja vahetada masinal õõtsad (puksid läbi ja ka shrniirid) mida saab ainult kompleksena 4k tk +töö, siis ca 9-10k kokku, tüüp keeldus seda pappi välja käimast (õige ka kuigi tegemist oli ka sellel sajandil toodetud masinaga), tõmbles supplar käes terve päeva ja tulemus oli: leitud sobiv sharniir (395.- tk ) ja puksid (4tk kokku 300.-) ning töö no ilmselt 1-1,5k ehk siis kokku maksimaalselt 2,5-3k ja sääst min 6k, seega ei maksa rääkida a`la "kes se viitsib tõmmelda" jne (muidugi need v.a kes päevas 5-6k teenivad)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
supp kirjutas:krt, ma ültlen, pole lihtsalt sõnu
kui vaadata siinseid poste ja nende lõppsummasid siis esimese hooga tahaks kohe võsapetsile helistada aga kui arved lahti kirjutatuna on siis kõik on loogiline nagu, kui see xc90 väljaarvata (suht uus ja milline auto peaaegu) siis mul ikkagi tekib küsimus, mille krd-i pärast te neid autosid peate üldse, tegemist on masendavate kulutustega ja seda ju massi- mitte mingi hobiauto puhul. Ma ei räägi muidugi mingist vanakooli säästukast (nagu volvo m puhul 700, 200 ja 300jased) aga üldse.
Ma müün igapevaselt juppe ja olen igasuguse auto värgiga tegelenud juba ca 11 aastat, aga kas see ongi siis tava autoomaniku argipäev või, no kuul pähe igatahes. uskumatu, et inimesed võtavad kulutada kivinäoga 10-20k pereauto hooduste peale, mis point on sellist masinat omada. Parandage mind, aga kas üldsus peab seda normaalseks kui auto ülalpidamiskuludeks läheb keskeltläbi 1k kuus+küte+kindlustus ja + (jumal hoia) veel liisingmakse ja turuväärtuse langus ning seda (rõhutan veelkord) mingi mõttetu pereauto puhul, appi ma ei julge enam homme tööle minnagi teades, et sellist õnnetust külvan.
ahjaa muuseas täna kogesin suht õiget suhtusmist: tüübil on vaja vahetada masinal õõtsad (puksid läbi ja ka shrniirid) mida saab ainult kompleksena 4k tk +töö, siis ca 9-10k kokku, tüüp keeldus seda pappi välja käimast (õige ka kuigi tegemist oli ka sellel sajandil toodetud masinaga), tõmbles supplar käes terve päeva ja tulemus oli: leitud sobiv sharniir (395.- tk ) ja puksid (4tk kokku 300.-) ning töö no ilmselt 1-1,5k ehk siis kokku maksimaalselt 2,5-3k ja sääst min 6k, seega ei maksa rääkida a`la "kes se viitsib tõmmelda" jne (muidugi need v.a kes päevas 5-6k teenivad)
Just seda ma tahtsingi öelda!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 250
- Liitunud: 06 Mai 2008, 21:40
- Asukoht: Tallinn/Puhja/Tartu/Kodavere
- Kontakt:
Olen päri, et auto on tarbeese, veab punk A punkt B ni. Sellepärast mul uut autot pole kunagi olnud. Ja selline 4 aastat vana Volga seljas võib ratsutada ja sealjuures end hästi tunda.
Mina isiklikult eriti ei põdenud, kui vahetasin mootori ja käigukasti õli. Geneka siduri vahetusega läks võll pooleks ja mis teed, sain varu geneka. Parem ikka kui ilma. Turvapoldid vahetasin uute vastu.
Teine laks oli IAs kus sain ahju käima, panin juu uue softi ja muutsin keele.
Mõne koha pealt on tegemist ju mugavus asjadega, kuid milleks nad on kui mitte elu mugavaks tegemiseks ja hea kui nad ka toimix.
Ma ise ei põe et enne jõule auto alla 17 kilo panin. Raha on raha, kuid on asju mis peavad olema ja on asju mis võiksid olla. Minul masinat igapäevselt naisel vaja, seega ei põe. Muidugi saan siia lisada veel konksu ja varu võtme. See teeb veel ca 10. Vaja on, siis ostad. Raske on leida autot kel kõik asjad olemas mida just ise tahaks.
Vahel on nii. et odava asjaga on kulud suuremad. Aga seda peab küll jälgima, kust ja mida ostad. Iga asjaga võib päin perset saada.
Mina isiklikult eriti ei põdenud, kui vahetasin mootori ja käigukasti õli. Geneka siduri vahetusega läks võll pooleks ja mis teed, sain varu geneka. Parem ikka kui ilma. Turvapoldid vahetasin uute vastu.
Teine laks oli IAs kus sain ahju käima, panin juu uue softi ja muutsin keele.
Mõne koha pealt on tegemist ju mugavus asjadega, kuid milleks nad on kui mitte elu mugavaks tegemiseks ja hea kui nad ka toimix.
Ma ise ei põe et enne jõule auto alla 17 kilo panin. Raha on raha, kuid on asju mis peavad olema ja on asju mis võiksid olla. Minul masinat igapäevselt naisel vaja, seega ei põe. Muidugi saan siia lisada veel konksu ja varu võtme. See teeb veel ca 10. Vaja on, siis ostad. Raske on leida autot kel kõik asjad olemas mida just ise tahaks.
Vahel on nii. et odava asjaga on kulud suuremad. Aga seda peab küll jälgima, kust ja mida ostad. Iga asjaga võib päin perset saada.
2000 a. V70 2.4 147 KW
Hammasrihma vahetus:
rihmad, rullid, veepump - 2300 EEK
tööraha- 2700 EEK
Roolivõimu jama:
uus õli IA-st - ca 400 EEK
lekke likvideerimine - 700 EEK
Õlivahetus :
õli Valvoline Maxlife 5W40 - 990 EEK (vahetus tasuta)
filter - 125 EEK
ETM
klapp - 4500 EEK
tööraha - 2000 EEK
Bensupaagi luugi hing
IA-st - 150 EEK
Kokku 13865 EEK
Ei pea paljuks. Rihmad, veepump ja õlivahetus suht n.ö kohustuslik asi peale auto ostu. Ettenägematu kulu oli ETM, aga mis teha, elu õpetab. Nõus eelkõnelejaga, mul sama lugu, Volvot kasutab 90% ajast naine lapsega, nii et pole kahju kulutada. Tegemist ju kasutatud autoga, loogiline, et miskit kuskilt järele annab, ei pea silmas pukse, klotse, kettaid jne, need n.ö kuluosad. Pole ju mõtet inimesi maha teha selle pärast, millised valikud nad autot ostes teinud on. Eks igaüks meist teeb oma otsuseid lähtuvalt eelarvest ja vajadustest ning isiklikest eelistustest, seega jõudsin osta, jõuan ka pidada. Jupid ostan tuttava varuosapoest, alati saan mingi ale ka. IA-s käin nii harva kui võimalik. Minu jaoks on oluline turvalisus, mugavus ja mahutavus (lapsekäru + rotveiler) ja võrri ka ei tahtnud.
Hammasrihma vahetus:
rihmad, rullid, veepump - 2300 EEK
tööraha- 2700 EEK
Roolivõimu jama:
uus õli IA-st - ca 400 EEK
lekke likvideerimine - 700 EEK
Õlivahetus :
õli Valvoline Maxlife 5W40 - 990 EEK (vahetus tasuta)
filter - 125 EEK
ETM
klapp - 4500 EEK
tööraha - 2000 EEK
Bensupaagi luugi hing
IA-st - 150 EEK
Kokku 13865 EEK
Ei pea paljuks. Rihmad, veepump ja õlivahetus suht n.ö kohustuslik asi peale auto ostu. Ettenägematu kulu oli ETM, aga mis teha, elu õpetab. Nõus eelkõnelejaga, mul sama lugu, Volvot kasutab 90% ajast naine lapsega, nii et pole kahju kulutada. Tegemist ju kasutatud autoga, loogiline, et miskit kuskilt järele annab, ei pea silmas pukse, klotse, kettaid jne, need n.ö kuluosad. Pole ju mõtet inimesi maha teha selle pärast, millised valikud nad autot ostes teinud on. Eks igaüks meist teeb oma otsuseid lähtuvalt eelarvest ja vajadustest ning isiklikest eelistustest, seega jõudsin osta, jõuan ka pidada. Jupid ostan tuttava varuosapoest, alati saan mingi ale ka. IA-s käin nii harva kui võimalik. Minu jaoks on oluline turvalisus, mugavus ja mahutavus (lapsekäru + rotveiler) ja võrri ka ei tahtnud.
V70 2.4T 147KW
natuke off topic, aga kas keegi on kokku puutnund teemaga: a´la, originaalis (loe: originaal programmis ja varuosana) on autol ainult saadaval terve poolass ehk ots ei ole vahetatav, kuid b-na ka ainult selle ots (nagu tihti on) , kui nüüd minna esindusse seda otsa vahetama (ots endal kaasas) kas siis esindus peaks andma teostatud töödele(mitte jupile, vaid töödele, nagu iga norm servis) garantii või mitte, mul üks tuttav saadeti sellise sooviga kuupeale, muuseas ots ca 1k võll 10k ja nahkas oli ots
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Loff kirjutas:supp kirjutas:krt, ma ültlen, pole lihtsalt sõnu
kui vaadata siinseid poste ja nende lõppsummasid siis esimese hooga tahaks kohe võsapetsile helistada aga kui arved lahti kirjutatuna on siis kõik on loogiline nagu, kui see xc90 väljaarvata (suht uus ja milline auto peaaegu) siis mul ikkagi tekib küsimus, mille krd-i pärast te neid autosid peate üldse, tegemist on masendavate kulutustega ja seda ju massi- mitte mingi hobiauto puhul. Ma ei räägi muidugi mingist vanakooli säästukast (nagu volvo m puhul 700, 200 ja 300jased) aga üldse.
Ma müün igapevaselt juppe ja olen igasuguse auto värgiga tegelenud juba ca 11 aastat, aga kas see ongi siis tava autoomaniku argipäev või, no kuul pähe igatahes. uskumatu, et inimesed võtavad kulutada kivinäoga 10-20k pereauto hooduste peale, mis point on sellist masinat omada. Parandage mind, aga kas üldsus peab seda normaalseks kui auto ülalpidamiskuludeks läheb keskeltläbi 1k kuus+küte+kindlustus ja + (jumal hoia) veel liisingmakse ja turuväärtuse langus ning seda (rõhutan veelkord) mingi mõttetu pereauto puhul, appi ma ei julge enam homme tööle minnagi teades, et sellist õnnetust külvan.
ahjaa muuseas täna kogesin suht õiget suhtusmist: tüübil on vaja vahetada masinal õõtsad (puksid läbi ja ka shrniirid) mida saab ainult kompleksena 4k tk +töö, siis ca 9-10k kokku, tüüp keeldus seda pappi välja käimast (õige ka kuigi tegemist oli ka sellel sajandil toodetud masinaga), tõmbles supplar käes terve päeva ja tulemus oli: leitud sobiv sharniir (395.- tk ) ja puksid (4tk kokku 300.-) ning töö no ilmselt 1-1,5k ehk siis kokku maksimaalselt 2,5-3k ja sääst min 6k, seega ei maksa rääkida a`la "kes se viitsib tõmmelda" jne (muidugi need v.a kes päevas 5-6k teenivad)
just seda ma tahtsingi öelda!
Sellepärast otsin vajaliku varuosa ja remondin mina oma autopargi (5+2+1) ise. Elu on üldjuhul näidanud, et ise tehtud, hästi tehtud.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitus ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
StopBoxis käigukasti simmeri vahetus, auto 99 s40.
Hinna sees siis simmer ca 300 raha.
Üle 2l käikari õli ja mõnede plastkatete uued kinnitused.
Ligi 2 päeva tööd käikari maha kiskumiseks ja peale tagasi panemiseks ning hind kokku üsna täpselt 5k.
Hinna sees siis simmer ca 300 raha.
Üle 2l käikari õli ja mõnede plastkatete uued kinnitused.
Ligi 2 päeva tööd käikari maha kiskumiseks ja peale tagasi panemiseks ning hind kokku üsna täpselt 5k.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist