Volvo 940'st diisel infot sooviks

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Eerik_K

Volvo 940'st diisel infot sooviks

PostitusPostitas Eerik_K » 24 Juun 2005, 20:44

Proovisin siin otsida infot midagi diislitest kuid paistab et kõik sõidavad bensukatega.
Nimelt tunnen huvi 93a Volvo 940 2,4 Turbo diislist
Vaja on Töökat, vastupidavat, odavate ülalpidamise kuluga ja mis kindlasti vähe rüüpavat autot.
Volvo 940 kasuks langes otsus just tänu vastupidavale sillale mis meie teedel üsna kaalukas argument ja 960 ei kannatanud kriitikat välja.
Aga nii palju kui olen otsinut mingisugust infot Diisli kohta on see olnud üsna napp. Tean et 2.0, 2.3 ja 2.3 Turbo pidid vastupidavad bensukad olema.
Teada sain veel et volvo vist kasutas VW diisli mootorit.
Tore oleks kuulda arvamust ja lastehaigustest ja tüüpvigadest 940'l ja mis veel kui keegi suudab rääkida kuidas Diislid vastu peavad?
Tänan ette, kes viitsib paar sõna kribada.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 24 Juun 2005, 20:47

Tean , et ei olnud Volvo enda mootor ja vaga yksikuid on liikumas naha . Enamasti on diislite asemel V8 vahele pandud . Arvatavasti seda sama mootorit kasutati ka teistel auto markidel , akki leiad VW teadjatelt infot . Minuteada see oli pranstlaste diisel mootor . Yldiselt on diislid jah vaga vastupidavad . Olen romulas nainud diisel turbosi , nendel peaks minekut ka vist olema .
Mina soovitaks kyll B230 mootoriga Volvo osta . Neid mootoreid ja varuosi on vaga lihtne leida .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Eerik_K

PostitusPostitas Eerik_K » 24 Juun 2005, 20:48

Sai siis isend ära ostetud!
90kW mootoriga Turbo diisel 2.4L +intercooler
Nu mis ma saan ütelda. Esma muljed üsna positiivsed jõudu mootoril jätkub ja ettejõudmistel hätta ei jää. Turbo rakendumine jääb hilja peale 3500RPM'i juures,
Diisli hääl on kõva aga vibratsioonid on talutavad ja salongis mootori müra on ka täitsa vastuvõetav. Sai ostetud Belgiast toodud auto.
Kere on perfektne interjöör nata nagiseb siit sealt kuid samas igati korras.
Ülevaatusest läks naksti läbi ja -10c kraadise pakasega läks käima ka igati eeskujulikult. Spidomeetri näit loomulikult keritud! on 240000km samas servise raamatu jägi vaadates 2a autoga oli läbi sõidetud ligi 100000km ja kerge arvutuse järgi auto läbi sõit võib olla sinna 500000km juurde mis on pisut shokeeriv samas ei näinud ma midagi mootori juures häirivat tundus igati OK olema. Sinist tossu ei aja ja tume kerge pahmakas nagu ikka koormuse ajal...
Niih mõned asjad mis häirivad
Esiklaaside vändad tahaks vahetada el.akente vastu, luuk soovitavalt ka EL'se vastu. Imestas ABS puudumine kuid sellepärast ei jätnud autot ostmata.
Küsimus kuivõrd keeruline on need asjad paigaldada on selleks valmidus olemas ja kuidas romulas nende juppide saadavusega on...
Eks aega viitsimist ja tahtmist on hakkan romulaid üle helistama...
Võibolla keegi soovitab lammutusi jms kust võiks antud osi saada?

v760

PostitusPostitas v760 » 24 Juun 2005, 20:51

See peris kindlasti VW diisel.
Klaasitõstukid ja el.luugi annab kindlasti paigaldada.Peaksid esmalt uurima,palju sul seda valmidust(juhtmestikku) auto küljes olemas on.Päris nullist seda kõike ehitada on kaunis tülikas.
Saadaval neid osi peaks vast olema.Usun,et sobivad ka 700-seeria omad,vähemasti viimastelt mudelitelt.
Edu ehitamisel!

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 20:52

Ise sõidan 740 diisel volvoga ilma turbota 60 Kw,kütuse kulu on väga väike manteel 90 km/h 5,5l 100le ja linnas kuskil 6,5 kanti.Mootori remont on suht kallis aga kestab väga kaua.Auto läheb käima isegi -18 kraadi juures.Ise igati rahul aga vahest jääb linnas minekut puudu esimene käik on suhteliselt lühike.
Isal on 940 Tdi Polar 96.a oma.Sai eelmine aasta toodud Hollandist 150 k oli spidomeetril aga kudagi natuke kahtlev.Kompressioon mootril oli 30 atmosfääri igas silndris.Ainukge viga, mis oli ,et peale 3000 k läks õhtale veepump see maksis kuskil 600 kr.
Diisel versioonide kohta saan öelda ainult kiidusõnasi.

Siin natuke tehnilisi andmeid diisel mootori kohta.
tavaline 2,4 D.
Manufacturer Volkswagen
Type S-6
Wet sumped
SOHC
12 valves total
2 valves per cylinder

Displacement 2383 cc
Max. output
(DIN) 81.1 PS (80.0 bhp) (59.7 kW)
@4800 rpm
Max. torque
(DIN) 140.0 Nm (103 lbft) (14.3 kgm)
@2800 rpm

2.4 TDi.
Max. output
(DIN) 123.7 PS (122.0 bhp) (91 kW)
@4600 rpm
Max. torque
(DIN) 240.0 Nm (177 lbft) (24.5 kgm)
@2500 rpm
0-100km/h 11.60s

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 24 Juun 2005, 20:53

Hea kui autoga rahul oled kuid,kuid turbolaaduri rakendumine alles 3500 pöördel viitab küll mingile veale.Sellel mootoril peab tekkima ülerõhk koormusega(nt.paigalt kiirendades) juba 1100...1200 pöördel minutis.Umbes 2500 pöörde juures täiskoormusel on ülelaadimise rõhk maksimaalne ja natuke enne seda antakse mootorisse üsna järsku rohkem kütust, mis kiirendamise juuren tunda on.
Katuseluugi saab sellel autol elektriliseks muuta väga lihtsalt-laes asub vändaajam (kolme poldiga) tuleb asendada el.mootoriga .Jääb vedada kaks juhet ja paigaldada lüliti.Soovitan kogu kompl.tuua romulast.Mina sain selle eelmisel suvel lagedilt.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist